Ach ja er geloven ook heel veel mensen in de bijbel, daar kan je ook heel veel geld mee verdienen. Het heeft Mohammed er niet van weerhouden om de Koran te promoten, is er ook rijk mee gewordenquote:Op zondag 18 februari 2018 13:46 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Authenticiteit van producten garanderen met een muntje op de blockchain? Ja, dat doen WTC, VEN, WABI, AMB, MOD nog niet inderdaad.[ afbeelding ]
Echt een supervergelijking dit!quote:Op zondag 18 februari 2018 13:51 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ach ja er geloven ook heel veel mensen in de bijbel, daar kan je ook heel veel geld mee verdienen. Het heeft Mohammed er niet van weerhouden om de Koran te promoten, is er ook rijk mee geworden
sowieso bullshit maar dat vind ik dan weer//////////////// groetjesquote:Op zondag 18 februari 2018 13:46 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Authenticiteit van producten garanderen met een muntje op de blockchain? Ja, dat doen WTC, VEN, WABI, AMB, MOD nog niet inderdaad.[ afbeelding ]
99% van nieuwe ICOs is troep. Ik probeer mensen daar voor te beschermen.quote:Op zondag 18 februari 2018 14:05 schreef Kyran het volgende:
Als ik die reacties zie snap ik soms ook wel een beetje waarom iemand iets niet wil delen hoor.
Ik zie ook niet zoveel in die Seal, maar dan hoef ik het toch niet af te kraken.Hopen dat het moon gaat voor diegenen die er in zitten. Ik word er niet armer van, dus dikke prima
Snap ik ook wel weer, maar het gaat soms zo onnodig hard tegen hardquote:Op zondag 18 februari 2018 14:30 schreef kthxbye het volgende:
[..]
99% van nieuwe ICOs is troep. Ik probeer mensen daar voor te beschermen.
Zolang we het niet persoonlijk maken vind ik veel wel goed.quote:Op zondag 18 februari 2018 14:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer, maar het gaat soms zo onnodig hard tegen hardMensen moeten sowieso niet ergens instappen omdat user X het goed vindt.
Doe normaal joh met je vriendinquote:Op zondag 18 februari 2018 14:33 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Zolang we het niet persoonlijk maken vind ik veel wel goed.
Zaken als "je hebt geen vriendin" of "doe normaal mongool" is onnodig
Totaal niet relevant, kraken USDquote:Op zondag 18 februari 2018 14:41 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ] Behalve die bovenste ziet dit er wel gezond uit. Hopelijk gaat het zo door.
Hoe meer mensen kopen hoe beter.quote:Op zondag 18 februari 2018 15:11 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Totaal niet relevant, kraken USD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 februari 2018 15:20 schreef BakkenKappen het volgende:
Hoe noem je het als twee crypto's tegelijk een goede maand hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Ja man ook met NFC he. En de complexe techniek erachter he? 2e hands ook he? Niet op blockchain lvl ook he?quote:Op zondag 18 februari 2018 13:46 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Uhm VEN doet NFC, RFID en QRquote:Op zondag 18 februari 2018 15:52 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ja man ook met NFC he. En de complexe techniek erachter he? 2e hands ook he? Niet op blockchain lvl ook he?
Ga eind fietsen met je onwetendheid.
Blijf jij maar lekker met QR codes. Easy te faken. Noob.![]()
Wel op blockchain supply level as far I know. Net iets anders.quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 18 februari 2018 16:01 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik zie sowieso geen hele snelle adoptie bij tangible assets plaatsvinden.
#Bescheidenmeningkje
De koppeling tussen tastbare activa en blockchain is een zwakke schakel. Daarom zal massale adoptie naar mijn mening als eerste plaatsvinden bij iets wat zich louter digitaal afspeelt.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:02 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
VEN is niet voor niets zo "duur" inmiddels?
Branding is een triljoenen business...
ven universa en al die andere geshillde troep hier bahhhhhhhhhhquote:Op zondag 18 februari 2018 16:54 schreef ITrade het volgende:
Je weet dat mensen er teveel geld in hebben zitten als je die verdedigingen van VEN bezitters altijd leest hier
Roces18 bahhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 18 februari 2018 16:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ven universa en al die andere geshillde troep hier bahhhhhhhhhh
Als het teveel zou zijn zouden ze het er wel uithalen.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:54 schreef ITrade het volgende:
Je weet dat mensen er teveel geld in hebben zitten als je die verdedigingen van VEN bezitters altijd leest hier
quote:Op zondag 18 februari 2018 16:54 schreef ITrade het volgende:
voorbeeld hierquote:
de munt VEN heeft verder geen nut. tis een soort aandeel ofzo?quote:Op zondag 18 februari 2018 16:54 schreef ITrade het volgende:
wie is men? en waarom zou het mij interesseren wat men? van mij vind?quote:Op zondag 18 februari 2018 16:57 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Kijk, goeie default user ben je!
Ik heb nieteens VEN! hahahahah.
Kan je zien hoe achterlijk men je al vind zonder die dingen.
Klopt en met dat aandeel krijg je dividend in de vorm van Thor tokens. Om het simpel te verwoordenquote:Op zondag 18 februari 2018 16:57 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
de munt VEN heeft verder geen nut. tis een soort aandeel ofzo?
Dit, lekker makkelijke reacties van sommigen. De trolls laten ze met rust, maar als iemand reageert is het meteen iemand met teveel geld in X of Yquote:Op zondag 18 februari 2018 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als het teveel zou zijn zouden ze het er wel uithalen.
https://komodoplatform.co(...)White-Paper-Full.pdfquote:Op zondag 18 februari 2018 17:15 schreef Kyran het volgende:
Iemand nog leuke coins die niet te vaak zijn voorbijgekomen hier? Heb wat nieuwe leesvoer nodig
Ken ik nog niet, thanksquote:Op zondag 18 februari 2018 17:17 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
https://komodoplatform.co(...)White-Paper-Full.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |