quote:Op zondag 18 februari 2018 21:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waarmee je feitelijk tegen die laatste paar mensen die nog serieus posten zegt van "gaan jullie hier ook maar weg" zodat je echt alleen nog bagger overhoudt?
Ik weet niet hoor, een half jaar terug ging het hier nog over crypto en was er niet zoveel gebash.
Ik post tegenwoordig ook veel minder hoewel ik beduidend meer vrije tijd heb.
Alles wat je post is een "shitcoin" of er moet met heel veel "JAAaaaaaAAaaaA!!!!" , "Februari is xxxxxxcoin maand!!1211Einz" en de zoveelste "Bitconneeeeeect" remix gepost worden.
Het is een crypto slowchat toch? Geen ONZ...
Maar goed, het is mijn forum niet.
Nog niet
Crypto is ook wel een tikkeltje populairder geworden het afgelopen half jaar. Daardoor is het drukker en trek je dus ook veel nieuwe mensen aan die misschien even hun draai moeten vinden of gewoon trollen.quote:
Niks mis met mensen die hun draai moeten vinden. Ik post hier ook nog geen twee maanden en ben vast ook niet de makkelijkste en ga ook vaak genoeg off-topic. Sommige users zijn bewust aan het trollen en voegen echt helemaal niks toe.quote:Op zondag 18 februari 2018 22:29 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
[..]
Crypto is ook wel een tikkeltje populairder geworden het afgelopen half jaar. Daardoor is het drukker en trek je dus ook veel nieuwe mensen aan die misschien even hun draai moeten vinden of gewoon trollen.
Tja ik ken het beleid van FOK! hier om heen niet, maar dat het minder inhoudelijk is geworden na alle media aandacht in december voor crypto lijkt mij haast onvermijdelijk.quote:Op zondag 18 februari 2018 22:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niks mis met mensen die hun draai moeten vinden. Ik post hier ook nog geen twee maanden en ben vast ook niet de makkelijkste en ga ook vaak genoeg off-topic. Sommige users zijn bewust aan het trollen en voegen echt helemaal niks toe.
Genoeg users die inhoudelijk weinig toevoegen, maar toch leuk zijn om er bij te hebben, omdat ze niet aan het trollen zijn en/of de hele dag bezig zijn users persoonlijk aan te vallen.
Trollen is ook moeilijk in regels te vangen, en wanneer er dan ingegrepen zou moeten worden blijft subjectief. In meerdere subfora op Fok! is dit een terugkerend discussiepunt.quote:Op zondag 18 februari 2018 22:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Tja ik ken het beleid van FOK! hier om heen niet, maar dat het minder inhoudelijk is geworden na alle media aandacht in december voor crypto lijkt mij haast onvermijdelijk.
Ja dat zeker, kwestie van de juiste balans vinden.quote:Op zondag 18 februari 2018 22:46 schreef Raskolnikow het volgende:
Mjah, het steeg ook wel heel hard de laatste dagen. Moet ook niet te gek worden natuurlijk.
Ik voel me daar niet zo thuis.quote:Op zondag 18 februari 2018 22:47 schreef crpytoshill het volgende:
noobs. daar is n apart topic voor toch
Dat was voornamelijk bedoeld als gewoon 'de echte basisuitleg' met hoe maak ik een wallet en hoe koop ik iets op een exchange. Tenminste, met die insteek heb ik het destijds gemaakt. Noobs mogen uiteraard ook gewoon in een Slowchat topic. Dat topic is alleen handig om naar te verwijzen zodat men hier niet honderddertien keer dezelfde 'ik wil ook maar hoe begin ik' vragen hoeft te beantwoorden.quote:Op zondag 18 februari 2018 22:47 schreef crpytoshill het volgende:
noobs. daar is n apart topic voor toch
Het gaat om de hoeveelheid dukaten die je hebtquote:Op zondag 18 februari 2018 22:38 schreef Weissmania het volgende:
Ik ben een noob en vind deze SC leuk om te volgen en handig om wat basis kennis uit te wisselen.
Tellen die van Ezeltje Strikje uit de Efteling ook mee?quote:Op zondag 18 februari 2018 22:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Het gaat om de hoeveelheid dukaten die je hebt
en hoe vruchtbaar je vriendin isquote:Op zondag 18 februari 2018 22:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Het gaat om de hoeveelheid dukaten die je hebt
Sure as a motherfucker hope so. Alhoewel het sowieso wel een rare periode is met Chinees new year en zo.quote:Op zondag 18 februari 2018 22:48 schreef noobcrypto het volgende:
als dit de "weekend " dip is en het maandag weer gaat stijgen, dan denk ik dat we best eens een mooie groene week tegemoet kunnen zien!
Zolang ze op je vochtige chest liggen wel.quote:Op zondag 18 februari 2018 23:00 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Tellen die van Ezeltje Strikje uit de Efteling ook mee?
quote:Op zondag 18 februari 2018 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang ze op je vochtige chest liggen wel.
Die zijn niet meer vruchtbaar. Moet jij weten.quote:Op zondag 18 februari 2018 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Sjesus jullie lullen als ouwe wijven.
No offense
Mooi dat dit uitkomt.quote:Op zondag 18 februari 2018 23:24 schreef Predator38 het volgende:
fijn die banken:
https://www.trustnodes.co(...)bers-slander-cryptos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |