12 dollie EOY zou al niet verkeerd zijn qua rendement.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:46 schreef ITrade het volgende:
[..]
Het enige tegenargument op de trolls die langs kwam was dat VEN wel naar 50$ kan EOY omdat er in Telegram over 300 gesproken werd, maar vervolgens wel helemaal flippen op trolls omdat die blijven doorgaan over $12 max EOY.
Ja dan heb ik het gevoel dat sommige er te veel geld dukaten hebben ingestopt. En er zijn er maar weinigen die optijd hun geld ergens uit halen. Vraag het anders maar aan de paper miljonairs van de dotcom bubbel of Enron de smartest.
Exact mijn punt!quote:Op zondag 18 februari 2018 21:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
12 dollie EOY zou al niet verkeerd zijn qua rendement.
in Q2 staan we op 12 dollar als de btc niks geks doetquote:
Dat het afwachten is of btc niks geksquote:Op zondag 18 februari 2018 21:33 schreef Predator38 het volgende:
[..]
in Q2 staan we op 12 dollar als de btc niks geks doet
en dan verkopen want....shitcoin -> niet hoger dan 12
quote:Op zondag 18 februari 2018 21:42 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Dat het afwachten is of btc niks geks
doet geeft wel aan wat voor afhankelijke shitcoin het is. Net als alle andere shit/altcoins. Meer dan 12 dollar is echt ridicuul
Waarmee je feitelijk tegen die laatste paar mensen die nog serieus posten zegt van "gaan jullie hier ook maar weg" zodat je echt alleen nog bagger overhoudt?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
We hebben dat besproken met wat andere mensen van de FOK!crew. En het standpunt van de foks is dat in een SC het merendeel van de posts gewoon mag. Ook getroll.
Dus daarom hebben we besloten een ander topic aan te maken dat niet de naam van SC draagt. Dat is dat topic.
Kom gewoon even naar BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek.. en dan heroveren we tzt de oude reeks weer.quote:Op zondag 18 februari 2018 21:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waarmee je feitelijk tegen die laatste paar mensen die nog serieus posten zegt van "gaan jullie hier ook maar weg" zodat je echt alleen nog bagger overhoudt?
Ik weet niet hoor, een half jaar terug ging het hier nog over crypto en was er niet zoveel gebash.
Ik post tegenwoordig ook veel minder hoewel ik beduidend meer vrije tijd heb.
Alles wat je post is een "shitcoin" of er moet met heel veel "JAAaaaaaAAaaaA!!!!" , "Februari is xxxxxxcoin maand!!1211Einz" en de zoveelste "Bitconneeeeeect" remix gepost worden.
Het is een crypto slowchat toch? Geen ONZ...
Maar goed, het is mijn forum niet.
Nog niet
Ok!quote:Op zondag 18 februari 2018 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom gewoon even naar BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek.. en dan heroveren we tzt de oude reeks weer.
Exactquote:Op zondag 18 februari 2018 21:42 schreef Predator38 het volgende:
[..]![]()
![]()
logisch he als de koersen van altcoins in sat zijn.
maargoed dat zal jij ook wel als excuus gaan gebruiken als VEN boven de 12 komt, zal dan vast door de BTC komen![]()
![]()
![]()
Mja, helemaal mee eens. Een SC is prima en dat het off-topic gaat is ook prima. Doe ik zelf net zo hard aan mee soms, maar dat hoeveelheid trollen hier is echt niet normaal en de paar inhoudelijke vragen / posts gaan snel verloren.quote:Op zondag 18 februari 2018 21:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waarmee je feitelijk tegen die laatste paar mensen die nog serieus posten zegt van "gaan jullie hier ook maar weg" zodat je echt alleen nog bagger overhoudt?
Ik weet niet hoor, een half jaar terug ging het hier nog over crypto en was er niet zoveel gebash.
Alles wat je post is een "shitcoin" of er moet met heel veel "JAAaaaaaAAaaaA!!!!" , "Februari is xxxxxxcoin maand!!1211Einz" en de zoveelste "Bitconneeeeeect" remix gepost worden.
Nog niet
quote:Op zondag 18 februari 2018 21:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nog niet
Niet veel, net 2 hoertjes gedaan. Nu tijd voor een lekkere schnitzel met een beetje currysaus!quote:Op zondag 18 februari 2018 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Nog nieuwe ontwikkelingen? Ik was even weg.²
Net een heerlijk soepje geïnjecteerd. Met cayenne peper. Laat die dukaten maar komen.quote:Op zondag 18 februari 2018 22:11 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Niet veel, net 2 hoertjes gedaan. Nu tijd voor een lekkere schnitzel met een beetje currysaus!
Dukaten zullen shinen.quote:Op zondag 18 februari 2018 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Net een heerlijk soepje geïnjecteerd. Met cayenne peper. Laat die dukaten maar komen.²
Andere topic is ontopic, geen Tweakers 2.0.quote:Op zondag 18 februari 2018 21:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, helemaal mee eens. Een SC is prima en dat het off-topic gaat is ook prima. Doe ik zelf net zo hard aan mee soms, maar dat hoeveelheid trollen hier is echt niet normaal en de paar inhoudelijke vragen / posts gaan snel verloren.
Andere topic is leuk, maar weer net te serieus. Is het zo moeilijk om een SC topic te hebben waar je wel off-topic kan gaan maar waar mensen die duidelijk er op uit zijn om sfeer te verzieken geweerd worden?
Ik heb gisteren ook échte honing gekocht. Ik heb het gemixt met bijenpollen en stuifmeel.quote:
Volkomen mee eens!quote:Op zondag 18 februari 2018 21:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |