ENJ al eens bekeken?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:10 schreef Blaatje38 het volgende:
Ik ben naar wat bestemmingen voor mijn fiat aan het loeren... Nog tips behalve de standaard muntjes die hier geschreeuwd worden? Ik kijk nu bijv. naar DENT.
Universa? Waves?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:10 schreef Blaatje38 het volgende:
Ik ben naar wat bestemmingen voor mijn fiat aan het loeren... Nog tips behalve de standaard muntjes die hier geschreeuwd worden? Ik kijk nu bijv. naar DENT.
WePowerrrrrrrrr WPRquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:10 schreef Blaatje38 het volgende:
Bekijk Neblio maar eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:10 schreef Blaatje38 het volgende:
Die is al dagen aan het pompen. Heb ik gelukkig in mijn portfolio.quote:
Appc een shitcoin met dikke pumps afgelopen weekquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:10 schreef Blaatje38 het volgende:
Ja, dat probleem had ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:34 schreef Blaatje38 het volgende:
Dank voor de tips! Port bestaat inmiddels uit o.a. de genoemde coins, behalve neblio en wpr. Zal eens even gaan lezen... En had nog open orders op enjin, maar die is vervolgens gaan pompen
Is ook even goed, beetje weer rustig aan voordat er een volgende boost omhoog komtquote:
Ik had een stijging verwacht.. inmiddels maar verkocht.. koop wel weer terug na de rebrand.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Is ook even goed, beetje weer rustig aan voordat er een volgende boost omhoog komt
Weet alleen even niet goed wat ik met LSK moet nu. Hoop niet dat mensen nu al aan het verkopen zijn, moet niet gekker worden.
Dan schieten ze toch juist omhoog? Kan je dan niet beter nu skotchen?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:58 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Ik had een stijging verwacht.. inmiddels maar verkocht.. koop wel weer terug na de rebrand.
Nou ja LSK is sinds dieptepunt van de crash mijn grootste stijger, dus die is zeker gestegen, maar had ook wel iets meer verwacht om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:58 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Ik had een stijging verwacht.. inmiddels maar verkocht.. koop wel weer terug na de rebrand.
hij is daarna wel naar de maan gegaanquote:Op woensdag 14 februari 2018 20:53 schreef BadVlad het volgende:
[..]
crpytoshill die TA's gaat posten.
Volgt meestal een dump na groot nieuws.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan schieten ze toch juist omhoog? Kan je dan niet beter nu skotchen?²
Iedereen lekker je bitcointjes inleveren bij ex fractional reserve bankiertjes voor wat XRP.quote:
Zeker een coin waarvan je zeker kunt zijn dat ie van tijd tot tijd naar de 1,09-1,10 gaatquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Appc een shitcoin met dikke pumps afgelopen week
Ik begrijp de hype nog steeds niet.quote:
Ik snap ook niet hoe ze het willen gebruiken als interbancair betalingsmiddel als de koers zo fluctueert.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:35 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Ik begrijp de hype nog steeds niet.
Paar gasten verzinnen zelf een currency, houden 90% zelf, en verspreiden slechts een klein deel. De waarde is gebaseerd op niks.
WesternUnion, nog zoiets Alsof dat bedrijf een account op een exchange gaat aanmaken en zo voor een prijssstijging gaat zorgen (verhoogde vraag). Onzin natuurlijk. Die XRP gaan ze gewoon uit de zak van een dikke hodler kopen die waarschijnlijk voor Ripple zelf werkt. Niks extra vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |