sell the newsquote:Op zaterdag 17 februari 2018 17:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zet ze klaar op bittrex op die dag. Maar ik zal alleen verkopen bij een extreme spike. Als we een Antshares'je gaan doen heb je spijt als je ze verkoop
jouw gemisquote:Op zaterdag 17 februari 2018 17:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik sell de lisk als het een dikke spike maakt, niet the news.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 17:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Eindelijk wat dagen dat er weer dukaten binnen rollen
Zo, net een heerlijke bonenmaaltijd naar binnen gelift. Ik ben weer actief.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 17:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Gok dat veel mensen dat willen/gaan doen..quote:Op zaterdag 17 februari 2018 18:23 schreef SugeLucky het volgende:
Ik verkoop alles eind december, begin januari. verder doe ik geen moer.
en dan koop ik weer in mocht het gaan dippen daarna.
Grote Kapsalon.. baas boven baas..quote:Op zaterdag 17 februari 2018 18:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo, net een heerlijke bonenmaaltijd naar binnen gelift. Ik ben weer actief.²
en dan komt die die er wel vanzelf jaquote:Op zaterdag 17 februari 2018 18:27 schreef TwztId het volgende:
[..]
Gok dat veel mensen dat willen/gaan doen..
Een echte maaltijd heeft liefde als belangrijkste ingrediėnt. Echter, ik zou er niet blij mee zijn als Murat wat "liefde" in de kapsalon zou doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 18:27 schreef TwztId het volgende:
[..]
Grote Kapsalon.. baas boven baas..
Ben je nog big in die BTC?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 17:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ja, daarom ga ik het ook doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 18:27 schreef TwztId het volgende:
[..]
Gok dat veel mensen dat willen/gaan doen..
Scm is echt heel beperkt, behalve dat de hele wereld niet zonder kanquote:Op zaterdag 17 februari 2018 19:10 schreef Manzonderschouders het volgende:
VEN komt niet voorbij de 6 dollar grens. Had die voor de crash ook al moeite mee. Die 12 dollar voorspelling van mij eoy wordt nog een hele kluif! Wellicht toch een lagere schatting doen? Coin voor supply chain management is natuurlijk ook beperkt in zijn niche.
🤔quote:Op zaterdag 17 februari 2018 19:10 schreef Manzonderschouders het volgende:
VEN komt niet voorbij de 6 dollar grens. Had die voor de crash ook al moeite mee. Die 12 dollar voorspelling van mij eoy wordt nog een hele kluif! Wellicht toch een lagere schatting doen? Coin voor supply chain management is natuurlijk ook beperkt in zijn niche.
Ik heb Verge in mijn portfolio.quote:
BTC is pas een shitcoin.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 19:29 schreef µ het volgende:
Hatsa, alle alts (STRAT/BTG/BCH/ETH) verkocht, vol in BTC.
Euh, waarom?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 19:29 schreef µ het volgende:
Hatsa, alle alts (STRAT/BTG/BCH/ETH) verkocht, vol in BTC.
Ah okay bedankt voor de tip, dan verkoop ik in November om het in December van al die paniek sellers te kopen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 18:23 schreef SugeLucky het volgende:
Ik verkoop alles eind december, begin januari. verder doe ik geen moer.
en dan koop ik weer in mocht het gaan dippen daarna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |