Zoiets?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:51 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja echt he, hij werkt zelf in VENture Capital. Als je dat nog niet in VEN bent gestapt ben je wel echt idioot.
Nee.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:48 schreef BakkenKappen het volgende:
Aan de andere kant is het wel verdedigbaar dat voor het grote publiek een broker hetzelfde is als de blockchain.
Fixed.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:51 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als je dat nog niet hebt, XRP, ben je wel echt idioot.
Omdat het gewoon niet waar is.quote:
Nee maar als er bij de grootste aanbieder van internet iets mis gaat zal dat voor het overgrote deel van het publiek ook de reputatie van het internet aantasten.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat het gewoon niet waar is.
Een internetaanbieder is toch ook niet ''het internet''?
Sure. Maar dan verwacht je van een krant dat ze duiding geven en uitleggen dat het niet de fout van het internet is, maar van een aanbieder.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:07 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Nee maar als er bij de grootste aanbieder van internet iets mis gaat zal dat voor het overgrote deel van het publiek ook de reputatie van het internet aantasten.
De Mount Gox hack had ook niks met de Bitcoin blockchain te maken, of de veiligheid ervan, maar toch heeft het zeker effect gehad op de reputatie ervan. Zo zijn er legio voorbeelden van talloze sectoren te noemen.
Ja is ook wel zo hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sure. Maar dan verwacht je van een krant dat ze duiding geven en uitleggen dat het niet de fout van het internet is, maar van een aanbieder.
Maar er werd dus gesproken over 'Bitcoin's glitch'.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:13 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo hoorMaar ik doel meer erop dat we nog in een stadium zijn dat de reputatie van brokers gelijk staat aan de reputatie van crypto/blockchain in het algemeen. Betrouwbaarheid van coinbase == betrouwbaarheid crypto voor veel mensen.
Jupquote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar er werd dus gesproken over 'Bitcoin's glitch'.
Dat is gewoon misleidend en pertinent onwaar.
Universa naar 11k satsquote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:51 schreef BadVlad het volgende:
Gaan we vanavond nog 11K zien?
Misschien als Azië wakker is?
Ik zet ze klaar op bittrex op die dag. Maar ik zal alleen verkopen bij een extreme spike. Als we een Antshares'je gaan doen heb je spijt als je ze verkoopquote:Op zaterdag 17 februari 2018 17:00 schreef Fred09 het volgende:
[..]
Ik denk er aan (een deel) te verkopen voor de rebrand. Wat jij en wanneer?
2 weken erna piekte die ATHquote:Op zaterdag 17 februari 2018 17:02 schreef Kyran het volgende:
Ging NEO meteen tijdens / na event omhoog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |