Kijk, je snapt iets niet, en dan is het kansloos.quote:Op zondag 18 februari 2018 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, kan mij het boeien waar je in investeert. Het is gewoon kansloos dat je dit heel stoer voor jezelf wil houden. Waarom zou je dat doen?
Meneer wil straks kunnen zeggen 'kijk, heb ik gespot! Dikke profits lambo dit dat en jullie zijn lekker duurder uit!!!11!!1'quote:Op zondag 18 februari 2018 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, kan mij het boeien waar je in investeert. Het is gewoon kansloos dat je dit heel stoer voor jezelf wil houden. Waarom zou je dat doen?
Laat gaan, die zoekt binnenkort gewoon een coin uit die een lekker rendement heeft gehad en claimt dan dat hij het daar over had. Gaap.quote:Op zondag 18 februari 2018 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, en omdat er tien man op fok zitten die misschien geïnteresseerd zouden zijn in deze ico ga je hem hier niet delenquote:Op zondag 18 februari 2018 10:53 schreef pnxsinned het volgende:
Omg.. veel newbs hier. Echt erg.![]()
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2848790.0;all
Leer ervan zou ik zeggen.
Ik deel heel graag zelfs.quote:Op zondag 18 februari 2018 10:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, en omdat er tien man op fok zitten die misschien geïnteresseerd zouden zijn in deze ico ga je hem hier niet delen
Druppel, gloeiende plaat
Die heeft een PM van me gehad, met de naam. Wie is er hier sneu? Jij met je aannames.quote:Op zondag 18 februari 2018 10:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hier vraagt iemand gewoon netjes. Je bent gewoon een beetje een sneu persoon
Nahhhh, Lets do liev.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:01 schreef poebz het volgende:
Nog drie pagina's doorruziën en dan klaar, oke?
Dan ben je gewoon een two-faced bastard. Vanwaar de noodzaak hier in het topic dan te posten dat je het niet doetquote:Op zondag 18 februari 2018 10:58 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Die heeft een PM van me gehad, met de naam. Wie is er hier sneu? Jij met je aannames.
Is goed lieverd.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een two-faced bastard. Vanwaar de noodzaak hier in het topic dan te posten dat je het niet doet
Koersen down, geruzie up, je weet hoe het werkt tochquote:Op zondag 18 februari 2018 11:01 schreef poebz het volgende:
Nog drie pagina's doorruziën en dan klaar, oke?
quote:
zo waar hahaquote:Op zondag 18 februari 2018 11:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Koersen down, geruzie up, je weet hoe het werkt toch
quote:Op zondag 18 februari 2018 10:27 schreef MaGNeT het volgende:
Waar is Greys eigenlijk? Het is huishoudbeurs dit weekend.
MaGNeT zit al een jaar achter de geraniums met een paar knaagdieren hoorquote:Op zondag 18 februari 2018 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
POTVER, HAD IK DAT GEWETEN
Maar belangrijker..
Hoe weet JIJ dat dan wel?![]()
Knaagdieren?quote:Op zondag 18 februari 2018 11:08 schreef kthxbye het volgende:
[..]
MaGNeT zit al een jaar achter de geraniums met een paar knaagdieren hoor[ afbeelding ]
De Vakantiebeurs is inmiddels mss wel iets voor MaGNeT.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:08 schreef kthxbye het volgende:
[..]
MaGNeT zit al een jaar achter de geraniums met een paar knaagdieren hoor[ afbeelding ]
De gevulde beurs was in ieder geval al geluktquote:Op zondag 18 februari 2018 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
De Vakantiebeurs is inmiddels mss wel iets voor MaGNeT.7
De woonbeurs komt eerst nog aan de beurtquote:Op zondag 18 februari 2018 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
De Vakantiebeurs is inmiddels mss wel iets voor MaGNeT.7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |