Alles in VEN.quote:Op zondag 18 februari 2018 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb weer wat geld over en wil wat meer spreiden in mijn portefeuille. Tips?
Sasha twijfelde toch om de AirDrop te cancelen door dat gezeur, ik zou het alsnog doenquote:Op zondag 18 februari 2018 09:54 schreef MaGNeT het volgende:
Waves organiseert een BCH airdrop voor mensen met WCT tokens in hun wallet.
Daar hebben ze als voorwaarde aan dat in je wallet een "B", een "C" en een "H" moeten zitten.
Mag in hoofd of kleine letters. Heb je de volgorde ook nog eens goed, dan ontvang je een dubbel aantal.
Nou... ik zal je zeggen... wat een hoop gezeik krijg je over je heen, als "keep your BCH" en "stupid airdrop", omdat ze er een beetje moeite voor moeten doen om zo'n wallet aan te maken. En de standaard huistrollen grijpen dat aan om er nog een keer overheen te gaan.
En Turing ondertussen maar rustig antwoord geven en "thanks for sharing"
Laat ze de rambam krijgen![]()
Slim, heeft je geld bespaard, nu kun je VEN weer terugkopen.quote:Op zondag 18 februari 2018 09:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gvd dus mijn halve VEN stack omgegooid om op ADA in te zetten hèDankjewel man
![]()
QSP, UTK, en soon een VEN concurrentquote:Op zondag 18 februari 2018 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb weer wat geld over en wil wat meer spreiden in mijn portefeuille. Tips?
Ik heb ze ookquote:Op zondag 18 februari 2018 09:30 schreef Sala-adin het volgende:
Heb eindelijk mijn TPAY binnen, jezus wat een gekut. Dit was denk ik mijn eerste en laatste ICO
Die laatste is nog naamloos?quote:Op zondag 18 februari 2018 10:11 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
QSP, UTK, en soon een VEN concurrent
Linkje naar die post dan?quote:Op zondag 18 februari 2018 10:14 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nee, die wil ik even voor mezelf houden, tot presales done zijn.Heb het eens gepost hier.
quote:Op zondag 18 februari 2018 10:14 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nee, die wil ik even voor mezelf houden, tot presales done zijn.Heb het eens gepost hier.
Nogal retorische vraag dan hèquote:Op zondag 18 februari 2018 10:27 schreef MaGNeT het volgende:
Waar is Greys eigenlijk? Het is huishoudbeurs dit weekend.
De vraag stellen is 'm beantwoordenquote:Op zondag 18 februari 2018 10:27 schreef MaGNeT het volgende:
Waar is Greys eigenlijk? Het is huishoudbeurs dit weekend.
True.quote:Op zondag 18 februari 2018 10:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nogal retorische vraag dan hè
quote:Op zondag 18 februari 2018 10:14 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nee, kan mij het boeien waar je in investeert. Het is gewoon kansloos dat je dit heel stoer voor jezelf wil houden. Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 18 februari 2018 10:44 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ga die post maar zoeken.
Crybaby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |