Skeleton. En Rusland-USA ijshockey. En schansspringenquote:
Nooit.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit ligt totaal niet aan jezelf inderdaad.
Doe dat de rest van de dagen ook maar.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Goed, ik laat dit schaatsende circus weer voor wat het is. Op naar het skeleton en schansspring topic!
Hij had ook wel wat geluk in de halve finale met zijn advance. Maar Girard is natuurlijk wel een stuk beter dan Bradbury destijds.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:33 schreef wimderon het volgende:
Dit vergelijken met Bradbury. Stompje
En hij reed hij gewoon in winnende positie.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij had ook wel wat geluk in de halve finale met zijn advance. Maar Girard is natuurlijk wel een stuk beter dan Bradbury destijds.
Ramde Hamelin hem niet gewoon omver zodat Girard een ADV zou krijgen?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij had ook wel wat geluk in de halve finale met zijn advance. Maar Girard is natuurlijk wel een stuk beter dan Bradbury destijds.
Dat ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
En hij reed hij gewoon in winnende positie.
Nee, vind het veel te leuk om jou te irriteren ouwe reusquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe dat de rest van de dagen ook maar.
Dat kun je ook gerust aan Joezi, Poepzor en dat soort kneuzquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, vind het veel te leuk om jou te irriteren ouwe reus.
Ik snap niet dat iemand die treffende vergelijking niet eerder zag.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:35 schreef Falco het volgende:
Eerst Sablikova vergelijken met Anne Frank, vervolgens alles en iedereen van de Nederlandse shorttrackers afkraken om tot slot te melden dat je gaat zuipen
Ga ramen Lappen johquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand die treffende vergelijking niet eerder zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |