quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:13 schreef Pino112 het volgende:
twitter:rikspekenbrink twitterde op zaterdag 17-02-2018 om 11:42:55Miscommunicatie deel zoveel hier in Gangneung. Aangekondigd persmoment van de ploegachtervolging. Opkomst: nul schaatsers. Moesten de bus halen. En zeggen van niks te weten. NOC*NSF gaat lekker. Scheldende bondscoach, excuses. Man man.. reageer retweet
Kramer, Blokhuijsen en Verweij zijn ook wel mannetjes, mede daardoor is het vertrouwen wel wat geslonken bij mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)-zijn-rol~ae690976b/
Arie Koops viesmad. Gaat lekker daar.
Die nemen die hele Arie Koops of all places echt niet serieus hoor. Die man heeft echt 0 invloed op het resultaat.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kramer, Blokhuijsen en Verweij zijn ook wel mannetjes, mede daardoor is het vertrouwen wel wat geslonken bij mij.
Geert Kuiper wel dan, dat vind ik een nog veel grotere flapdrolquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die nemen die hele Arie Koops of all places echt niet serieus hoor. Die man heeft echt 0 invloed op het resultaat.
Die ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Geert Kuiper wel dan, dat vind ik een nog veel grotere flapdrol
Ik vrees het ook. En Anema die lacht in z'n vuistjequote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:32 schreef TheVulture het volgende:
Op de een of andere manier denk ik ook dat dit een flopje wordt
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:59 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat deze 3 wel professioneel genoeg zijn om dit “gewoon” af te maken eigenlijk
En een Roest in bloedvorm niet laten rijdenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 14:51 schreef Felagund het volgende:
Ik denk dat het weer een teleurstelling wordt. Kramer niet in topvorm, Verweij uit vorm, scheldende (vervangende) bondscoach.
De loting boeit helemaal niets morgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 18:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
die loting kan niet beter voor TeamNL
Je weet welke tijd je moet rijden om Korea en Canada te ontlopen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 18:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
De loting boeit helemaal niets morgen.
Klopt, ik zou hem ook niet opstellen. Roest was beter op de 1500 meter en heeft een betere 5000 meter.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 17:43 schreef Zelva het volgende:
Zou het echt een misser vinden om met Verweij te rijden. Die bakt er helemaal niets van en heeft monenteel nul komma nul inhoud.
Roest zal sowieso wel schaatsen lijkt me? Blokkie of Verweij kan je over twisten.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 18:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, ik zou hem ook niet opstellen. Roest was beter op de 1500 meter en heeft een betere 5000 meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |