quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:13 schreef Pino112 het volgende:
twitter:rikspekenbrink twitterde op zaterdag 17-02-2018 om 11:42:55Miscommunicatie deel zoveel hier in Gangneung. Aangekondigd persmoment van de ploegachtervolging. Opkomst: nul schaatsers. Moesten de bus halen. En zeggen van niks te weten. NOC*NSF gaat lekker. Scheldende bondscoach, excuses. Man man.. reageer retweet
Kramer, Blokhuijsen en Verweij zijn ook wel mannetjes, mede daardoor is het vertrouwen wel wat geslonken bij mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)-zijn-rol~ae690976b/
Arie Koops viesmad. Gaat lekker daar.
Die nemen die hele Arie Koops of all places echt niet serieus hoor. Die man heeft echt 0 invloed op het resultaat.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kramer, Blokhuijsen en Verweij zijn ook wel mannetjes, mede daardoor is het vertrouwen wel wat geslonken bij mij.
Geert Kuiper wel dan, dat vind ik een nog veel grotere flapdrolquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die nemen die hele Arie Koops of all places echt niet serieus hoor. Die man heeft echt 0 invloed op het resultaat.
Die ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Geert Kuiper wel dan, dat vind ik een nog veel grotere flapdrol
Ik vrees het ook. En Anema die lacht in z'n vuistjequote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:32 schreef TheVulture het volgende:
Op de een of andere manier denk ik ook dat dit een flopje wordt
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:59 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat deze 3 wel professioneel genoeg zijn om dit “gewoon” af te maken eigenlijk
En een Roest in bloedvorm niet laten rijdenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 14:51 schreef Felagund het volgende:
Ik denk dat het weer een teleurstelling wordt. Kramer niet in topvorm, Verweij uit vorm, scheldende (vervangende) bondscoach.
De loting boeit helemaal niets morgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 18:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
die loting kan niet beter voor TeamNL
Je weet welke tijd je moet rijden om Korea en Canada te ontlopen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 18:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
De loting boeit helemaal niets morgen.
Klopt, ik zou hem ook niet opstellen. Roest was beter op de 1500 meter en heeft een betere 5000 meter.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 17:43 schreef Zelva het volgende:
Zou het echt een misser vinden om met Verweij te rijden. Die bakt er helemaal niets van en heeft monenteel nul komma nul inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |