Gaan we weer lekker langebaanschaatsen hypen, lekker man.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Haha, sippe gezichten in de NOS hype studio
Zoete wraak.quote:
Jelistratov vindt dit leukquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:01 schreef Mani89 het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik shorttrack kijk. Wat een zaadsport zeg!
Idd, een stomme actie.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:02 schreef WAvanBuren het volgende:
''Knegt is één van de slimste rijders in het veld''
Dat zagen we.
Uiteraard, dit deed Sjinkie niet slim maar voor ons als Nederlandse kijkers is het niet leuk.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit keer niet mee eens. Gewoon totaal onnodige domme actie.
Op basis van één rit weer allemaal conclusies trekken. U bent af.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:02 schreef WAvanBuren het volgende:
''Knegt is één van de slimste rijders in het veld''
Dat zagen we.
Dat was niet eens het probleem. Die beweging naar buiten deed hem de das om. Totaal onnodig.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:02 schreef Zorro het volgende:
Had ie vanuit de beste startpositie ook maar niet meteen achteraan terecht moeten komen,
Dankje, Yannickquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat die officials allemaal degraderen.
Volgens mij is hij echt niet zo dom.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:04 schreef YazooW het volgende:
Haha, misselijk ventje die Sjinkie. Geef gewoon toe dat je fout zat joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |