En dat idee heb ik ook jaquote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:14 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
je wordt dus iedere x, ongevraagd, gefriendzoned
Persoonlijk zie ik als vrouw zijnde, iemand met een knuffelbeer uitstraling niet als relatiemateriaal. Vaak is dat juist de friendzone waarin diegene terecht komt.quote:
Alpha mannen zijn dan ook schaars..quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:31 schreef Samuel24 het volgende:
er zijn genoeg vrouwen die daar wel op vallen hoor volgens mij.
tja...behalve hele oppervlakkige vrouwen natuurlijk he... maar ja...die zijn dan ook heel oppervlakkig.
oppervlakkige vrouwen anders niet hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:32 schreef loni55 het volgende:
[..]
Alpha mannen zijn dan ook schaars..
jawelquote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:39 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
oppervlakkige vrouwen anders niet hoor.
Alle vrouwen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:39 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
oppervlakkige vrouwen anders niet hoor.
oppervlakkige vrouwen zijn schaars? nou hier in mijn regio anders niet hoor. ik zie hier genoeg domme blondjes rondlopen.quote:
40cm hierquote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:32 schreef loni55 het volgende:
[..]
Samuel ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:50 schreef loni55 het volgende:
[..]
Alle fokkers toch. Behalve ts dan.
dit, wil je niet friendzone/husbandzone zijn moet je assertieve avances maken/op seks aansturen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:32 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
https://nl.wikihow.com/Een-player-zijn
Draag broeken die een beetje los zitten zodat ze laag kunnen hangen. Laat de dames een klein beetje van je boxershort zien, en vind smoesjes waarmee je je keiharde buikspieren kunt laten zien. Zodra ze je treasure trail zien willen ze deze direct volgen.
[ afbeelding ]
het gaat om die treasure trail mang
is toch een hartstikke lekkere vent?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:27 schreef Godshand het volgende:
Deze knuffelbeer schijnt vrouwen van zich af te moeten slaan...
[ afbeelding ]
Stop eens met mij te stalken aub? Vogeltjesdans.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:39 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
hey robijnwasverzachter, is dit niet iets voor jou?
[ afbeelding ]
HAAAAAAA!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:49 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Stop eens met mij te stalken aub? Vogeltjesdans.
maar 5 kg te zwaar wegen is echt geen drama hoor. en er zijn wel degelijk vrouwen die vallen op knuffelbeer type´s die een beetje een buikje hebben. zolang het maar geen overgewicht is natuurlijk he...quote:Op zaterdag 17 februari 2018 14:03 schreef Drug het volgende:
Je hebt gewoon geen seksuele aantrekkingskracht op al die vrouwen. Dat is in de eerste plaats een innerlijke aangelegenheid. Succes met daaraan werken. Is lastiger dan die 5 kg eraf maar die hangen er ook nog aan dus..
Waarom zou je iemand zo noemen als er geen reden is om de aseksuele aard van jullie relatie nog eens te onderstrepen? Je kan het toch ook houden bij het aardige en gezellige?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 14:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Als ik een man een knuffelbeer noem, vind ik het een aardige gezellige man waar vooral geen seks bij komt kijken.
Meestal zijn het mannen die verder van je weg staan, je hebt er verder geen binding mee, vaak zijn het partners van vrienden die je even ziet, of een buurman die je wel eens ziet lopen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand zo noemen als er geen reden is om de aseksuele aard van jullie relatie nog eens te onderstrepen? Je kan het toch ook houden bij het aardige en gezellige?
Ook als er aanleiding is om dat wel te doen vind ik aankomen met zulke uitdrukkingen niks. Je kan ook gewoon concreet zeggen dat jij geen seksuele aantrekkingskracht ervaart ipv aan te komen met dingen als ik zie je meer als broer of knuffelbeer.
Dan is het ineens wel logisch om met zulke dubbelzinnigheden aan te komen? Juist.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Meestal zijn het mannen die verder van je weg staan, je hebt er verder geen binding mee, vaak zijn het partners van vrienden die je even ziet, of een buurman die je wel eens ziet lopen.
Hoezo dubbelzinnigheden, je ziet hoe ze met hun partner omgaan en daar baseer je je mening op.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is het ineens wel logisch om met zulke dubbelzinnigheden aan te komen? Juist.
TS heeft het over vrouwen die het direct aan hem adresseren, dus nam aan dat jij daar ook doelde met iemand zo noemen. Wanneer je over iemand praat kan het een prima uitdrukking zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoezo dubbelzinnigheden, je ziet hoe ze met hun partner omgaan en daar baseer je je mening op.
Nee denk niet dat ik dat ooit recht in iemand gezicht heb gezegd,quote:Op zaterdag 17 februari 2018 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
TS heeft het over vrouwen die het direct aan hem adresseren, dus nam aan dat jij daar ook doelde met iemand zo noemen. Wanneer je over iemand praat kan het een prima uitdrukking zijn.
Vind de mening an sich niet raar, maar wel om het richting iemand zelf zo te communiceren.
Heb je dat gezien in een filmpje ja?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:10 schreef Sadcopter het volgende:
Ze lachen je uit en kleineren je. En je wordt gefriendzoned
Bahquote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:11 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Zo zie ik mijn oudere broer
heeft jouw broer toevallig ook een fascinatie voor de kleur...Roze?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:11 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Oh zo waar.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Misschien kun je iets meer laten merken dat je niet alleen een knuffelbeer bent, maar ook een geile doch respectvolle beer?
De friendzone bestaat alleen bij je eigen gratie, want of je bent wel ok met alleen vriendschap (wat je uit je gedrag laat blijken door erin mee te gaan, ook al zeik je erover dat je eigenlijk meer wil enzo) of jij en je ballen gaan verder met je eckte vrienden en op zoek naar iemand anders.
Mijn ervaring is dat vrouwen boven de 25 vooral op lieve mannen vallen, zogenaamd knuffelberen.quote:Op zondag 18 februari 2018 14:47 schreef naoomx het volgende:
Er zijn wel vrouwen, die oprecht vallen op "knuffelberen" hoor. Alleen wel minder en relatief genomen conventioneel minder aantrekkelijke dames dan die vallen op stoer(dere) types (wat overigens ook weer niet wilt zeggen dat er helemaal geen conventioneel mooie vrouwe zijn die erop vallen).
Die zijn toch ook minder aantrekkelijk dan die van onder de 25?quote:Op zondag 18 februari 2018 15:05 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat vrouwen boven de 25 vooral op lieve mannen vallen, zogenaamd knuffelberen.
Wat zie je precies als stoer? Want richting de dertig zie ik niet echt die drang naar stoer. Wel zelfverzekerd en zaken op orde hebben, maar je hoeft echt niet zo stoer te zijn. Gewoon een baan en een auto en gezellig hebben is voldoende.quote:Op zondag 18 februari 2018 15:06 schreef naoomx het volgende:
[..]
Die zijn toch ook minder aantrekkelijk dan die van onder de 25?En ik denk overigens dat de meeste vrouwen van die leeftijd stoer + lief boven alleen lief zouden verkiezen hoor, maarja, je kunt nou eenmaal niet alles krijgen he.
Gewoon de cliché alfa.quote:Op zondag 18 februari 2018 15:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat zie je precies als stoer? Want richting de dertig zie ik niet echt die drang naar stoer. Wel zelfverzekerd en zaken op orde hebben, maar je hoeft echt niet zo stoer te zijn. Gewoon een baan en een auto en gezellig hebben is voldoende.
Ik schreef ook zoiets in een ander topic. De verlangen naar een badboy gaat niet perse weg bij vrouwen. Alleen de eventuele onstandgheden dwingen vrouwen om andere keuzes te maken naarmate zij ouder worden. Ik werd natuurlijk weer keihard afgekraakt.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:25 schreef naoomx het volgende:
[..]
Gewoon de cliché alfa.
Je zegt het zelf. HOEFT niet. Maar dat betekent niet dat de voorkeur weg is..
Vrouwen worden naarmate ze ouder worden vaak ook wel wat rationeler als het gaat om partners kiezen, gaan liever voor iemand die op de lange termijn een leuke man is om mee samen te zijn en eventueel kinderen mee op te voeden dan voor het (in hun ogen) aantrekkelijkst dat ze kunnen krijgen. Terwijl jongere vrouwen helemaal nog geen behoefte hebben aan huisje-boompje-beestje en bovendien in hun prime zitten qua in de datingmarkt liggen, dus gaan zij liever voor "lekker" dan "goed".
Was de zoveelste sitcom. De mannen werden afgeschilderd als nerds en onhandig. Altijd de loser. De vrouwen waren natuurlijk sterk stoer, gevat en geemancipeerd.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:11 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
De vraag voor ts is natuurlijk voel je ook lust voor die grote knuffelberen.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik hou wel van grote knuffelberen![]()
Ook. Maar niet alle grote knuffelberen natuurlijk. Maar het kanquote:Op zondag 18 februari 2018 17:31 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
De vraag voor ts is natuurlijk voel je ook lust voor die grote knuffelberen.
Stoer vind ik juist afstotend. Zelfverzekerd, kalm, sterk (iig mentaal), dat trekt me aan.quote:Op zondag 18 februari 2018 15:06 schreef naoomx het volgende:
[..]
Die zijn toch ook minder aantrekkelijk dan die van onder de 25?En ik denk overigens dat de meeste vrouwen van die leeftijd stoer + lief boven alleen lief zouden verkiezen hoor, maarja, je kunt nou eenmaal niet alles krijgen he.
Oh crapquote:Op zondag 18 februari 2018 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ook. Maar niet alle grote knuffelberen natuurlijk. Maar het kan
Nouja, voor de ts betekent dit 50/50 wel of niet okay om knuffelbeer te zijn. Dat was zijn vraag eigenlijk.quote:
Jezelf zijn en zelfvertrouwen hebben is het aantrekkelijkste.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:55 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Nouja, voor de ts betekent dit 50/50 wel of niet okay om knuffelbeer te zijn. Dat was zijn vraag eigenlijk.
Die stoere haantjes zijn na jaren van haantjes-gedrag ook gewoon zichzelf. Zie jij dan nog verschil wanneer ze zichzelf zijn en wanneer niet?quote:Op zondag 18 februari 2018 18:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jezelf zijn en zelfvertrouwen hebben is het aantrekkelijkste.
Maar ik val toch eerder op grote brede mannen dan op kleine tengere mannetjes. En stoer hoeft ie echt niet te zijn. Dat is iets voor jonge knullen.
Natuurlijk. Onzekerheid en stoer doen kun je zien.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:18 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Die stoere haantjes zijn na jaren van haantjes-gedrag ook gewoon zichzelf. Zie jij dan nog verschil wanneer ze zichzelf zijn en wanneer niet?
Zo herkenbaar. Ik had dat ook. Het enige dat bij mij hielp, was mijn gedrag aanpassen. Niet overal op ingaan en ik hield een zekere afstand. Reageerde ook niet meer op iedere app of sms. Ook niet meer alles leuk vinden begon algauw z'n vruchten af te werpen. Aan een lieve uitstraling kun je genoeg doen en je weet het antwoord wel hoe dat moet.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:07 schreef BoesB het volgende:
Dit hoor ik al jaren met enige regelmaat van vrouwen : Je hebt zo'n lieve uitstraling en je bent echt een knuffelbeer![]()
Nu zie ik dat natuurlijk als alles behalve een hoopvolle benaming, hoewel ze het zelf als een compliment, lijken te bedoelen.
Ik ben inderdaad groot en relatief breed van bouw. Niet dik, al zou er op dit moment een kilootje of 5 af mogen.
Maar bij een knuffelbeer zie ik dus dit soort figuren voor me zoals die acteur uit King of Queens (Kevin James volgens mij heet die vent). Van die echte mannen met een wat dikker buikje, die veel popcorn eten, grapjes maken en voetbal kijken. De grappige oom op de verjaardag.
Kortom echt zo'n goedzakkige huisvader waar vrouwen echt 0,0 seksuele aantrekkingskracht in zien maar die sommigen dan wel geschikt / betrouwbaar genoeg vinden om een gezin mee op te bouwen ''omdat hij lief is''.
Mijn vraag is : hoe kijken jullie hier tegenaan? Is dit iets positiefs of niet?
Cognitieve dissonantie is gewoon een natuurlijk iets voor de mens... En ook een sociaal iets overigens; als ik wat minder geïsoleerd was geweest (fysiek, maar vooral mentaal, want hoeveel ik letterlijk geïsoleerd geweest ben, valt nog wel mee), had ik het ook meer gehad.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:16 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik werd natuurlijk weer keihard afgekraakt.
Tegelijkertijd kracht en kalmte uitstralen, vind ik anders ook wel behoorlijk stoer hoor.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Stoer vind ik juist afstotend. Zelfverzekerd, kalm, sterk (iig mentaal), dat trekt me aan.
En dat dan weer niet. Behalve dan als het om mannen gaat die voet bij stuk houden bij dit gedrag, en dus echt macho zíjn qua persoonlijkheid (dus gewoon heel luid & opschepperig enzo).quote:Macho gedrag is beta gedrag, wannabe ipv 'dominant'. Macho gastjes heb je binnen 10 minuten omver, het is overcompensatie.
De mannen die kracht en kalmte uitstralen zijn helemaal niet bezig met 'stoer'. Stoer is een maskertje wat iemand voorzet, een man die echt krachtig is (mentaal) doet dat niet. Die heeft geen enkele moeite met heerlijk aanstellerig oediepoedie joelen bij die kleine pup, om zijn zachte kanten en zelfs kwetsbaarheid te tonen.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:31 schreef naoomx het volgende:
Tegelijkertijd kracht en kalmte uitstralen, vind ik anders ook wel behoorlijk stoer hoor.
[..]
En dat dan weer niet. Behalve dan als het om mannen gaat die voet bij stuk houden bij dit gedrag, en dus echt macho zíjn qua persoonlijkheid (dus gewoon heel luid & opschepperig enzo).
was dat altijd zo?quote:Op zondag 18 februari 2018 18:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
De mannen die kracht en kalmte uitstralen zijn helemaal niet bezig met 'stoer'. Stoer is een maskertje wat iemand voorzet, een man die echt krachtig is (mentaal) doet dat niet. Die heeft geen enkele moeite met heerlijk aanstellerig oediepoedie joelen bij die kleine pup, om zijn zachte kanten en zelfs kwetsbaarheid te tonen.
En dat is woest aantrekkelijk!
Echt macho zijn qua persoonlijkheid bestaat niet, het is altijd compenseer gedrag. Ik prefereer op elk moment een softie die zichzelf durft te zijn boven een macho type die maar hard praat en overdrijft om maar het idee te geven dat hij wat voorstelt.
Maar zelfverzekerd, kalm, krachtig en een zichtbare zachte kant, instant natte plek.
Ja.quote:
Ik denk dat haantjesgedrag wel nodig is voor een jongen om zich te leren uiten in zijn tienerjaren. Er is een reden waarom jongeren bijvoorbeeld in groepen optrekken. Ik denk dat ze dan meer durven. In je eentje sla je een flater als je iets probeert. Met een groep om je heen kun je erom lachen. Je leert samen de grenzen opzoeken. Op gegeven moment slijt die zelfvertrouwen er zo in dat je de groep niet meer nodig hebt. Zo ook dat haantjesgedrag. Denk jij dat een jongen die stadium kan overslaan en direkt die stille zelfverzekerde woestaantrekkelijke man kan worden waar jij op valt? Haantjesgedrag is (hoewel ik het veracht) mischien zo gek nog niet. Overigens merk ik dat de sterke stillen standaard worden overgeslagen door vrouwen. Of dat er een te grote drempel is om deze jongens/mannen aantespreken. Extraverte mannen varen er veel beter bij. Dus ik trek me niets aan van dat idealistische gewauwel van vrouwen over t algemeen. Waar in realiteit nooit daad bij woord wordt gevoegd. Althans ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
De mannen die kracht en kalmte uitstralen zijn helemaal niet bezig met 'stoer'. Stoer is een maskertje wat iemand voorzet, een man die echt krachtig is (mentaal) doet dat niet. Die heeft geen enkele moeite met heerlijk aanstellerig oediepoedie joelen bij die kleine pup, om zijn zachte kanten en zelfs kwetsbaarheid te tonen.
Echt macho zijn qua persoonlijkheid bestaat niet, het is altijd compenseer gedrag. Ik prefereer op elk moment een softie die zichzelf durft te zijn boven een macho type die maar hard praat en overdrijft om maar het idee te geven dat hij wat voorstelt.
Maar zelfverzekerd, kalm, krachtig en een zichtbare zachte kant, instant natte plek.
Puberjongens zijn dan ook matig aantrekkelijk. Niet voor niets zwijmelen de meeste pubermeisjes weg bij die 'oudere' jongens. Die dus stabieler gedrag (lijken te) vertonen. Een meid van 18+ vinden die een 16 jarige jongen aantrekkelijk vindt wordt al lastiger. Veel jongedames trekken al snel naar 25+, omdat die stabieler, meer volwassen, gedrag vertonen (hopenlijk). Minder haantjes gedrag.quote:Op zondag 18 februari 2018 19:54 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik denk dat haantjesgedrag wel nodig is voor een jongen om zich te leren uiten in zijn tienerjaren. Er is een reden waarom jongeren bijvoorbeeld in groepen optrekken. Ik denk dat ze dan meer durven. In je eentje sla je een flater als je iets probeert. Met een groep om je heen kun je erom lachen. Je leert samen de grenzen opzoeken. Op gegeven moment slijt die zelfvertrouwen er zo in dat je de groep niet meer nodig hebt. Zo ook dat haantjesgedrag. Denk jij dat een jongen die stadium kan overslaan en direkt die stille zelfverzekerde woestaantrekkelijke man kan worden waar jij op valt? Haantjesgedrag is (hoewel ik het veracht) mischien zo gek nog niet. Overigens merk ik dat de sterke stillen standaard worden overgeslagen door vrouwen. Of dat er een te grote drempel is om deze jongens aantespreken. Extraverte mannen varen er veel beter bij. Dus ik trek me niets aan van dat idealistische gewauwel van vrouwen over t algemeen. Waar in realiteit geen daad bij woord wordt gevoegd.
Ik denk dat jij iets te veel logica op de schouders van jonge meisjes legt.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Puberjongens zijn dan ook matig aantrekkelijk. Niet voor niets zwijmelen de meeste pubermeisjes weg bij die 'oudere' jongens. Die dus stabieler gedrag (lijken te) vertonen. Een meid van 18+ vinden die een 16 jarige jongen aantrekkelijk vindt wordt al lastiger. Veel jongedames trekken al snel naar 25+, omdat die stabieler, meer volwassen, gedrag vertonen (hopenlijk). Minder haantjes gedrag.
Haantjesgedrag onder jongens is er meer voor de onderlinge hierarchie, niet zozeer als paargedrag, om de andere sekse te lokken.
Extravert en introvert staan los van macho gedrag/haantjes gedrag. Een extravert is niet gelijk een haantje/macho, een introvert niet gelijk teruggetrokken/gesloten. Extreme daarin worden als minder aantrekkelijk gezien en extravert maakt iets makkelijker contact dan introvert.
Ik noem nergens logica, enkel eigenschappen die bij stabieler, meer volwassen gedrag horen. Die (onbewust) aantrekkelijk zijn.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:18 schreef LordHorusNL het volgende:
[..]
Ik denk dat jij iets te veel logica op de schouders van jonge meisjes legt.
Dat puber jongens haantjesgedrag vertonen is niet de reden dat puber meisjes veel op oudere jongens vallen.
Dit komt allemaal neer op status en ervaring volgens mij, een jongere meid ziet waarde in een oudere jongen omdat hij meer de illusie heeft van ervaring en een betere positie in de status hiërarchie heeft. Vroeger hadden vrouwen en hun kroost dus ook een betere kans om te overleven als ze een ouder man aan konden trekken met meer ervaring.
En de neigingen naar zulk gedrag is nogsteeds aanwezig in onze soort.
Dit zijn dus ook de beginselen van het hele concept van "Hypergamy"
Toch doen haantjes (jong en oud) het niet slecht bij vrouwen. Ik vind hardcore gasten bijvoorbeeld het toonbeeld van haantjes. Zij komen geen aandacht en sex tekort met vrouwen volgens mij. Schreeuwende zwarte mannen ook. Zat jonge deernes die zich daartoe aangetrokken voelen. Die idealistische plaatjes die vrouwen schetsen als je vraagt wat ze aantrekkelijk vinden. Komt voor mij niet overeen met wat ik zie gebeuren in de praktijk.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik noem nergens logica, enkel eigenschappen die bij stabieler, meer volwassen gedrag horen. Die (onbewust) aantrekkelijk zijn.
Bij vrijwel alle (sociale) zoogdieren zie je de jonge (puber) mannetjes meer haantjesgedrag vertonen en zie je dat de vrouwtjes minder interesse hebben in ze.
Dat wordt niet als 'kracht' gezien. Niet als aantrekkelijk, het is nog te onstabiel.
Mannelijke leiders (of degene die paren) zijn vrijwel bij alle soorten evenwichtig en kalm, hebben goede social skills. Natuurlijk wel binnen de normen van de soort bezien.
Een haantje veroorzaakt teveel onrust.
Wat jij als stabiliteit ziet zie ik als een uiterlijke vertoning van macht en dominantie, een jonge vrouw zal veel meer beïnvloedbaar zijn voor een man die deze dominantie "status" uitstraalt.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik noem nergens logica, enkel eigenschappen die bij stabieler, meer volwassen gedrag horen. Die (onbewust) aantrekkelijk zijn.
Bij vrijwel alle (sociale) zoogdieren zie je de jonge (puber) mannetjes meer haantjesgedrag vertonen en zie je dat de vrouwtjes minder interesse hebben in ze.
Dat wordt niet als 'kracht' gezien. Niet als aantrekkelijk, het is nog te onstabiel.
Mannelijke leiders (of degene die paren) zijn vrijwel bij alle soorten evenwichtig en kalm, hebben goede social skills. Natuurlijk wel binnen de normen van de soort bezien.
Een haantje veroorzaakt teveel onrust.
De een is de ander nu eenmaal niet. En hoe jonger, hoe meer haantjesgedrag geaccepteerd wordt of nog verkeerd ingeschat wordt. Pubermeisjes moeten ook nog wat verder ontwikkelen. Al doende leert men. Geld voor jongens, geld voor meisjes. De meeste leren het vlot genoeg.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:40 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Toch doen haantjes (jong en oud) het niet slecht bij vrouwen. Ik vind hardcore gasten bijvoorbeeld het toonbeeld van haantjes. Zij komen geen aandacht en sex tekort met vrouwen volgens mij. Schreeuwende zwarte mannen ook. Zat jonge deernes die zich daartoe aangetrokken voelen. Die idealistische plaatjes die vrouwen schetsen als je vraagt wat ze aantrekkelijk vinden. Komt voor mij niet overeen met wat ik zie gebeuren in de praktijk.
Stabiliteit in karakter is altijd aantrekkelijk. Dat betekent minder onrust/drama. Je wil iemand die met problemen om kan gaan, niet iemand die ze veroorzaakt.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:50 schreef LordHorusNL het volgende:
[..]
Wat jij als stabiliteit ziet zie ik als een uiterlijke vertoning van macht en dominantie, een jonge vrouw zal veel meer beïnvloedbaar zijn voor een man die deze dominantie "status" uitstraalt.
Een oudere vrouw kan stabiliteit als aantrekkelijk zien, een jonge meid niet.
Het simpelste is meestal het juiste antwoord.
Door al deze analyses word ik best draaierig. Ik moet vaak gniffelen als ik vrouwen met een idealistische kijk op liefdeszaken dan toch zie eindigen met de zoveelste gangbare zak van een vent.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Stabiliteit in karakter is altijd aantrekkelijk. Dat betekent minder onrust/drama. Je wil iemand die met problemen om kan gaan, niet iemand die ze veroorzaakt.
En ja, dominantie is aantrekkelijk. Maar haantjesgedrag is geen dominantie. Willen wel dominant zijn, maar zijn het (nog) niet. Bij jongens kan het veelbelovend zijn, wat dan meisjes aantrekt. Bij oudere mannen is het een slechte eigenschap, verlaagt het de kans.
Probleem wat ik vaak ervaar is dat ''lief'' gedrag door vrouwen nogal eens verkeerd wordt geïnterpreteerd.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik snap niet wat daar negatief aan is.Vrouwen willen liever een lieve man dan een klootzak hoor (wat hier vaak word gezegd dat klootzakken aantrekkelijker zijn en dat het bij die mannen voor de wind gaat en dat lieve mannen bijv. het afleggen.).
Ik zou het juist omarmen en waarom moet je dit als een negatief iets zien? Betekent juist eerder dat ze je betrouwbaar en lief vinden en zich veilig voelen bij je denk ikIk zou het juist niet als zwakke punt zien maar als een kwaliteit van jezelf wat gewoon goed is
tja...dat doe je dan toch zelf he. je hint is niet duidelijk genoegquote:Op zondag 18 februari 2018 22:12 schreef DD_Kong het volgende:
Heb dit zelf bijvoorbeeld vaak als een meid mij leuk vindt maar ik haar andersom niet : ik doe dan vrij afstandelijk. Maar wat gebeurt er vervolgens : De hint komt niet aan bij hen, want in plaats van dat ze het signaal goed oppakken denken ze ''Nee, hij is gewoon een beetje verlegen''
De meeste ontwikkelen zich door.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:32 schreef loni55 het volgende:
[..]
Maar als je lief bent hoef je ook geen softie te zijn hoorquote:Op zondag 18 februari 2018 22:12 schreef DD_Kong het volgende:
[..]
Probleem wat ik vaak ervaar is dat ''lief'' gedrag door vrouwen nogal eens verkeerd wordt geïnterpreteerd.
Ik ben zelf inderdaad een ''good guy'' / lief. Heb vrouwen regelmatig tegen mij horen zeggen ''Ik kan me echt niet voorstellen dat jij boos kunt worden''. Of als ik tijdens het uitgaan opeens een sigaret op stak ''Dat vind ik zooooo niets voor jou'' en ''Jij bent echt geen jongen die meisjes alleen maar voor de seks mee naar huis neemt'' en meer van dat soort dingen..
Op zich klopt dat allemaal wel : ik ben rustig, vriendelijk, voorkomend en stabiel, maar dat betekent nog niet dat ik een fucking softie benIk kan heel goed mijn eigen grenzen aangeven en doe niets maar dan ook echt niets tegen mijn zin in.
Maar vrouwen lijken vaak te denken dat als je een vriendelijke/zachtaardige gast bent dat je nul komma nul karakter hebt ofzo.
Heb dit zelf bijvoorbeeld vaak als een meid mij leuk vindt maar ik haar andersom niet : ik doe dan vrij afstandelijk. Maar wat gebeurt er vervolgens : De hint komt niet aan bij hen, want in plaats van dat ze het signaal goed oppakken denken ze ''Nee, hij is gewoon een beetje verlegen''
Kan ook een beetje zijn zoals je je opstelt in real life... Als jij in het echt heel aardig en joviaal bent tegen een meisje, maar er niet veel voor voelt, kan zij inderdaad wel denken dat je verlegen bent als je haar vervolgens negeert wanneer ze contact zoekt... Hoewel dat niet vaak voorkomt denk ik.quote:Op zondag 18 februari 2018 22:12 schreef DD_Kong het volgende:
[..]
Probleem wat ik vaak ervaar is dat ''lief'' gedrag door vrouwen nogal eens verkeerd wordt geïnterpreteerd.
Ik ben zelf inderdaad een ''good guy'' / lief. Heb vrouwen regelmatig tegen mij horen zeggen ''Ik kan me echt niet voorstellen dat jij boos kunt worden''. Of als ik tijdens het uitgaan opeens een sigaret op stak ''Dat vind ik zooooo niets voor jou'' en ''Jij bent echt geen jongen die meisjes alleen maar voor de seks mee naar huis neemt'' en meer van dat soort dingen..
Op zich klopt dat allemaal wel : ik ben rustig, vriendelijk, voorkomend en stabiel, maar dat betekent nog niet dat ik een fucking softie benIk kan heel goed mijn eigen grenzen aangeven en doe niets maar dan ook echt niets tegen mijn zin in.
Maar vrouwen lijken vaak te denken dat als je een vriendelijke/zachtaardige gast bent dat je nul komma nul karakter hebt ofzo.
Zakk Wyldequote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:27 schreef Godshand het volgende:
Deze knuffelbeer schijnt vrouwen van zich af te moeten slaan...
[ afbeelding ]
Soms vind ik het moeilijk te geloven dat jij 40 bent ipv 16.quote:Op zondag 18 februari 2018 21:22 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Door al deze analyses word ik best draaierig. Ik moet vaak gniffelen als ik vrouwen met een idealistische kijk op liefdeszaken dan toch zie eindigen met de zoveelste gangbare zak van een vent.
Dat is juist ook wat ikzelf bedoel met stoer ZIJN.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Alsof er geen mensen zijn die van nature gewoon veel & luid praten en opschepperig zijn enzo.. Soms is het gewoon het karakter van mensen en kunnen ze ook wel lachen om dat gedrag van zichzelf. Ik ben zelf ook enorm theatraal, en dat hoort gewoon bij me.quote:Echt macho zijn qua persoonlijkheid bestaat niet, het is altijd compenseer gedrag. Ik prefereer op elk moment een softie die zichzelf durft te zijn boven een macho type die maar hard praat en overdrijft om maar het idee te geven dat hij wat voorstelt.
quote:Op maandag 19 februari 2018 17:29 schreef Blaasbaas het volgende:
Zodra een vrouw je een knuffelbeer noemt gelijk in d'r gezicht petsen en de hoek in sturen even laten huilen en daarna heel erg lief doen.
Dan voelt ze zich extra speciaal en tot je aangetrokken.
Wat ik doe is haar foto’s laten zien van mijn kelder vol lichaamsdelen.quote:Op maandag 19 februari 2018 17:29 schreef Blaasbaas het volgende:
Zodra een vrouw je een knuffelbeer noemt gelijk in d'r gezicht petsen en de hoek in sturen even laten huilen en daarna heel erg lief doen.
Dan voelt ze zich extra speciaal en tot je aangetrokken.
Is ook een goede tactiek, zelfs daar kun je vrouwen mee krijgen.quote:Op maandag 19 februari 2018 17:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat ik doe is haar foto’s laten zien van mijn kelder vol lichaamsdelen.
Wat praat jij nou voor onzin man?quote:Op zondag 18 februari 2018 15:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat zie je precies als stoer? Want richting de dertig zie ik niet echt die drang naar stoer. Wel zelfverzekerd en zaken op orde hebben, maar je hoeft echt niet zo stoer te zijn. Gewoon een baan en een auto en gezellig hebben is voldoende.
Teddybeertjes stelen van vrouwen en aan ruiken sniiiiiiif!quote:Op maandag 19 februari 2018 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
Knuffelberen worden juist toch vaak tegen de punani gedrukt tijdens het masturberen?
quote:Op maandag 19 februari 2018 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
Knuffelberen worden juist toch vaak tegen de punani gedrukt tijdens het masturberen?
Omschrijf de speelgoed teddybeer die het t vaakst moet ontgelden bij jou. En wat trekt jou aan in dat beertje. Het is vast een strong silent type.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:43 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Het is vast een strong silent type.
Ik laat mijn beertje, onschuldig voort leven!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:43 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Omschrijf de speelgoed teddybeer die het t vaakst moet ontgelden bij jou. En wat trekt jou aan in dat beertje. Het is vast een strong silent type.
En je vroeg je af waarom jouw type kerel nooit een vrouw scoort? Zie dit als een perfect voorbeeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:43 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Omschrijf de speelgoed teddybeer die het t vaakst moet ontgelden bij jou. En wat trekt jou aan in dat beertje. Het is vast een strong silent type.
Alleen eckte piraten brengen zulke wijze woorden!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En je vroeg je af waarom jouw type kerel nooit een vrouw scoort? Zie dit als een perfect voorbeeld.
Zelfs eckte piraten hebben op zijn tijd wel eens wat levenswijsheid...quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Alleen eckte piraten brengen zulke wijze woorden!
Oh ik probeer een luchtige commentaar door de discussie te gooien en direkt een blauwpillende witte ridder in mn nek!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En je vroeg je af waarom jouw type kerel nooit een vrouw scoort? Zie dit als een voorbeeld.
Nou leg dan eens uit hoe je mij dan eens ziet? Want ik kan je gewoon vertellen dat die manier van jou niet werkt, sorry hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2018 00:43 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Oh ik probeer een luchtige commentaar door de discussie te gooien en direkt een blauwpillende witte ridder in mn nek!
Hij kust je reet en je prijst hem alszijnde wijs..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Alleen eckte piraten brengen zulke wijze woorden!
Kloon van Catbert/Coolguy?quote:Op woensdag 21 februari 2018 00:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou leg dan eens uit hoe je mij dan eens ziet? Want ik kan je gewoon vertellen dat die manier van jou niet werkt, sorry hoor.
Je kan op mijn profiel klikken en zien wanneer dit profiel aangemaakt is. Bijna 6 jaar lang een kloon onderhouden zou wel 'sneu' zijn, dus nee.quote:Op woensdag 21 februari 2018 00:47 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Kloon van Catbert/Coolguy?
Ik merk dat wanneer mannen vrouwen naar de mond praten hier dat ze direkt meer aanzien krijgen van die vrouwen ja. Maar op die manier willen zijn daar voel ik zelf niets voor. Bleh.
Ach ja.. ik hou wel van kusjesquote:Op woensdag 21 februari 2018 00:45 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Hij kust je reet en je prijst hem alszijnde wijs..
Goede muzieksmaakquote:
quote:
Er zijn genoeg vrouwen die dat zeer aantrekkelijk vinden, al zijn die misschien wat lastiger te vinden.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:07 schreef BoesB het volgende:
Kortom echt zo'n goedzakkige huisvader waar vrouwen echt 0,0 seksuele aantrekkingskracht in zien
Mijn vraag is : hoe kijken jullie hier tegenaan? Is dit iets positiefs of niet?
Thanksquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |