Is ook een goede tactiek, zelfs daar kun je vrouwen mee krijgen.quote:Op maandag 19 februari 2018 17:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat ik doe is haar foto’s laten zien van mijn kelder vol lichaamsdelen.
Wat praat jij nou voor onzin man?quote:Op zondag 18 februari 2018 15:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat zie je precies als stoer? Want richting de dertig zie ik niet echt die drang naar stoer. Wel zelfverzekerd en zaken op orde hebben, maar je hoeft echt niet zo stoer te zijn. Gewoon een baan en een auto en gezellig hebben is voldoende.
Teddybeertjes stelen van vrouwen en aan ruiken sniiiiiiif!quote:Op maandag 19 februari 2018 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
Knuffelberen worden juist toch vaak tegen de punani gedrukt tijdens het masturberen?
quote:Op maandag 19 februari 2018 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
Knuffelberen worden juist toch vaak tegen de punani gedrukt tijdens het masturberen?
Omschrijf de speelgoed teddybeer die het t vaakst moet ontgelden bij jou. En wat trekt jou aan in dat beertje. Het is vast een strong silent type.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:43 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Het is vast een strong silent type.
Ik laat mijn beertje, onschuldig voort leven!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:43 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Omschrijf de speelgoed teddybeer die het t vaakst moet ontgelden bij jou. En wat trekt jou aan in dat beertje. Het is vast een strong silent type.
En je vroeg je af waarom jouw type kerel nooit een vrouw scoort? Zie dit als een perfect voorbeeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:43 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Omschrijf de speelgoed teddybeer die het t vaakst moet ontgelden bij jou. En wat trekt jou aan in dat beertje. Het is vast een strong silent type.
Alleen eckte piraten brengen zulke wijze woorden!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En je vroeg je af waarom jouw type kerel nooit een vrouw scoort? Zie dit als een perfect voorbeeld.
Zelfs eckte piraten hebben op zijn tijd wel eens wat levenswijsheid...quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Alleen eckte piraten brengen zulke wijze woorden!
Oh ik probeer een luchtige commentaar door de discussie te gooien en direkt een blauwpillende witte ridder in mn nek!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En je vroeg je af waarom jouw type kerel nooit een vrouw scoort? Zie dit als een voorbeeld.
Nou leg dan eens uit hoe je mij dan eens ziet? Want ik kan je gewoon vertellen dat die manier van jou niet werkt, sorry hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2018 00:43 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Oh ik probeer een luchtige commentaar door de discussie te gooien en direkt een blauwpillende witte ridder in mn nek!
Hij kust je reet en je prijst hem alszijnde wijs..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Alleen eckte piraten brengen zulke wijze woorden!
Kloon van Catbert/Coolguy?quote:Op woensdag 21 februari 2018 00:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou leg dan eens uit hoe je mij dan eens ziet? Want ik kan je gewoon vertellen dat die manier van jou niet werkt, sorry hoor.
Je kan op mijn profiel klikken en zien wanneer dit profiel aangemaakt is. Bijna 6 jaar lang een kloon onderhouden zou wel 'sneu' zijn, dus nee.quote:Op woensdag 21 februari 2018 00:47 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Kloon van Catbert/Coolguy?
Ik merk dat wanneer mannen vrouwen naar de mond praten hier dat ze direkt meer aanzien krijgen van die vrouwen ja. Maar op die manier willen zijn daar voel ik zelf niets voor. Bleh.
Ach ja.. ik hou wel van kusjesquote:Op woensdag 21 februari 2018 00:45 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Hij kust je reet en je prijst hem alszijnde wijs..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |