En dat idee heb ik ook jaquote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:14 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
je wordt dus iedere x, ongevraagd, gefriendzoned
Persoonlijk zie ik als vrouw zijnde, iemand met een knuffelbeer uitstraling niet als relatiemateriaal. Vaak is dat juist de friendzone waarin diegene terecht komt.quote:
Alpha mannen zijn dan ook schaars..quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:31 schreef Samuel24 het volgende:
er zijn genoeg vrouwen die daar wel op vallen hoor volgens mij.
tja...behalve hele oppervlakkige vrouwen natuurlijk he... maar ja...die zijn dan ook heel oppervlakkig.
oppervlakkige vrouwen anders niet hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:32 schreef loni55 het volgende:
[..]
Alpha mannen zijn dan ook schaars..
jawelquote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:39 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
oppervlakkige vrouwen anders niet hoor.
Alle vrouwen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:39 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
oppervlakkige vrouwen anders niet hoor.
oppervlakkige vrouwen zijn schaars? nou hier in mijn regio anders niet hoor. ik zie hier genoeg domme blondjes rondlopen.quote:
40cm hierquote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:32 schreef loni55 het volgende:
[..]
Alpha mannen zijn dan ook schaars..
Samuel ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:50 schreef loni55 het volgende:
[..]
Alle fokkers toch. Behalve ts dan.
dit, wil je niet friendzone/husbandzone zijn moet je assertieve avances maken/op seks aansturen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:32 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
https://nl.wikihow.com/Een-player-zijn
Draag broeken die een beetje los zitten zodat ze laag kunnen hangen. Laat de dames een klein beetje van je boxershort zien, en vind smoesjes waarmee je je keiharde buikspieren kunt laten zien. Zodra ze je treasure trail zien willen ze deze direct volgen.
[ afbeelding ]
het gaat om die treasure trail mang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |