En itt in Turkije waar deze vrije discussie met meningen niet mag plaatsvinden.quote:Op maandag 19 februari 2018 00:04 schreef Samuray13 het volgende:
Let erop dat alles wat tot nu toe gezegd is hier (of het wel of geen genocide was) een mening blijft. Je mag er vrijelijk over discussiëren. Dit i.t.t. tot de Holocaust of andere door internationale rechters vastgestelde genocides.
Binnenkort is het wel een erkende genocide, zoals het hoort natuurlijkquote:Op maandag 19 februari 2018 00:04 schreef Samuray13 het volgende:
Let erop dat alles wat tot nu toe gezegd is hier (of het wel of geen genocide was) een mening blijft. Je mag er vrijelijk over discussiëren. Dit i.t.t. tot de Holocaust of andere door internationale rechters vastgestelde genocides.
Ja, onvoorstelbaar dat er veel Turken zijn die zich hier druk over maken, he? Er spelen toch echt veel belangrijkere zaken in de wereld.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:49 schreef Hamzoef het volgende:
In plaats van dat men zich bezig houdt met prangende kwesties, die er momenteel genoeg zijn (denk aan hervormingen arbeidsmarkt, sociale zekerheid, vluchtelingenkwestie, klimaatverandering, etc.); houdt mensen zich bezig met triviale zaken (een naamkwestie) van meer dan een eeuw geleden. Niemand die hier destijds actief bij betrokken was is nog in leven.
Het is de Nederlands politieke die zich hier over buigt. In dit geval op initiatie van de agitators van de Christenunie. Niet geheel toevallig denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2018 11:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar dat er veel Turken zijn die zich hier druk over maken, he? Er spelen toch echt veel belangrijkere zaken in de wereld.
Christenen komen op voor Christenen. Dat lijkt me inderdaad weinig toevalligquote:Op maandag 19 februari 2018 19:02 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het is de Nederlands politieke die zich hier over buigt. In dit geval op initiatie van de agitators van de Christenunie. Niet geheel toevallig denk ik.
Sssst. dit mag je van links niet benoemen.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:40 schreef KommandantMark het volgende:
Turkse Kristallnacht op 6 september 1955. Algehele aanval op minderheden in Turkije.
https://armenianweekly.com/2014/09/30/turkeys-kristallnacht/
Ah, het is dus gewoon politiek-religieus gemotiveerd. Nou komt de aap uit de mouw.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Christenen komen op voor Christenen. Dat lijkt me inderdaad weinig toevallig
Maar het zijn de Turken die zich er druk om maken.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:02 schreef Hamzoef het volgende:
Het is de Nederlands politieke die zich hier over buigt.
De - niet - hardwerkende Turk overduidelijk wel, gezien de reacties.quote:Op woensdag 21 februari 2018 14:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ja, hier zit de hardwerkende Nederlander op te wachten dat dit eindelijk gaat gebeuren.....
Zeker. We spugen even in het gezicht van Erdo (jeweetwel, die zijn reet afveegde met onze soevereiniteit & ons vervolgens allemaal verrot schold) en belonen een relatief hardwerkende groep immigranten (Armenen) ten gunste van een wat minder participerende bevolkingsgroep (Turken).quote:Op woensdag 21 februari 2018 14:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ja, hier zit de hardwerkende Nederlander op te wachten dat dit eindelijk gaat gebeuren.....
Wat praat jij nou weer?quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:18 schreef Kassamiep het volgende:
elonen een relatief hardwerkende groep immigranten (Armenen) ten gunste van een wat minder participerende bevolkingsgroep (Turken).
Alsof Nederland zo makkelijk met haar verleden (slavernij , hulpvaardig optreden van de Nederlandse politie bij de jodenvervolging, moorden in Atjeh) omgaatquote:Op woensdag 21 februari 2018 18:18 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Zeker. We spugen even in het gezicht van Erdo (jeweetwel, die zijn reet afveegde met onze soevereiniteit & ons vervolgens allemaal verrot schold) en belonen een relatief hardwerkende groep immigranten (Armenen) ten gunste van een wat minder participerende bevolkingsgroep (Turken).
Daar is prima over te praten hoor en ik heb ook dan geen populaire mening want ik heb een culturele band met twee van de drie van die onderwerpen. Het grote verschil wat ik daarin merk is dat ik dan geen flames in de PM en doodsbedreigingen krijg of "vriendelijke" verzoeken om mijn adres zodat iemand "mij wat materiaal kan opsturen" en andere pogingen achter mijn identiteit te komen. Echt heel gek.quote:Op donderdag 22 februari 2018 02:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Alsof Nederland zo makkelijk met haar verleden (slavernij , hulpvaardig optreden van de Nederlandse politie bij de jodenvervolging, moorden in Atjeh) omgaat
Dit. Keer 1000. En het is niet alleen jij. Ook zogenaamde Gülenisten in Nederland worden bedreigd.quote:Op donderdag 22 februari 2018 07:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Daar is prima over te praten hoor en ik heb ook dan geen populaire mening want ik heb een culturele band met twee van de drie van die onderwerpen. Het grote verschil wat ik daarin merk is dat ik dan geen flames in de PM en doodsbedreigingen krijg of "vriendelijke" verzoeken om mijn adres zodat iemand "mij wat materiaal kan opsturen" en andere pogingen achter mijn identiteit te komen. Echt heel gek.
Even voor de duidelijkheid: dit keer naar aanleiding van dit topic niet gebeurd hoor.
Dit is het geval voor 9/10 acties van buitenland beleid. Dat wil niet zeggen dat ze niet gedaan moeten worden.quote:Op woensdag 21 februari 2018 14:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
en zal blijven duren blijkbaarquote:Op donderdag 22 februari 2018 07:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is het geval voor 9/10 acties van buitenland beleid. Dat wil niet zeggen dat ze niet gedaan moeten worden.
In Nederland lopen we achter hiermee in vergelijking met de rest van het westen.
Ik snap werkelijk waar niet waarom het allemaal zo lang heeft moeten duren.
Er moeten in ieder geval wat beveiligers -al dan niet met Turkse achtergrond- extra aan de bak vandaag, wat natuurlijk is omdat niemand dit iets boeit.quote:Op woensdag 21 februari 2018 14:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik vond de reacties uit Armeens-extremistisch hoek dan anders ook wel heftig.quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er moeten in ieder geval wat beveiligers -al dan niet met Turkse achtergrond- extra aan de bak vandaag, wat natuurlijk is omdat niemand dit iets boeit.
https://www.ad.nl/politie(...)e-genocide~af99ecb3/
Dit zou in elk geval een stuk minder relevant zijn als de reactie erop uit Turks-nationalistische hoek niet zo heftig was elke keer. Stel je voor: een monumentje in Assen zonder doodsbedreigingen en demonstraties zonder uit spandoeken geknipte woorden, via Diyanet-moskeeën opgetrommelde woedende tegendemonstraties of films die wegens bedreigingen de bios niet halen of die tot 1 ster ge-ddost worden.
Het zou in één klap iedereen een stuk minder boeien.
In Nederland? Vertel.quote:Op donderdag 22 februari 2018 18:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vond de reacties uit Armeens-extremistisch hoek dan anders ook wel heftig.
All over the world en West-Europa.quote:
quote:Ahmet Benler, the son of Turkish Ambassador Özdemir Benler is assassinated by members of the ASALA. JCAG and ASALA claim responsibility.
quote:Three bomb explosions at airline offices of Turkish Airlines, the Dutch airline KLM, and the German line Lufthansa in central Paris. Two policemen were injured in the attacks. A spokesman for the ASALA claims responsibility in a telephone call to AFP, saying: "Let imperialism and its collaborators all over the world know that their institutions are targets for our heroes and will be destroyed. We will kill and destroy because that is the only language understood by imperialists."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |