ze kan dus best Engels, ze wil alleen nietquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
waarom doen ze niet allemaal een aflevering dat ze een nederlands talig liedje zingen , en verder in het engels
Tweede stem enzo.quote:
ja 1.97 is Jimquote:
Ik denk stiekem ook dat hij gewoon een onbekend lief meisje moet zoeken die lekker altijd thuis met de kinderen op hem wacht. Hij is heel eerlijk in een groot interview geweest dat vrouwen vaak niet op hem vallen omdat hij altijd heel duidelijk is vanaf het begin dat dat z'n droombeeld is. Hij wil De Man zijn en het geld verdienen voor z'n gezin en ze verwennen. En de vrouwen van nu zijn toch wat meer zelfstandig.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las van de week ergens dat die ex Witschge zei dat ze door zijn carriere haar eigen leven op een laag pitje had gezet oid. Zou me niks verbazen als Bibi en Waylon elkaar gek maken. Bibi met haar overspannen gedoe over internet en Waylon die er ook gek van wordt.
Dumpen die handel
Ja, verder isser geen reet op tvquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het in dit topic wel druk, dus kennelijk kijkt men
Ik kijk altijd de eerste en laatste afleveringquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het in dit topic wel druk, dus kennelijk kijkt men
Finalistquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Winnaar van vorig jaar Vinchenzo? Wat heb ik gemist?
Ik stond in de keuken en vond haar opeens vrij beroerd klinken.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit op de laptop en hoor nu dat Geer er ook was
Ah ja dat klinkt wel helder dan. En Bibi (puur afgaand op het boehoehoe-ik-ben-overspannen), lijkt me helemaal geen weerstand bieden bij / voor Waylon. Hij wil een stabiele thuishaven. Dat is zij toch niet, piep indo'tje.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk stiekem ook dat hij gewoon een onbekend lief meisje moet zoeken die lekker altijd thuis met de kinderen op hem wacht. Hij is heel eerlijk in een groot interview geweest dat vrouwen vaak niet op hem vallen omdat hij altijd heel duidelijk is vanaf het begin dat dat z'n droombeeld is. Hij wil De Man zijn en het geld verdienen voor z'n gezin en ze verwennen. En de vrouwen van nu zijn toch wat meer zelfstandig.
Ja dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stond in de keuken en vond haar opeens vrij beroerd klinken.
Ik heb kennelijk nieuwe oren nodigquote:
Hij heeft zijn eerste vrouw en kind in de steek gelaten, dus hoe is dat dan zijn droombeeld?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk stiekem ook dat hij gewoon een onbekend lief meisje moet zoeken die lekker altijd thuis met de kinderen op hem wacht. Hij is heel eerlijk in een groot interview geweest dat vrouwen vaak niet op hem vallen omdat hij altijd heel duidelijk is vanaf het begin dat dat z'n droombeeld is. Hij wil De Man zijn en het geld verdienen voor z'n gezin en ze verwennen. En de vrouwen van nu zijn toch wat meer zelfstandig.
Nou, het is dat ik zeker geen kinderen wil, maar verder: kom maar door, ik wacht thuis wel hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie is koen?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Koen Kardashian, noemt die knul zich nu serieus echt zo?
En die vrouwen zijn er toch genoeg, denk ik dan. Onbekende vrouwen waarbij hij De Man kan zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Vreemde logica hou je er op na. Als het met dieeerste vrouw niet werkte, dan blijf je er toch niet bij? Ookal is een traditionele rolverdeling je ideaal.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eerste vrouw en kind in de steek gelaten, dus hoe is dat dan zijn droombeeld?
ze wordt zowat net zoveel geplugt door RTL als Maan en nog komt er niks vanquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:03 schreef Nexum het volgende:
JENNIE LENA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I dont care wat iedereen van d'r vind, zij is echt een topwijf en had moeten winnen ipv die omhooggevallen huppelkut Maan Roos Vis
Dat denk ik dus ook, dat ie een stabiele thuishaven nodig heeft zelfs echt. En dat lijkt zij me idd alles behalve.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja dat klinkt wel helder dan. En Bibi (puur afgaand op het boehoehoe-ik-ben-overspannen), lijkt me helemaal geen weerstand bieden bij / voor Waylon. Hij wil een stabiele thuishaven. Dat is zij toch niet, piep indo'tje.
Dit is een typetje mag ik hopen?quote:
Dat is me iets te kort door de bocht. Er zijn er zat die graag een gezinsleven willen maar dat het toch samen niet werkt. Kan het alsnog je ideaalbeeld blijven?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eerste vrouw en kind in de steek gelaten, dus hoe is dat dan zijn droombeeld?
Nou, hij kon het gezinsleven niet aan. Dat is althans wat ik uit die interviews haalde. Dat je dat dan nog een keer ziet als ideaal terwijl je er niet geschikt voor bent gebleken is voor mij lastig te vatten.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vreemde logica hou je er op na. Als het met dieeerste vrouw niet werkte, dan blijf je er toch niet bij? Ookal is een traditionele rolverdeling je ideaal.
Misschien een beetje aangedikt, maar hij is wel gewoon echt debiel.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit is een typetje mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |