En nog steeds zo druk maken op Fok? Ga lekker varen met je Jacht man. Wereldreis maken ofzoquote:Op donderdag 15 februari 2018 19:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zit al sinds 2013 in Crypto maar verder goed verhaal ofzo.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Of zeggen; als ik je jassie beschadigd heb, en je wilt er wat aan doen... ik zeg; KOMOP DAN KHEEEENK JONG
Jij verwacht niet rijk te worden omdat je gewoon geen flauw benul hebt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:39 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ik verwacht niet rijk te worden, jij wel. Zonde van je studiebeurs man.
Koersen omhoog = testosteron omhoogquote:Op donderdag 15 februari 2018 19:44 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat heb ik gemist vandaag hier?
Ah kijk aan. Ik heb een X hoeveelheid crypto dus mijn argument moet wel waar zijn werkt altijd goed.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Koersen omhoog = testosteron omhoog
"Ik heb er meer verstand van dan jij!"quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:44 schreef BakkenKappen het volgende:
Ben allergisch voor stuitende domheid dus dan reageer ik op mensen zoals jijquote:Op donderdag 15 februari 2018 19:41 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
En nog steeds zo druk maken op Fok? Ga lekker varen met je Jacht man. Wereldreis maken ofzo
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:46 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ah kijk aan. Ik heb een X hoeveelheid crypto dus mijn argument moet wel waar zijn werkt altijd goed.
Ven is shit en gaat nooit boven de 12$ komenquote:Op donderdag 15 februari 2018 19:44 schreef BakkenKappen het volgende:
Hier kan ik mij dan wel weer in vinden. Zo heb ik een allergie voor fysieke arbeid en vermijd dat dan ook als de pest.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ben allergisch voor stuitende domheid dus dan reageer ik op mensen zoals jij
Maar ... maar... BTC zit nu toch boven de 10k ?quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ven is shit en gaat nooit boven de 12$ komen
BTC gaat nooit meer boven de 10k komen
Fail nr 1.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:48 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Maar ... maar... BTC zit nu toch boven de 10k ?
Je bent gewoon te emotioneel. Al vaker gemerkt hier.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ven is shit en gaat nooit boven de 12$ komen
BTC gaat nooit meer boven de 10k komen
We hebben niets aan hetgeen wat jij denkt blablabal.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:54 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Je bent gewoon te emotioneel. Al vaker gemerkt hier.
Sorry hoor, ik ben al stil.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:57 schreef Kyran het volgende:
Jammer dat als de ene idioot even afwezig is een andere idioot / kloon komt opdagen om topic te verzieken. Helaas willen en (vooral ook) kunnen de mods niks doen, dus krijg je dit soort bagger. Lekker op de man spelen, ongenuanceerde zooi posten en dan stoer doen als iemand reageert.
Je zal er maar trots op zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |