hahahahahaquote:Op donderdag 15 februari 2018 19:07 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Heerlijk zo simpel. Jij denkt dat iedereen die nu meer dan 1000 euro in VEN steekt daar op zeker 50.000 -100.000 uit gaat halen? Vanwege partnerships, rebranding en omdat jij vindt dat 8 usd voor 1 VEN een lachwekkend bedrag is.
Was het maar zo eenvoudig.
Nee jong, zo werkt het niet. Met 12 dollar kunnen nog steeds heel veel VEN speculanten rijk worden. Maar dan wel de early adaptors die dat ding voor een paar cent massaal heeft ingekocht. De echte belegger die het concept snapt en weet wat de waarde is.
Niet lui zoals jij en droppie die een x aantal VEN koop voor een paar dollar nadat het ding al lang aan t hypen is. Je mag best hopen, maar dat astronomisch bedrag gaat niet lukken. Je bent te laat ingestapt.
Als je er maar 100 hebt gekocht. Jaquote:Op donderdag 15 februari 2018 19:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Vriend, 13 oktober kocht ik mijn eerste VEN. Was ik toen al te laat?
Kijk, dat zijn nu leuke updates.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
And most importantly, today Universa Blockchain and Novotrans have signed an agreement to digitize and blockchainize Novotrans logistics business. Tokenizing cargo transportation, digital car history tracking and smart contracts for freighters. Go, Universa, Go! http://novotrans.com/
jaaaa UNIVERSAAAAAA
Haha die vent is loaded dankzij domoren zoals jij. Of dacht je dat hij jou miljonair wilde maken?quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:28 schreef habitue het volgende:
[..]
hahahahaha
[ afbeelding ]
Dude, it will be-low your mind!
Was 20.000 wel reëel voor Bitcoin?quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:25 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Reëele inschatting maken. Dat is het enige wat ik doe. Dat lokt dan veel reactie uit. Enige wat ik er uit op kan maken is dat vele hier dus niet heel goedkoop VEN hebben ingekocht. Want heb je ze voor een paar cent ingeslagen is 12usd een prachtig bedrag.
Ik heb er zelf 500. En gekocht op 2 dollar. Ach, worden jullie dromen waar ben ik een blij man. Maar ik weet ook dat het zo makkelijk niet zal gaan. Blijf liever realistisch en zal niet boos worden als die niet verder komt dan 12 dollar.
Dit.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:30 schreef TwztId het volgende:
[..]
Was 20.000 wel reëel voor Bitcoin?
Was 1000 wel reëel voor Ethereum ?
Was 1300 wel reëel voor Bitcoin Cash ?
Was 200 wel reëel voor Litecoin ?
Snap je waar ik naartoe wil.. bij crypto gaat reëel de prullenbak in.
Gast ik ontbijt tegenwoordig met kaviaar. Waar heb je het over.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:30 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha die vent is loaded dankzij domoren zoals jij. Of dacht je dat hij jou miljonair wilde maken?
En daarom UNIVERSAAAAAAA JAAAAAAA en allesquote:Op donderdag 15 februari 2018 19:31 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Dit.
Het is wat de gek ervoor geeft.
Reeds aangegeven, maar hij luistert niet.
hoeveel utnp'kes heb je?quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er van die niche coins zijn als VEN die alléén dit willen doen.
Zegt de man met 500 dukaatjesquote:Op donderdag 15 februari 2018 19:29 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Als je er maar 100 hebt gekocht. Ja
Dat ding is gewoon gestegen zag ik.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En daarom UNIVERSAAAAAAA JAAAAAAA en alles
Wat is daar de definitie van?quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:33 schreef fathank het volgende:
Willen de echte beleggers hun vinger opsteken?
quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:33 schreef fathank het volgende:
x2quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:32 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Dat ding is gewoon gestegen zag ik.
Maar prime example blijf ik Doge vinden. Zelfs ik heb daar weet ik hoeveel geld uitgehaald.
Waanzin gewoon.
Je moet op harvard hebben gezeten of lichamelijk misvormd (het liefst geen schouders) zijnquote:Op donderdag 15 februari 2018 19:34 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Wat is daar de definitie van?
Ik ben nep.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet op harvard hebben gezeten of lichamelijk misvormd (het liefst geen schouders) zijn
quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:33 schreef fathank het volgende:
Op donderdag 15 februari 2018 19:30 schreef TwztId het volgende:
Of zeggen; als ik je jassie beschadigd heb, en je wilt er wat aan doen... ik zeg; KOMOP DAN KHEEEENK JONGquote:Op donderdag 15 februari 2018 19:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet op harvard hebben gezeten of lichamelijk misvormd (het liefst geen schouders) zijn
Zit al sinds 2013 in Crypto maar verder goed verhaal ofzo.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:19 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ik ben net zon noob als jij en Droppie
Ik ken Droppie een beetje. Al doet VEN iets onvoorstelbaars zoals bitcoin en hit het straks 100 usd. Dan heeft Droppie ze al lang verkocht. Die jongen is te emotioneel, dat zie ik aan zijn reacties op mijn posts. Die kan een dip op 25 usd niet aan, die verkoopt ze dan al voordat ze weer kunnen stijgen.
Mannen, ik ben ff weg! Lekkere bull run. Ga even wat dukaten op mijn chest leggen.
Hij komt van 9.50quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:36 schreef Manzonderschouders het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 15 februari 2018 19:30 schreef TwztId het volgende:
[..]
Was 20.000 wel reëel voor Bitcoin?
Was 1000 wel reëel voor Ethereum ?
Was 1300 wel reëel voor Bitcoin Cash ?
Was 200 wel reëel voor Litecoin ?
Snap je waar ik naartoe wil.. bij crypto gaat reëel de prullenbak in.
[/quote
True! Absoluut waar. Maar het is pas surreëel als het gebeurt. Tot dusver is VEN nog geen 6 dollar. En vind ik uit gaan van 12 dollar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |