Lekker, ga ik ook weer instappen binnenkort. Veel potentie inderdaad.quote:
Ik vroeg me net hetzelfde af.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:29 schreef BadVlad het volgende:
Blijft jammer dat sommige alts gewoon blijven hangen.
Ben benieuwd of die erdoor kan knallen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:32 schreef RedFever007 het volgende:
Flinke wall op 10k (Bitfinex) van 280 BTC
Meer dan je denkt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:33 schreef Weissmania het volgende:
Zijn er ook mensen hier die aan lange termijn dingen doen? krijg het idee dat de meeste vooral korte termijn denken
Edit:quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:29 schreef BadVlad het volgende:
Blijft jammer dat sommige alts gewoon blijven hangen.
Ik heb nog nooit Crypto verkocht voor fiat. Enkel andersom.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:33 schreef Weissmania het volgende:
Zijn er ook mensen hier die aan lange termijn dingen doen? krijg het idee dat de meeste vooral korte termijn denken
Omdat ven normale waarde van $8 en max $12quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:36 schreef Skv het volgende:
Waarom had ik ook alweer de helft van mijn Ven verkocht voor Icx? Icon loopt vrij stevig te kutten.
Ja, ik zit voor mid en lange termijn.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:33 schreef Weissmania het volgende:
vooral LTC op lange termijnquote:Op donderdag 15 februari 2018 18:33 schreef Weissmania het volgende:
Je hebt wederom helemaal gelijk man.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
gaan mensen weer een feestje bouwen van tijdelijke aard![]()
Strategische gezien zijn hoge koersen een doodsteek voor crypto
IK las vandaag over de samenwerking van northern bank en ripple
Ik zit me af te vragen hoe ze die koers stabiel laag rond de 2 dollar willen gaan houden want aan crypto met hoge koersen heb je dus helemaal geen fuck Die hoge koersen maken crypto helemaal ontoegankelijk voor consumenten die het echt zouden willen gebruiken om er deals mee te kunnen doen.
Conclusie van mijn harvard bevindingen: Crypto is helemaal niet gebaat bij hoge koersen maar moet rond de 2 dollar schommelen wil het echt potten gaan breken in de toekomst.
Klaas heeft alleen de harvardcoinquote:Op donderdag 15 februari 2018 18:51 schreef Weissmania het volgende:
Wat heb je zelf aan coins Klaas?
hallo mevrouw de winkelierquote:Op donderdag 15 februari 2018 18:52 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Je hebt wederom helemaal gelijk man.
Ik zou me echt eens verder inlezen... want 2 dollar, dat is onmogelijk.
Nee nee.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hallo mevrouw de winkelier
mag ik dat ijsje kopen
hier heeft u 0,000989 btc van mij
is dat goed?
Nee, maar je zou wel kunnen zeggen, hier meneer de winkelier, hier heeft u 100sat.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hallo mevrouw de winkelier
mag ik dat ijsje kopen
hier heeft u 0,000989 btc van mij
is dat goed?
adreslijst van ico inschrijvingen in de code?quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:55 schreef pnxsinned het volgende:
Iemand iets met Seele gedaan?
Zou er van wegblijven.
Prutsers
https://user-images.githu(...)f11-13f6b514e005.png
icx bedoel je?quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat ven normale waarde van $8 en max $12
Nee, Utrust!quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, maar je zou wel kunnen zeggen, hier meneer de winkelier, hier heeft u 100sat.
ja alleen jan de koekebakker die zelf afrekent weet niet wat die betaalt als hij 0000808 btc betaalt. Of hijmoet dat bij elke transactie gaan omrekenen. handig joh.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:57 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nee nee.
*Scant met telefoon willekeurige crypto*
*Utrust platform zet het om naar fiat voor winkelier*
done.
Ik hoop dat het wat met de prijs doet, sta hiermee op -78%quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:42 schreef pnxsinned het volgende:
Soon rebrand van Utrust, en hierna in april live demo van het product/platform. Can't wait.
Dat regelt Utrust platform wel, no worries.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja alleen jan de koekebakker die zelf afrekent weet niet wat die betaalt als hij 0000808 btc betaalt. Of hijmoet dat bij elke transactie gaan omrekenen. handig joh.
HODL maar gewoon, komt goed.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:59 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wat met de prijs doet, sta hiermee op -78%
Klaar voor een spamrun ala Beetoken?quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:57 schreef Skv het volgende:
[..]
adreslijst van ico inschrijvingen in de code?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |