watquote:Op donderdag 15 februari 2018 16:58 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha, bizar heh. Ben er wel blij mee. Wel op tijd zijn met op tijd je winst pakken
quote:Ripple sluit test-contracten met Western Union en de centrale bank van Saudi-Arabië. Bedrijven en banken storten zich op crypto-currency en blockchain technologie. Wilson Boldewijn praat met econoom Teunis Brosens van ING in onze Crypto update.
Dat is ook maar een wilde gok. Als de market cap terug gaat naar 800 miljard misschien wel. Als de market cap nog 3x zo hoog wordt kan het wel 100 usd worden. Of het vertrouwen daalt opnieuw, en we krijgen een crash naar 20 miljard (wat het 1 jaar geleden ook was!).quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Denk ik ook niet in dit jaar nee, maar 30 a 40usd moet te doen zijn.
Ja maar daar geloof ik niet in, zeker niet nu de mainstream geproefd heeft aan de markt in december, en er nu daadwerkelijk producten gaan komen op de blockchains. Vooral dat laatste maakt het zeer onwaarschijnlijk dat we nog lang naar beneden gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is ook maar een wilde gok. Als de market cap terug gaat naar 800 miljard misschien wel. Als de market cap 3x zo hoog wordt kan het wel 100 usd worden. Of het vertrouwen daalt opnieuw, en we krijgen een crash naar 20 miljard (wat het 1 jaar geleden ook was!)
heb voor mijn gas al een sell order geplaatst. Heb er niet zo heel veel helaas.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:13 schreef Het_Peenvarken het volgende:
all-in op gas [ afbeelding ]
ik ben al naar de lokale tuning shop gegaan voor een upgrade voor mijn auto! het is feesten nu!quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:33 schreef noobcrypto het volgende:
yes we gaan weer omhoog, vanavond alvast mijn eerste hoer bestellen
En dan morgen de ballenbak bestellen, poe, dolle pret!
Jij hebt van alles wel wat toch.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ven, omhoog. Heb ik!!!
WTC, omhoog. Heb ik!!
Nebl, omhog. Heb ik!!
Ff wat talkpoeder over de body!!²
tuning? Waarom zou je een lambo willen tunen?quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:36 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ik ben al naar de lokale tuning shop gegaan voor een upgrade voor mijn auto! het is feesten nu!
Waarom een lambo kopen?quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:50 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
tuning? Waarom zou je een lambo willen tunen?
hij heeft nog niks onderbouwd, wat denk je zelf ?quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kun je dit onderbouwen, of is het een lukraak roepen?
Is dit een grapje?quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kun je dit onderbouwen, of is het een lukraak roepen?
ENJINquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Welke als ik vragen mag, zoek nog kandidaten om even in te verdiepen.
Deze man weet.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:33 schreef noobcrypto het volgende:
yes we gaan weer omhoog, vanavond alvast mijn eerste hoer bestellen
En dan morgen de ballenbak bestellen, poe, dolle pret!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |