Friese godquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Jezus, wat is hij rustig, wat is die man toch bizar sterk mentaal!Echt... elk ander had ergens in bonkjes op een bankje liggen janken.
Sven niet, head held high, verwachtingen of niet, dit is het.
Ik was niet mad.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof men 8 jaar geleden over de plak van Bob praatte? En toen was iedereen MAD dat Bob dolblij was.
Hap hapquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is in NL geboren
Hij heeft zich juist tot Canadees laten naturaliseren nadat hij in 2014 naar Canada emigreerde.
Zeg dat!quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Remzz het volgende:
Tumolero brons vind ik dan wel weer erg leuk
quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Lastpost het volgende:
Hadden we Eurlings maar om hem een tik te geven.
Maar ondertussen wel keihard choken.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Jezus, wat is hij rustig, wat is die man toch bizar sterk mentaal!Echt... elk ander had ergens in bonkjes op een bankje liggen janken.
Dat ligt dan aan jouquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:01 schreef silverhill het volgende:
Ik had nog nooit van Tumolero gehoord btw
Mag nog twee keer rijdenquote:
Na deze OS zul je er ook niks meer van horen. One day fly genot.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:01 schreef silverhill het volgende:
Hij ook niet van silverhillquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:01 schreef silverhill het volgende:
Daarom ja, heel apart. En de 5k was ook heel makkelijk voor hem, leek of dat hem geen moeite koste. En ook daar staat spanning op natuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:00 schreef Marcoss het volgende:
Toch ook knap, Kramer rijdt eigenlijk nooit een slechte race, zelfs als hij in mindere doen is, eindigt hij nog wel vooraan, maar om dan deze race uit te kiezen voor je slechtste race ooit..
Daar moet wel iets meer aan de hand zijn.
da's statistisch altijd al zo..quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nu is het ineens een nadeel om als laatste te morgen![]()
Urben
Moniek Kleinsman vindt dit leuk.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:00 schreef EP3 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel keihard choken.
morgen krijgen we Jacobellis nog.quote:
Loch alweer vergeten zijnquote:
Griepje, materiaalpech, iets verkeerds gegeten, teveel gezopen vannacht?quote:
Ach, als de volgorde qua favorieten omgedraaid was, hadden we waarschijnlijk dezelfde uitslag gekregen..quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nu is het ineens een nadeel om als laatste te morgen![]()
Urben
Ellenquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Balzak helemaal leeg laten zuigen in een trio met ellen en naomi.
Was al goed in de world cups.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:01 schreef silverhill het volgende:
Hij is gewoon niet goed zoals normaal eigenlijk. Hij is enkel arrogant en lullen tegenover tegenstanders zoals bergsma.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:02 schreef Protoplanet het volgende:
Sleep Kramer voor de camera, we willen weten wat er aan de hand is
Triootje met Ellen Hoog en Naomi van Asquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Griepje, materiaalpech, iets verkeerds gegeten, teveel gezopen vannacht?
Hij heeft 10 minuten lang tijdens zijn rit erin kunnen berustenquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |