ja zeker weten, de Italianen waren eerst wel goed, dus ik hoop dat ze weer op het Sighel niveau kunnen komenquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een Italiaantje op het podium zou ook wel leuk zijn.
Methusalem opgraven.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:50 schreef Protoplanet het volgende:
10 euro korting per levensjaar op die douche? Wat moet dat wel niet kosten dan
Als het gaat om OS-resultaten zit de huidige lichting Italianen al boven het Sighel-niveau.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja zeker weten, de Italianen waren eerst wel goed, dus ik hoop dat ze weer op het Sighel niveau kunnen komen
Normaal heb je ook altijd reclames voor scootmobielen en trapliften tijdens het schaatsen. Geeft wel weer aan wat de primaire doelgroep is.quote:
dikzakquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik drink nu Pepsi Max Cherry Flavour. Wat is dat smerig zeg.
Bizarre curling incidentquote:
Beter coca cola vanillequote:Op donderdag 15 februari 2018 12:52 schreef Mani89 het volgende:
Olympische ring verkracht.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:53 schreef butz0rs het volgende:
Sow dan, wat heeft Urben vannacht gedaan
Neem dan gewoon een Dr. Pepper.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:52 schreef Mani89 het volgende:
Facesittinggenotquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:47 schreef Klummie het volgende:
[..]
Heather heeft de hele nacht op zijn gezicht gezeten.
Dr Pepper makes the world much betterquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een Dr. Pepper.
Lekker glaasje koude halfvolle melk.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een Dr. Pepper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |