Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:47 schreef Klummie het volgende:
[..]
Heather heeft de hele nacht op zijn gezicht gezeten.
Had ik moeten weten.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsjeboksary is een stad in Rusland, hoofdstad van de autonome republiek Tsjoevasjië. De stad is gelegen op de rechteroever van de Wolga, ongeveer halverwege Nizjni Novgorod en Kazan.
Ze wilden Bob als hoofdcoach, maar dat wilde hij zelf niet.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij is assistent coach, maar persoonlijk heb ik meer het idee dat Bob daar een erebaantje heeft.
Een Italiaantje op het podium zou ook wel leuk zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:48 schreef Protoplanet het volgende:
Hopen op
1. Kramer
2. Bergsma (liever niet maar oke)
3. Iemand, niet zijnde TJ Bloemen
Heeft ie toch maar mooi voor elkaar dat hij daar staat.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij is assistent coach, maar persoonlijk heb ik meer het idee dat Bob daar een erebaantje heeft.
Jammer dat Ghiotto zo matig in vorm is.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een Italiaantje op het podium zou ook wel leuk zijn.
is geraakt bij curling.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoi, ben later ingestapt, wat is er met Erben gebeurd?
Dat ligt op 100 meter hoogte. Zou gewoon een laaglandbaan zijn?quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk een keer een ijsbaantje in Cheboksary, dan wordt er onder 12.30 gereden
quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:49 schreef Klummie het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
ja zeker weten, de Italianen waren eerst wel goed, dus ik hoop dat ze weer op het Sighel niveau kunnen komenquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een Italiaantje op het podium zou ook wel leuk zijn.
Methusalem opgraven.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:50 schreef Protoplanet het volgende:
10 euro korting per levensjaar op die douche? Wat moet dat wel niet kosten dan
Als het gaat om OS-resultaten zit de huidige lichting Italianen al boven het Sighel-niveau.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja zeker weten, de Italianen waren eerst wel goed, dus ik hoop dat ze weer op het Sighel niveau kunnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |