Alleen als er iemand gaat choken van de favorieten en die andere drie mogen dan ook geen kleine uitschieter hebben.quote:
De plak op de massastart schrijf ik vast bijquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:43 schreef heywoodu het volgende:
wtf Lee, die is echt walgelijk goed![]()
Windmachines staan weer aan denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:43 schreef heywoodu het volgende:
wtf Lee, die is echt walgelijk goed![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:44 schreef Mani89 het volgende:
Dit zou wel eens de gouden race kunnen zijn.
Straks zetten ze de deuren van de hal open.quote:
Kans is 1%quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:44 schreef Mani89 het volgende:
Dit zou wel eens de gouden race kunnen zijn.
Dat maakt het wel een stuk spannender, er is nu weinig ruimte over om slecht te zijn en toch een medaille te pakkenquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alleen als er iemand gaat choken van de favorieten en die andere drie mogen dan ook geen kleine uitschieter hebben.
Hij heeft een halve race te voorzichtig gereden...met iets meer durf en lef zou hij makkelijk onder de 12:50 kunnen rijden. Maargoed, misschien wil hij z'n benen sparen voor de mass-start.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:43 schreef Aguero het volgende:
Als je hem zo ziet dan denk je dat hij nog veel en veel harder kan.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:45 schreef marcodej het volgende:
Voorspelling: TJ gaat geen 12:55 rijden.
Waar?quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk een keer een ijsbaantje in Cheboksary, dan wordt er onder 12.30 gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |