https://avrm.nl/natresmilitair-worden-opleidingdag-1/quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:21 schreef Eiwitshake het volgende:
Hallo luitjes,
20 Augustus start ik met de ARB in Oirschot. Ik heb er dondersveel zin in.
Ik zit evhter nog met een paar vragen. Als arme student is het maar wat mooi dat we een vergoeding krijgen voor het spelen van soldaatje.
Wat zal dit maandelijks ongeveer zijn? En wat is dit tijdens de ARB?
Ik ben 26 en begin als soldaat 3e klasse. ARB duurt 10 werkdagen.
Daarnaast ben ik benieuwd wat de peimaire focus van de ARB is. Sport? Marsen? Schieten? Etc. Of een combinatie van dit alles.
Bij voorbaat dank!
Persoonlijk ben ik hier ook wel in geïnteresseerd. Ik wacht op de de goedkeuring van de VOG en aanstellingbriefs. Het kriebelt zo erg en hoe meer ik lees, hoe meer zin ik er in krijg! Kom maar door met de verhalen, over het 10de zou helemaal mooi zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 08:43 schreef golbline het volgende:
Beste mensen,
Ik zit momenteel in de sollicitatie procedure en heb al een hoop gelezen op dit forum. Nu ben ik echter benieuwd naar de huidige staat bij de Natres. Wat zijn jullie actuele ervaringen en hebben jullie wellicht nog leuke anekdotes? Het idee is dat ik mij straks bij het 20 bataljon in Schaarsbergen zal voegen, zijn er hier leden die daar ook bij zitten? Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Groeten,
Golbline
Collega van me, in het echt is hij nog gweldiger dan op internet (ja, dat kan echt).quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:35 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Een ander goed verslag is dat van een mede fokker;
http://nkerkhof.blogspot.com/
Sta zelf (ook) op voor 30e natres na de ARB van aug dus wie weet werken we binnenkort wel samenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 19:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Collega van me, in het echt is hij nog gweldiger dan op internet (ja, dat kan echt).
Alles letterlijk nemen is ook geen goede instelling. Wellicht dat je daar nog wat aan kunt doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 16:58 schreef jitzzzze het volgende:
Spelen van soldaatje is niet helemaal de correcte instelling. Wellicht kun je daar nog wat aan doen voordat je start.
Thx!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 16:11 schreef Dale. het volgende:
[..]
https://avrm.nl/natresmilitair-worden-opleidingdag-1/
Wen er maar vast aan, dat alles wat je zegt voor waarheid aangenomen wordt. Succes met je AMOquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:52 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Alles letterlijk nemen is ook geen goede instelling. Wellicht dat je daar nog wat aan kunt doen.
Ik laat me verrassen!quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, dat alles wat je zegt voor waarheid aangenomen wordt. Succes met je AMO
Ik moest zelf bellen met de KPU om een afspraak te maken om de PGU op te halen. Misschien bij jou ook zo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:25 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Is het normaal dat de brief met de PGU-uitnodiging zo lang op zich wachten laat?
15/08 zou ik op het kleedpunt zijn moeten maar heb nog niks gehoord.
Wil niet gelijk gaan bellen als dit bij iedereen zo was..
Thanks, kreeg eigenlijk vlak erna de e-mail met uitnodiging.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik moest zelf bellen met de KPU om een afspraak te maken om de PGU op te halen. Misschien bij jou ook zo?
Zozo... Dat zijn nog eens complimenten! Nog even en mogen weer samen over de HiBa! Heb er al zin in!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 19:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Collega van me, in het echt is hij nog gweldiger dan op internet (ja, dat kan echt).
Grappig, ook vandaag opgehaald, wellicht gesproken met elkanderquote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:23 schreef Eiwitshake het volgende:
Vandaag PGU opgehaald! Chille mensen en een gezellige vibe.
Wat een hoop spul zeg! 😂
Ik heb het verslag van Nkerkhof met veel plezier gelezen. Wellicht kan hij op zijn blog een nieuw artikel toevoegen met zijn huidige bevindingen? Verder nog mensen met leuke (actuele) verhalen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:35 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Een ander goed verslag is dat van een mede fokker;
http://nkerkhof.blogspot.com/
Dik verdiend die complimenten! Was leuk hè de hiba!quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:47 schreef nkerkhof het volgende:
[..]
Zozo... Dat zijn nog eens complimenten! Nog even en mogen weer samen over de HiBa! Heb er al zin in!
Ik had sommige zaken graag beter geregeld gezien. Dat had achteraf voor tijdswinst gezorgd. Hier en daar hebben we echt tijd verloren door bepaalde zaken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:14 schreef Boompie91 het volgende:
Je klinkt gematigd positief.. Wat zijn de mindere puntjes en wat is er juist wel erg leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |