Koreaantje = blowersquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Njatun rijdt voor haar doen wel een goede 1000.
Ik vind het al erg genoeg dat ik de eerste helft niet gezien hebquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:30 schreef franklop het volgende:
[..]
bedankt voor je duiding prof. Drs. Ir. DeLuna
Hege Bokko genot.quote:Op woensdag 14 februari 2018 11:33 schreef Wereldgozer het volgende:
OWS forum is geblocked op het werk vanwege sexual content (lol)
Komt door die kameel van heywooduquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Het woord blowers was te heftigquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:33 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:
Als er een hoop schaatsers vallen.. is er nog veel mogelijk!quote:
Ik kreeg ze al via whatsapp doorgestuurd koekoek boh boh etcquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:36 schreef Szura het volgende:
Doet het WTA-topic het nog Wereldgozer? Bouchard GENOT.
Er werd wel iets gepost een paar dagen geleden hier dat de oorzaak kan zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2018 11:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Als ik zo kuch schijt ik meestal ook meteen mijn box volquote:
Gijpie dvd?quote:Op woensdag 14 februari 2018 11:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er werd wel iets gepost een paar dagen geleden hier dat de oorzaak kan zijn.
Viel me nog mee dat ze nergens haar tong uitstakquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kreeg ze al via whatsapp doorgestuurd koekoek boh boh etc
Kate Upton ook boohhhhquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kreeg ze al via whatsapp doorgestuurd koekoek boh boh etc
1.14,6 is haar PB op laaglandquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:37 schreef hhh38 het volgende:
Heeft Wüst uberhaupt op een laaglandbaan ooit onder de 1.15 gereden? Het niveau is gewoon flink hoger dan 10 jaar geleden.
Die volgens mij ja.quote:
3/10quote:Op woensdag 14 februari 2018 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
Je zal maar goud winnen en een zilveren kerstboom optuigen iedereen jaar. Heb je er nog niets aan!
Medailleceremonie lijkt mij meer iets voor Hans van Zettenquote:
Niet eens afspelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |