Vooral bijzonder jammerquote:
Lopen ze nog voor ofzo of dat niet?quote:
quote:
White niet op waarde schattenquote:Op woensdag 14 februari 2018 02:38 schreef isax het volgende:
[..]
Zo lang niemand hersenletsel op loopt.
Nou ja, uiteraard willen we gewoon zeker de toppers een paar strakke runs zonder val zien maken, lijkt me.quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:38 schreef isax het volgende:
[..]
Zo lang niemand hersenletsel op loopt.
Kevin pearce niet kennenquote:Op woensdag 14 februari 2018 02:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
White niet op waarde schatten.
Het hoord er voortaan wel beetje bij he? Van oehhh als hij maar goed land.quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, uiteraard willen we gewoon zeker de toppers een paar strakke runs zonder val zien maken, lijkt me.
De spanning wel, met uiteraard de hoop dat het goed gaat en we een topshow krijgenquote:Op woensdag 14 februari 2018 02:42 schreef isax het volgende:
[..]
Het hoord er voortaan wel beetje bij he? Van oehhh als hij maar goed land.
Soms een wat slordige landingquote:
Gelukkig maar, als dit al over de 90 ging hadden we een probleem straksquote:
Zie je goed. Al was het niveau bij de dames ook wel ok.quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:48 schreef Wicky15 het volgende:
Ik kijk dit normaal echt nooit, alleen gisteren ook de vrouwen gekeken. Maar ben ik nu gek of lijken de runs van die mannen gemiddeld wat spectaculairder dan die van de vrouwen? Of zie ik dat verkeerd?
Moet je even Shaun White googlen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:48 schreef Wicky15 het volgende:
Ik kijk dit normaal echt nooit, alleen gisteren ook de vrouwen gekeken. Maar ben ik nu gek of lijken de runs van die mannen gemiddeld wat spectaculairder dan die van de vrouwen? Of zie ik dat verkeerd?
Ahquote:Op woensdag 14 februari 2018 02:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zie je goed. Al was het niveau bij de dames ook wel ok.
iedereen van de brandwagonquote:
Dat is in elke sport zo eigenlijkquote:Op woensdag 14 februari 2018 02:48 schreef Wicky15 het volgende:
Nouja.... Denk dat niemand hier wel eventjes de tricks bij naam kan noemen tijdens de runs.quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ah![]()
Ja ik heb echt geen idee hoe die tricks allemaal heten ofzo, maar viel me op
Ach, BBC had het over een kicking salad ofzo.quote:
Die kan er wel wat vanquote:
True, bij veel wel jaquote:Op woensdag 14 februari 2018 02:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is in elke sport zo eigenlijk
quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, BBC had het over een kicking salad ofzo.
ROAST BEEF denk ik.quote:
Terecht.quote:
Zo te zien bereiken ze er toch al zeker 10 kijkers meequote:
slalom?quote:
Piiroinen's score.quote:
Krijg je ook al als je recht naar beneden glijdt denk ikquote:
ik schrok alquote:
Lekker veilig om 3 uur 's nachts.quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Eventjes schaatsen wegzetten als non sport.
internationaal wel ja... is alleen rondjes rijden en dit veel technischerquote:Op woensdag 14 februari 2018 02:58 schreef WAvanBuren het volgende:
En dat bij een sport waar de helft geen fuck lijkt te geven om de medailles en ze met een muziekje in de oren naar beneden gaanquote:Op woensdag 14 februari 2018 02:58 schreef WAvanBuren het volgende:
‘s Nachts durven ze dat welquote:Op woensdag 14 februari 2018 02:58 schreef WAvanBuren het volgende:
het gaat hun meer om de tricks, daar krijgen ze veel meer waardering voor dan medalliesquote:Op woensdag 14 februari 2018 02:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat bij een sport waar de helft geen fuck lijkt te geven om de medailles en ze met een muziekje in de oren naar beneden gaan![]()
Ja precies, het is dan ook ideaal voor de X-Games.quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:59 schreef Attitude het volgende:
[..]
het gaat hun meer om de tricks, daar krijgen ze veel meer waardering voor dan medallies
quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:59 schreef Attitude het volgende:
[..]
het gaat hun meer om de vrijheid, daar krijgen ze veel meer waardering voor dan medallies
quote:
Anderzijds... als het niet nadelig zou zijn voor aerodynamica en ze een ipod kwijt zouden kunnen in hun schaatspak zouden de schaatsers ook wel met muziek op rijden denk ik... Zeker bij de langere afstanden.quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
en ze met een muziekje in de oren naar beneden gaan![]()
Vette trick toch. Zal hem genoeg nieuwe sponsoren opleverenquote:
Tja, de andere optie is om de hulpverleners in de weg te gaan staan. Buiten dat het wel handig kan zijn om te weten waar iemand precies op is gevallen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:06 schreef Stoner13 het volgende:
Paar japanners die gaan anlyseren terwijl je atleet zwaar gewond ligt
Ooit crash reel gezien? Gaat over Kevin pearce, was toen de grooste rivaal van Shaun, en barste heel zijn hoofd open.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:06 schreef Attitude het volgende:
[..]
hopen dat het zo blijft , kan veel erger zijn straks in ziekenhuis
twitter:Eurosport_NL twitterde op woensdag 14-02-2018 om 03:07:16Oei! Yuto Totsuka gaat hard onderuit op de coping van de halfpipe. #PyeongChang2018 #Olympics #OS2018 https://t.co/HXVeeUMgic reageer retweet
Ook ooit zoiets gedaan met snowboarden.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:08 schreef Attitude het volgende:
hij knalt zo te zien keihard met zijn kont op de rand...
ik ken die documntaire.. heel interessant. moest alles opnieuw doen. wat mij nog bij bleef was iemand anders in de documentaire die ook gewond was en letterlijk niets meer kan doen maar als je hem vroeg wat hij wilde doen was het antwoord steeds: snowboarden.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:08 schreef isax het volgende:
[..]
Ooit crash reel gezien? Gaat over Kevin pearce, was toen de grooste rivaal van Shaun, en barste heel zijn hoofd open.
Dit is minstens een hersenschudding.
Of wervelkolomquote:Op woensdag 14 februari 2018 03:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou me niets verbazen als die een breukje in zijn bekken/heup heeft opgelopen....
Mwuah, vrolijk doen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Even lekker vrolijk doen terwijl je collega word afgevoerd.
Ja die kan ik me ook nog herinneren. Kerel had heftige hersenletsel door alle vallen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:09 schreef Attitude het volgende:
[..]
ik ken die documntaire.. heel interessant. moest alles opnieuw doen. wat mij nog bij bleef was iemand anders in de documentaire die ook gewond was en letterlijk niets meer kan doen maar als je hem vroeg wat hij wilde doen was het antwoord steeds: snowboarden.
Hij klapte helemaal dubbel dus wie weet wel rug ergens. Was lelijke val.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou me niets verbazen als die een breukje in zijn bekken/heup heeft opgelopen....
Ja maar er zijn zoveel sporten in dat opzicht gevaarlijk.... Wielrennen, bmx, boksen/mma, motorsport etc. Ze kiezen er uiteindelijk toch zelf voor.... Waarmee ik niet beweer dat ze er alles aan moeten doen om de sporten nóg extremer te maken.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ja die kan ik me ook nog herinneren. Kerel had heftige hersenletsel door alle vallen.
Ik denk dat bij snowboarders ook vaak de hersenen vaak naar de klote gaan zoals met bijv american football.
Reden waarom ik tegen het verhogen van die deciplines ben. Alles voor de kijkcijfers en die jongens allemaal hersenletsel.
En terecht ook wel.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:16 schreef Szura het volgende:
Juichen voor een voorlopig 6e plek, Jeroen Otter zou hem naar huis sturen
Heel sickquote:
Bij snowboarden val je als je valt van wel 12 meter soms. Das wat anders dan bij wielrennen enzo.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja maar er zijn zoveel sporten in dat opzicht gevaarlijk.... Wielrennen, bmx, boksen/mma, motorsport etc. Ze kiezen er uiteindelijk toch zelf voor.... Waarmee ik niet beweer dat ze er alles aan moeten doen om de sporten nóg extremer te maken.
het zijn allemaal aparte mensen. en vaak zie je dat mensen die extreme sporten doen in hun latere leeftijd veel last aan overhouden. bij kitesurfen velen knie / been problemen. en surfen ook ( pak een top surfer uit jaren 80 en je zult zien dat overgroten deel verslaafd is aan drugs of alcholol. Bij american football is blijvende hersenletsel de waarheid, besaat nog een naam voor. En het zelfde verhaal bij alle extreme sporten. ze hebben eigenlijk geen gezond leven.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ja die kan ik me ook nog herinneren. Kerel had heftige hersenletsel door alle vallen.
Ik denk dat bij snowboarders ook vaak de hersenen vaak naar de klote gaan zoals met bijv american football.
Reden waarom ik tegen het verhogen van die deciplines ben. Alles voor de kijkcijfers en die jongens allemaal hersenletsel.
Zeggen we over 12 jaar ook over Chloé Kim wellichtquote:Op woensdag 14 februari 2018 03:17 schreef skysherrif het volgende:
Shaun White nog maar 31? Die vent is al een legende sinds ik me kan herinneren.
Precies, als je daar een bochtje mist val je zo een paar 100mquote:Op woensdag 14 februari 2018 03:17 schreef isax het volgende:
[..]
Bij snowboarden val je als je valt van wel 12 meter soms. Das wat anders dan bij wielrennen enzo.
Tis nergens goed voor behalve voor kijkcijfers.
Dat ze het maar anders extremer maken is mijn punt. Vrugah was het helemaal niet zo.
Zeker nog nooit een afdaling van een flinke col gezien?quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:17 schreef isax het volgende:
[..]
Bij snowboarden val je als je valt van wel 12 meter soms. Das wat anders dan bij wielrennen enzo.
Dat ze het maar anders extremer maken is mijn punt. Vrugah was het helemaal niet zo.
Gisteren toevallig wel bij het skiėn. Maar dat was niet bij een sprongquote:Op woensdag 14 februari 2018 03:19 schreef Szura het volgende:
Is er weleens een cameraman onderuit gesprongen?
Wel een official gister bij de combinatiequote:Op woensdag 14 februari 2018 03:19 schreef Szura het volgende:
Is er weleens een cameraman onderuit gesprongen?
Ja die zag ikquote:Op woensdag 14 februari 2018 03:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Gisteren toevallig wel bij het skiėn. Maar dat was niet bij een sprong
en niet bij het snowboarden
Snowboarders krijgen het zelfde aandoening als american footballers. Komt doordat dat ontstaat als je vaak klap krijgt zodat je hersens schudden (die zitten los)quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:18 schreef Attitude het volgende:
[..]
het zijn allemaal aparte mensen. en vaak zie je dat mensen die extreme sporten doen in hun latere leeftijd veel last aan overhouden. bij kitesurfen velen knie / been problemen. en surfen ook ( pak een top surfer uit jaren 80 en je zult zien dat overgroten deel verslaafd is aan drugs of alcholol. Bij american football is blijvende hersenletsel de waarheid, besaat nog een naam voor. En het zelfde verhaal bij alle extreme sporten. ze hebben eigenlijk geen gezond leven.
zo irritant he , dat er af en toe wielrenners te zien krijgt. je denkt dan , wat een prachtige kasteel daar en dan die glooiingen van de heuvels. en wacht.. ach... verrek.. die fietsers weerquote:Op woensdag 14 februari 2018 03:23 schreef isax het volgende:
[..]
En mooie plaatjes van de Alpen met tour de Frans.
/kennis
Goeie knie- en beenspieren trainen scheelt een hoop denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:23 schreef skysherrif het volgende:
Sow die ene jump ver boven de 5m zag er vet uit. Komen ze wel eens boven de 6?
Overigens vind ik het knap dat je dit tot na je 30e volhoudt, lijkt me dat je knieėn dit geen leuke sport vinden.
Jij snapt het. Of dan fietsen ze een prachtige bergtop op en kan je niet genieten omdat er een stel mongolen midden op de weg gaan staan.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:24 schreef Attitude het volgende:
[..]
zo irritant he , dat er af en toe wielrenners te zien krijgt. je denkt dan , wat een prachtige kasteel daar en dan die glooiingen van de heuvels. en wacht.. ach... verrek.. die fietsers weer
Zelfs zonder kijkcijfers zouden ze het doen. Gewoon voor de kick.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:17 schreef isax het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar alsnog zijn die klappen veel te hard voor menselijke knieėn.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goeie knie- en beenspieren trainen scheelt een hoop denk ik.
Doe mij een broodje döner nu die nieuwe wet er komt.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:25 schreef isax het volgende:
Goede show.
Ik krijg er honger van.
Iemand In in een brownie met biet?
Is al bekend dat het pas vrijdag wordt gehoudenquote:Op woensdag 14 februari 2018 03:28 schreef Dagoduck het volgende:
Haha, weer uitgesteld. Wat een drama steeds.
Moest even nadenken met mijn stonede kop.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe mij een broodje döner nu die nieuwe wet er komt.
wat is uitgesteld?quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:28 schreef Dagoduck het volgende:
Haha, weer uitgesteld. Wat een drama steeds.
de big air komt nog.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:30 schreef franklop het volgende:
Dit is wel beter dan alle finales van de slopestyle en de halfpipe vrouwen finale bij elkaar.
Vrouwenskiėn.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:30 schreef franklop het volgende:
Dit is wel beter dan alle finales van de slopestyle en de halfpipe vrouwen finale bij elkaar.
Misschien dat dat bij de mannen enigszins kijkbaar is, maar bij de vrouwen is dat wel heel erg matigquote:
Voor vandaag?quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:32 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand nog een tijdschema van de Spelen? Officiėle site is in onderhoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
App doet het nog wel.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ach, hij won al twee keer goud. Nu maar iemand anders weerquote:Op woensdag 14 februari 2018 03:33 schreef isax het volgende:
Wel spannend weer.
Hopelijk wel betere afloop dan vorige spelen.
Als je smartfoon hebt kan je de app installeren.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:32 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor vandaag?Zometeen slaapgenot. Noordse combinatie na de biatlon terugkijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor vandaag?Top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Site doet het inmiddels weer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:36 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat deceptie worden dit, niemand gaat verbeteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koning![]()
Nu deed hij al nooit mee bij de vrouwen.... Desalniettemin komt zijn vrouw in actie vandaag. DashaGodinquote:Op woensdag 14 februari 2018 03:36 schreef skysherrif het volgende:
Biathlon is toch geen biathlon zonder Bjorndalen.
Is ie gestopt?quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:36 schreef skysherrif het volgende:
Biathlon is toch geen biathlon zonder Bjorndalen.
Geen 7e spelen, zwakte, lever alles maar weer in.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:39 schreef Attitude het volgende:
[..]
kon zich niet kwalificeren dan maar als trainer mee van zijn vrouw
Beetje nachtkaarsje.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:45 schreef Szura het volgende:
Uiteindelijk toch niet zo’n dikke topshow
White en/of James gaan zo excellerenquote:
lolquote:Op woensdag 14 februari 2018 03:52 schreef Stoner13 het volgende:
Zou toch een medaille moeten zijn dit
Neequote:Op woensdag 14 februari 2018 03:55 schreef Attitude het volgende:
[..]
jij ook cavs - thuunder aan volgen?
Goede tip! Ga ik zo ff kijken na deze finale.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:55 schreef Attitude het volgende:
[..]
jij ook cavs - thuunder aan volgen?
quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:57 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Goede tip! Ga ik zo ff kijken na deze finale.
derde kwart net voorbij , looopt aardig gelijk opquote:Op woensdag 14 februari 2018 03:57 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Goede tip! Ga ik zo ff kijken na deze finale.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |