Ooit crash reel gezien? Gaat over Kevin pearce, was toen de grooste rivaal van Shaun, en barste heel zijn hoofd open.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:06 schreef Attitude het volgende:
[..]
hopen dat het zo blijft , kan veel erger zijn straks in ziekenhuis
twitter:Eurosport_NL twitterde op woensdag 14-02-2018 om 03:07:16Oei! Yuto Totsuka gaat hard onderuit op de coping van de halfpipe. #PyeongChang2018 #Olympics #OS2018 https://t.co/HXVeeUMgic reageer retweet
Ook ooit zoiets gedaan met snowboarden.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:08 schreef Attitude het volgende:
hij knalt zo te zien keihard met zijn kont op de rand...
ik ken die documntaire.. heel interessant. moest alles opnieuw doen. wat mij nog bij bleef was iemand anders in de documentaire die ook gewond was en letterlijk niets meer kan doen maar als je hem vroeg wat hij wilde doen was het antwoord steeds: snowboarden.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:08 schreef isax het volgende:
[..]
Ooit crash reel gezien? Gaat over Kevin pearce, was toen de grooste rivaal van Shaun, en barste heel zijn hoofd open.
Dit is minstens een hersenschudding.
Of wervelkolomquote:Op woensdag 14 februari 2018 03:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou me niets verbazen als die een breukje in zijn bekken/heup heeft opgelopen....
Mwuah, vrolijk doen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Even lekker vrolijk doen terwijl je collega word afgevoerd.
Ja die kan ik me ook nog herinneren. Kerel had heftige hersenletsel door alle vallen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:09 schreef Attitude het volgende:
[..]
ik ken die documntaire.. heel interessant. moest alles opnieuw doen. wat mij nog bij bleef was iemand anders in de documentaire die ook gewond was en letterlijk niets meer kan doen maar als je hem vroeg wat hij wilde doen was het antwoord steeds: snowboarden.
Hij klapte helemaal dubbel dus wie weet wel rug ergens. Was lelijke val.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou me niets verbazen als die een breukje in zijn bekken/heup heeft opgelopen....
Ja maar er zijn zoveel sporten in dat opzicht gevaarlijk.... Wielrennen, bmx, boksen/mma, motorsport etc. Ze kiezen er uiteindelijk toch zelf voor.... Waarmee ik niet beweer dat ze er alles aan moeten doen om de sporten nóg extremer te maken.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ja die kan ik me ook nog herinneren. Kerel had heftige hersenletsel door alle vallen.
Ik denk dat bij snowboarders ook vaak de hersenen vaak naar de klote gaan zoals met bijv american football.
Reden waarom ik tegen het verhogen van die deciplines ben. Alles voor de kijkcijfers en die jongens allemaal hersenletsel.
En terecht ook wel.quote:Op woensdag 14 februari 2018 03:16 schreef Szura het volgende:
Juichen voor een voorlopig 6e plek, Jeroen Otter zou hem naar huis sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |