ja alleen niet etenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:37 schreef Joezi het volgende:
Laurier kun je ook mee koken dacht ik?!?!?
een oude-huisgenoot heeft dat wel eens gedaan. Deed erg lang over een blad, en het leverde behoorlijk wat spot op van de restquote:
En ik snap niet waarom je naar een weiland zou willen kijkenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:38 schreef zoem het volgende:
Ik snap de charme van die hoge bomen ook niet. Lekker weghalen die hap.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:38 schreef zoem het volgende:
Ik snap de charme van die hoge bomen ook niet. Lekker weghalen die hap.
hard boerenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoe kunnen dit soort downies zo'n huis betalen?
veehandel vermoed ik ?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Als je zo landelijk woont doe je dat oa vanwege het uitzicht lijkt me.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik snap niet waarom je naar een weiland zou willen kijken
Waarschijnlijk een stukje land gehad waar een weg of zo iets moest komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
gasopbrengsten uit groningenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:
Niet met laurierkers.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:37 schreef Joezi het volgende:
Laurier kun je ook mee koken dacht ik?!?!?
gaat ie straks een tekeningetje van makenquote:
Met een beetje mazzel heb je geld over voor een touw.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:40 schreef Mansjester het volgende:
Voor dit geld koop je in Amsterdam een appartement van 15 vierkante meter
Donderdag het vervolg van Janny!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:41 schreef praadje het volgende:
Laat Janny uit 'moord of zelfmoord' maar niet zien dat daar alleenstaande rijke boeren wonen.
Dit past inderdaad meer bij de SBS6-versie.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen ze aub stoppen met het erbij halen van familie
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:43 schreef Klummie het volgende:
[..]
Daar is werkelijk alle erotiek uitgeramd.
die blonde chick in het geel ja.......8/10quote:
Gewoon de jury terug met die belg en annabel en die amsterdamse dame.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:43 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dit past inderdaad meer bij de SBS6-versie.
GerdaGodinquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Gewoon de jury terug met die belg en annabel en die amsterdamse dame.
En afentoe een boze yernaz ernaartoe laten rennequote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Gewoon de jury terug met die belg en annabel en die amsterdamse dame.
Daar is geen twijfel over mogelijkquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wie denkt dat deze 2 mannen stiekem toch partners zijn?
Hun schoonmoeder kon geen kinderen krijgen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
gemiddelde Fokker heeft een langere.quote:
Zou me niet verbazenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wil je heel graag dat fapje van toenet goedpraten?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ziet hij die ondertiteling niet?quote:
Ja da's dialect hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |