En dit is de reden dat ik het Nederlandse systeem zo veel beter vind dan het 2-partijen stelsel in Amerika. Trump zou hier nooit president hebben kunnen worden.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
jammer dat het cda de pvv maar steeds blijft weigeren
Alsof Rutte een beter alternatief is hier.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
En dit is de reden dat ik het Nederlandse systeem zo veel beter vind dan het 2-partijen stelsel in Amerika. Trump zou hier nooit president hebben kunnen worden.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
PVV/DENK/FVD/SP lijkt me wel een sterke coalitie
Wel een schizofreen als Rutte die de ene keer extreem-rechtse taal uitslaat en de andere keer extreem-linkse taal. Nee, dat is een stuk beter.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
En dit is de reden dat ik het Nederlandse systeem zo veel beter vind dan het 2-partijen stelsel in Amerika. Trump zou hier nooit president hebben kunnen worden.
Halbe was kabinetslid.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
wat? hennis is ook gewoon kamerlid gebleven
Wie van de huidige Kamerleden zou het beter doen, volgens jouw?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alsof Rutte een beter alternatief is hier.![]()
Ik heb helemaal niets met de VVD, die zitten echt totaal niet in mijn hoek van het politieke spectrum.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vermogensbelasting gaat omlaag, bedrijven betalen minder belasting en dividendbelasting wordt afgeschaft.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zelfs een communist 50 jaar geleden zou dit kabinet te links vinden.
Eh...ja? Ik zou zelfs binnen de NL politiek niet zo snel een betere kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een stapje dichterbij de dood van Rutte 3
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zelfs een communist 50 jaar geleden zou dit kabinet te links vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |