abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:04:54 #151
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_177163361
Eriksen verdrinkt

Je verwacht het niet
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 21:05:03 #152
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_177163367
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:04 schreef Ties02 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
leuk gifje
What can change the nature of a man?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:05:07 #153
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_177163370
ik kijk steeds naar links en naar rechts. dat betekent dus dat dit een goede wedstrijd is.
graag op anoniem
pi_177163371
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:04 schreef KingRoland het volgende:

[..]

een van de beste anime. kijk de japanse versie. echt nice
Tokyo Ghoul vond ik ook wel chill, verder geen gekeken.

Nja SAO ook, maar dat was wel een beetje kinderachtig.
pi_177163373
Welke spelers op het veld zijn geen international?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:05:33 #156
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_177163380
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:05 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Tokyo Ghoul vond ik ook wel chill, verder geen gekeken.

Nja SAO ook, maar dat was wel een beetje kinderachtig.
eerste 11 episodes waren legendarisch, daarna aids. had veel potentie SAO.
graag op anoniem
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:05:50 #157
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177163393
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die lamela kan er geen flikker van
Dikke miskoop ja
Oh.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:05:51 #158
21467 franske19
Hit the deck!
pi_177163394
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Eriksen verdrinkt

Je verwacht het niet
Waar heb je het over?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:05:58 #159
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177163396
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die lamela kan er geen flikker van
  FOK!Fotograaf dinsdag 13 februari 2018 @ 21:06:05 #160
842 Zorro
Z
pi_177163400
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
Welke spelers op het veld zijn geen international?
Buffon
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 21:06:09 #161
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_177163402
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:05 schreef KingRoland het volgende:
ik kijk steeds naar links en naar rechts. dat betekent dus dat dit een goede wedstrijd is.
Vroeger zou er in beeld staan:

Juventus speelt van links naar rechts.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:06:13 #162
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_177163405
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
Welke spelers op het veld zijn geen international?
buffon
graag op anoniem
pi_177163410
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:05 schreef franske19 het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Christian Eriksen (middenvelder van Tottenham Hotspur)
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:06:24 #164
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_177163411
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:05 schreef franske19 het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Ik zie hem niet
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:06:39 #165
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_177163419
Over eriksen gesproken waar is Tyron?
graag op anoniem
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:06:39 #166
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177163420
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:05 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Tokyo Ghoul vond ik ook wel chill, verder geen gekeken.

Nja SAO ook, maar dat was wel een beetje kinderachtig.
Yu Ghi Yoh was wel leuk vroeger
Oh.
  FOK!Fotograaf dinsdag 13 februari 2018 @ 21:06:40 #167
842 Zorro
Z
pi_177163421
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:06 schreef KingRoland het volgende:

[..]

buffon
Iets met snel
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_177163422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:05 schreef Coco. het volgende:

[..]

leuk gifje
Je bent zelf leuk
pi_177163427
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:06 schreef Zorro het volgende:

[..]

Buffon
Maar wel geweest, dus die tel ik mee.
pi_177163430
Buffon schijnt weer tot 2020 door te willen gaan overigens.
  Redactie Sport dinsdag 13 februari 2018 @ 21:06:55 #171
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177163433
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
Welke spelers op het veld zijn geen international?
Buffon?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:06:58 #172
21467 franske19
Hit the deck!
pi_177163436
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ik zie hem niet
Enige gevaar voor het doel komt bij hem vandaan?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:06:59 #173
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_177163439
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar wel geweest, dus die tel ik mee.
Uh nee, ik spreek hier mijn veto uit :)
graag op anoniem
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:07:02 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177163440
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Over eriksen gesproken waar is Tyron?
Chillsessie met de boys
Oh.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:07:10 #175
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_177163446
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:06 schreef franske19 het volgende:

[..]

Enige gevaar voor het doel komt bij hem vandaan?
hahahhahaa nee
RED ONS HENNIEGOD
pi_177163448
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Over eriksen gesproken waar is Tyron?
En Gramulanion
pi_177163449
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Yu Ghi Yoh was wel leuk vroeger
Vroeger wel ja, net als pokemon/digimon/beyblade
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 21:07:20 #178
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_177163451
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:06 schreef skysherrif het volgende:
Buffon schijnt weer tot 2020 door te willen gaan overigens.
Soldaat van Oranje is ook weer verlengd.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:07:42 #179
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177163462
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:07 schreef Coco. het volgende:

[..]

Soldaat van Oranje is ook weer verlengd.
NU ECHT DE LAATSTE KEER
pi_177163464
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:07 schreef Ties02 het volgende:

[..]

En Gramulanion
Mauro is het land uit.
pi_177163465
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:07 schreef Coco. het volgende:

[..]

Soldaat van Oranje is ook weer verlengd.
Wegens succes?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:08:01 #182
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177163473
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Vroeger wel ja, net als pokemon/digimon/beyblade
Die laatste twee nooit gekeken. Pokémon was wel tof ja.

Er komt trouwens een Detective Pikachu film :')
Oh.
  Redactie Sport dinsdag 13 februari 2018 @ 21:08:08 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177163477
Maar bij dit soort ploegen zijn alle basisspelers toch wel international?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:08:45 #184
21467 franske19
Hit the deck!
pi_177163488
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

hahahhahaa nee
Oh ja sorry, hij had al 3 assists moeten geven en 4 keer moeten scoren in 20 minuten. :')
pi_177163499
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar bij dit soort ploegen zijn alle basisspelers toch wel international?
Dembele niet toch?
pi_177163518
Zijn er mensen die dit serieus leuk vinden om naar te kijken?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:09:30 #187
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_177163519
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:08 schreef franske19 het volgende:

[..]

Oh ja sorry, hij had al 3 assists moeten geven en 4 keer moeten scoren in 20 minuten. :')
Oke , Pietje je kan goed overdrijven .
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 21:09:44 #188
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_177163526
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:09:56 #189
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177163534
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er mensen die dit serieus leuk vinden om naar te kijken?
Openingsfase was toch alleraardigst
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:09:59 #190
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177163535
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:58 schreef Toto69 het volgende:
Ik mis GGMM
Ik niet. Blij dat hij hier niet meer komt
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  Redactie Sport dinsdag 13 februari 2018 @ 21:10:04 #191
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177163538
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dembele niet toch?
Meestal wel bij de selectie toch?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177163546
Zonder NL ploegen en NL topspelers is het een stuk minder leuk geworden.
pi_177163552
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:07 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Mauro is het land uit.
Speelt PSV CL?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:10:20 #194
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177163555
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar bij dit soort ploegen zijn alle basisspelers toch wel international?
Als je international definieert als 'heeft ooit een interland gespeeld', dan wel ja.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:10:36 #195
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_177163561
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Zonder NL ploegen en NL topspelers is het een stuk minder leuk geworden.
Dat heb ik echt totaal niet

Ook niet leuker overigens
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport dinsdag 13 februari 2018 @ 21:10:42 #196
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177163564
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er mensen die dit serieus leuk vinden om naar te kijken?
Blijkbaar wel, anders zouden ze nu wel James bond uitzenden ofzo
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:11:10 #197
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177163579
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Zonder NL ploegen en NL topspelers is het een stuk minder leuk geworden.
Muah nee hoor, ligt meer aan de spelstijlen van de ploegen.

Dat Juventus nu de boel gaat controleren tja, dan is het niet leuk meer.
Oh.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:11:26 #198
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177163586
OEH
Oh.
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 21:11:27 #199
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_177163587
oeh
What can change the nature of a man?
pi_177163589
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:10 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat heb ik echt totaal niet

Ook niet leuker overigens
Ik wel, ben dan toch een stuk meer into de wedstrijd.

Hoe doet Sanchez t btw bij Tottenham?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')