Ik noteer het Rolandquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Attack on titan de anime moet je zien
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
dat logo van juventus is inderdaad erg lelijk geworden nu ik het zie
koekoekquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is beter dan Stranger Things
Ik kan me een wedstrijd van Feyenoord herrinneren waar ze volgens mij liever in de 80e minuut met 2-0 achter haddden gestaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt beter in de 9e minuut 2-0 achter staan dan in de 80e.
Ben niet zo'n anime fan ofzo, vaak van die overdreven rare shit. Maar attack on titan is echt een geweldige serie, niet eens als geanimeerde serie, maar gewoon 1 van de betere series die ik ken.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Attack on titan de anime moet je zien
het is geen PLquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Waarom Spurs zometeen de 2-1 gaat maken?
omdat harry kane
een van de beste anime. kijk de japanse versie. echt nicequote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben niet zo'n anime fan ofzo, vaak van die overdreven rare shit. Maar attack on titan is echt een geweldige serie, niet eens als geanimeerde serie, maar gewoon 1 van de betere series die ik ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |