Ja, de poemels moeten van een ramlam van 2018 zijn..quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:47 schreef tombolafan het volgende:
Van wie zijn de poemels dan, van een eerdere zoon ofzo?
En je arme gans
En is er al meer bekend over eugenie?
SPOILER: babies versus lammetjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 16-03-2019 07:35:46 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Oh wat een pracht!quote:Op zondag 17 maart 2019 08:23 schreef sigme het volgende:
En weer twee lammetjes erbij!
[ afbeelding ]
Onze honden zijn uitermate ongeschikt, mollenjagers van origine, er zit geen greintje drijverij in. In de rasvereniging van onze schaapjes zijn er wel heel veel leden die op die manier aan hun schapen gekomen zijn. Ze hadden een hond, wilden daarmee drijven, steeds schapen lenen/huren/stelen blijkt gedoe, dus dan nemen ze zelf maar een paar, maar dan we mooie. Dus Drentjes.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:24 schreef yinu het volgende:
Wat heerlijk, al dat gelammer! Een prachtige kudde zo, het wordt al echt wat. Misschien een nieuwe carriere voor de honden, een beetje herderen?
Ons plan is dat Eugenie eind mei bigt. Maar weten nog steeds niet of Eugenie daar ook zo over denktquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een mooie, lieve dieren allemaal![]()
Wat zijn de plannen metEugenie
eigenlijk? Wat heeft ze een heerlijk leven bij jullie, zo te zien!
Waarom niet?quote:Op zondag 14 april 2019 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
()
Lijkt me niks aan, bevallen als dier!
()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 14 april 2019 13:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom niet?
En vrouwen zijn destijds vervloekt, maar beesten niet. Beesten jongen een stúk soepeler dan een vrouwen bevallen (naar wat ik heb begrepen uit de verhalen en de vervloeking, ik heb geen eigen ervaring)
Tja, mensen kiezen er nog voor en houden er iets leuks aan over (naar het schijnt).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er lijkt me voor een dier gewoon geen zak an.
Snobs have more fun!
KLIK!
Chinese roots? (Vroeg het mij ook af, lijkt zo ook op een apporterende hondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |