abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220157423
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 19:50 schreef Molo het volgende:

[..]
Als ik jou zo eerder hoorde met je dierenarts in de buurt, kunnen die je vast even helpen met chipgebeuren, worden toch wel meer hondjes thuis in een nest geboren dus die weten vast wat en hoe

Gezellig hoor! En een hele klus ook wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, chippen doet de dierenarts, en die reikt ook het paspoort uit. Ik heb even de regels opgezocht, ik zal er een UBN voor moeten hebben. Binnenkort even bellen of dat mijn 'gewone' UBN mag zijn of dat ik er tijdelijk een extra UBN bij moet. Qua kosten is dat gelijk, en een extra UBN kan ik zo toevoegen, maar ik zou liever dat ene nummer dat ik uit m'n hoofd ken gebruiken. Dat herken ik als 'mij'.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 20 februari 2026 @ 20:00:04 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220157444
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 19:58 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, chippen doet de dierenarts, en die reikt ook het paspoort uit. Ik heb even de regels opgezocht, ik zal er een UBN voor moeten hebben. Binnenkort even bellen of dat mijn 'gewone' UBN mag zijn of dat ik er tijdelijk een extra UBN bij moet. Qua kosten is dat gelijk, en een extra UBN kan ik zo toevoegen, maar ik zou liever dat ene nummer dat ik uit m'n hoofd ken gebruiken. Dat herken ik als 'mij'.
Altijd handig voor het volgende nestje ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 20 februari 2026 @ 20:15:03 #53
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220157663
quote:
Een UBN (Uniek Bedrijfsnummer) is gekoppeld aan de locatie (dierlocatie) waar dieren worden gehouden, niet aan de diersoort zelf.
Dus je schaapjes en je hondjes vallen onder het zelfde nummer. :Y
Mooie flinke pups overgens. Zien er prima uit. Lekker dik. Goed afgebakken. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220158161
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 20:15 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Dus je schaapjes en je hondjes vallen onder het zelfde nummer. :Y
Nee, in dit geval niet. Het kán onder hetzelfde nummer vallen, maar daar zitten nog wel wat meer haken en ogen aan dan je daar zo snel ziet.

Ik kan op dit moment sowieso geen niet-bedrijfsmatige-honden aan mijn UBN koppelen, en ik zie ook wel waarom niet, en mogelijk kan ik ze per telefoon wel overhalen om iets te veranderen aan mijn UBN zodat dat wel kan. Maar als ze lekker rechtlijnig zijn dan moet ik er dus een sub-UBN voor aanmaken.

Bij LNV/RVO is dat altijd een beetje afwachten, of ze soepel zijn of niet.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220172375
Verdeling

Kluitje

Close-up
  zondag 22 februari 2026 @ 07:51:01 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220172430
Oh wauw, wat heerlijk zo zeg! ❤😍
Vader was dus wel ook edn Stabij?
pi_220172536
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 07:51 schreef BE het volgende:
Oh wauw, wat heerlijk zo zeg! ❤😍
Vader was dus wel ook edn Stabij?
Vader is een hele fraaie stabij. Geen ras-stabij, daarvoor iets teveel krul.
  zondag 22 februari 2026 @ 09:57:07 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220172989
Match made in heaven iig, het zijn pracht pupjes! O+
pi_220173412
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2026 06:57 schreef sigme het volgende:
Verdeling
[ afbeelding ]

Kluitje
[ afbeelding ]