quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik jou zo eerder hoorde met je dierenarts in de buurt, kunnen die je vast even helpen met chipgebeuren, worden toch wel meer hondjes thuis in een nest geboren dus die weten vast wat en hoe
Gezellig hoor! En een hele klus ook wel.Ja, chippen doet de dierenarts, en die reikt ook het paspoort uit. Ik heb even de regels opgezocht, ik zal er een UBN voor moeten hebben. Binnenkort even bellen of dat mijn 'gewone' UBN mag zijn of dat ik er tijdelijk een extra UBN bij moet. Qua kosten is dat gelijk, en een extra UBN kan ik zo toevoegen, maar ik zou liever dat ene nummer dat ik uit m'n hoofd ken gebruiken. Dat herken ik als 'mij'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Altijd handig voor het volgende nestjequote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, chippen doet de dierenarts, en die reikt ook het paspoort uit. Ik heb even de regels opgezocht, ik zal er een UBN voor moeten hebben. Binnenkort even bellen of dat mijn 'gewone' UBN mag zijn of dat ik er tijdelijk een extra UBN bij moet. Qua kosten is dat gelijk, en een extra UBN kan ik zo toevoegen, maar ik zou liever dat ene nummer dat ik uit m'n hoofd ken gebruiken. Dat herken ik als 'mij'.
Dus je schaapjes en je hondjes vallen onder het zelfde nummer.quote:Een UBN (Uniek Bedrijfsnummer) is gekoppeld aan de locatie (dierlocatie) waar dieren worden gehouden, niet aan de diersoort zelf.
Nee, in dit geval niet. Het kán onder hetzelfde nummer vallen, maar daar zitten nog wel wat meer haken en ogen aan dan je daar zo snel ziet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dus je schaapjes en je hondjes vallen onder het zelfde nummer.
Vader is een hele fraaie stabij. Geen ras-stabij, daarvoor iets teveel krul.quote:Op zondag 22 februari 2026 07:51 schreef BE het volgende:
Oh wauw, wat heerlijk zo zeg! ❤😍
Vader was dus wel ook edn Stabij?
Zo schattigquote:Op zondag 22 februari 2026 06:57 schreef sigme het volgende:
Verdeling
[ afbeelding ]
Kluitje
[ afbeelding ]
Close-up
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |