quote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Echt?
Jan de slagter is er ook al over heen geweest he
Voel je niks vanquote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Echt?
Jan de slagter is er ook al over heen geweest he
Nouja, ik ben ook zeker geen SP stemmer hoor, maar idd waardering over hoe ze het tot zover invult.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik niet. Maar wel knap hoe ze het doet.
Ja, zit de hele dag al achter de laptop. OS, donordebat, Halbedebat. Interessant dagjequote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:07 schreef Ryan3 het volgende:
Nou heb ik zelf ook een aparte dag gehad, maar dit is in Den Haag ook wel een aparte dag geweest..
POL / [GLAZEN BOL] Wanneer klapt kabinet Rutte IIIquote:Op dinsdag 13 februari 2018 17:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waar is dat glazenboltopic gebleven?
Ja, idd, ook Pia's wet aangenomen, Wüst weer goud en Halbe weg....quote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, zit de hele dag al achter de laptop. OS, donordebat, Halbedebat. Interessant dagje
Z'n ambtenaren beantwoorden zo alle vragen voor hem en hij leest ze voor.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:16 schreef S95Sedan het volgende:
HOE DAN, Worden er vragen gesteld en dan zit Rutte op z'n telefoon.
Ik bewonder je optimisme.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:19 schreef Postbus100 het volgende:
Ja, sterk verhaal dit. Terechte vragen. Ik hoop echt dat Rutte hier niet onderuit weet te draaien.
Mwaoh, beetje jongens droom in duigen gevallen, snap wel dat-ie wat snikt hoor, puur menselijk gezien. Maar goed, neemt niet weg dat je je afvraagt verder hoe zijn brein werkt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:18 schreef Tem het volgende:
Heel goed van de PvdD. Iedereen in mineur omdat Halbe aan het huilen is waardoor de hele voorgeschiedenis wordt vergeten. Omdat hij zich er niet meer uit heeft kunnen draaien neemt hij nu in tranen afscheid zonder verantwoording af te leggen aan de kamer. Eerder laf dan waardig.
Het is en blijft Mr Teflon he.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:19 schreef Postbus100 het volgende:
Ja, sterk verhaal dit. Terechte vragen. Ik hoop echt dat Rutte hier niet onderuit weet te draaien.
Dat is volgens mij zijn normale stemgeluid.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:23 schreef Tem het volgende:
Jan Klaassen Buma gaat ook huilen. Halbe is niet dood ofzo.
Hij ging zelf ook wel redelijk over lijken. Kan er niet echt onder de indruk van zijn tbh.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, beetje jongens droom in duigen gevallen, snap wel dat-ie wat snikt hoor, puur menselijk gezien. Maar goed, neemt niet weg dat je je afvraagt verder hoe zijn brein werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |