Kan gebeuren joh, het zijn voor ons allemaal lange dagen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 17:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik wil mijn excuses aanbieden voor mijn ''act''
natuurlijk ben ik zelf wel blij voor Yara met het zilver, onverwachte verrassingen dat soort momenten vind ik de leukste sport-momenten
Koreaanse swiep zou wel leuk zijn voor eigen publiek
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan gebeuren joh, het zijn voor ons allemaal lange dagen.Gewoon niet alles 10x herhalen, na 1x komt het ook wel over.
Zeker, al vind ik het tot nu ook erg leuk om allemaal voor mij onbekende sporten wat te volgen. Onder andere via dit forum leer je een hoop erover.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 17:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]maar wel mooie dagen voor ons land tot nu toe
Zijn er überhaupt Duitse of Noorse shorttrackers? In veel landen is het een nóg kleinere sport dan langebaanschaatsen denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 17:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Buiten Nederland denk ik dat je niemand kan vinden die er hetzelfde over denkt..
zal door dat laatste zijn inderdaad. Christie verloor echt heel veel snelheidquote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch wel heel duidelijk dat Van Kerkhof Christie aantikt? Of mag dat dan wel omdat Christie al de snelheid kwijt was en Van Kerkhof ook niet zomaar weg kan gaan?
Het is praten achteraf natuurlijk, maar als ze dus wat meer ruimte had gelaten voor Van Kerkhof was ze 4e en dus uiteindelijk 3e geworden. Jammer Elise.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:46 schreef franklop het volgende:
[..]
zal door dat laatste zijn inderdaad. Christie verloor echt heel veel snelheid
Ik was dit weekend in GB. Enorm lelijke mensen ook nog eens. Niet normaal wat een mensonterend lelijk volk.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 14:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
BBC is een mensonterende organisatie en Britten zijn walgelijke mensen
ach Elise heeft de 1000m nog, en door dit drama kun je meer gebrand zijn op revanchequote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is praten achteraf natuurlijk, maar als ze dus wat meer ruimte had gelaten voor Van Kerkhof was ze 4e en dus uiteindelijk 3e geworden. Jammer Elise.
Yara kon hier weinig aan doen. Anders hadden ze Christie ook mogen bestraffen voor het wegbeuken van Boutin die in haar baan terecht kwam door die actie van Choi. Alles daarna is het gevolg van die actie.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch wel heel duidelijk dat Van Kerkhof Christie aantikt? Of mag dat dan wel omdat Christie al de snelheid kwijt was en Van Kerkhof ook niet zomaar weg kan gaan?
http://www.bbc.co.uk/sport/winter-olympics/43055570quote:Winter Olympics: Kim Boutin target of online abuse after bronze medal
Canadian short track speed skater Kim Boutin has received online threats and abuse after winning a bronze medal in Tuesday's 500m final.
Boutin took third place after South Korean athlete Choi Min-jeong was disqualified for interfering.
But the 23-year-old was forced to block her social media accounts on Wednesday after abuse from angry Korean fans.
The International Olympic Committee (IOC) issued a statement asking the public to "respect the athletes".
South Korea's Yonhap news agency reported "angry" fans rushed to Boutin's Instagram and Twitter accounts to attack her, with messages including death threats in Korean and English.
The Korean Herald said some became "especially angry after the overjoyed Boutin hugging her team-mates was broadcast live after she was informed that she had just won bronze".
The newspaper added that at least 10,000 comments, many of them abusive, were posted on Boutin's Instagram account.
Italy's Arianna Fontana won a dramatic final, in which Britain's Elise Christie fell after being clipped by Yara van Kerkhof with the Dutchwoman taking silver.
Christie, who regained her feet to finish fourth in Tuesday's final, was the target of similar online treatment at Sochi 2014 after she collided with South Korean skater Park Seung-hi.
IOC spokesman Mark Adams said: "None of us can control social media and the public has the right to say what they want but we would ask anyone to respect the athletes and support their work."
Canada's Olympic Committee said in a statement team members' safety was a top priority, adding: "We are working closely with Speed Skating Canada, our security personnel and the Royal Canadian Mounted Police."
Short-track speed skating is the host nation's favourite winter sport, with South Korea having won 43 their 55 Winter Olympic medals in it.
erg moeilijkquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:18 schreef Remzz het volgende:
Wat denken we van Sjinkie en Jorien morgen?
Ik verwacht niets van Ter Mors(hoevaak heeft ze wel wat laten zien op de shorttrack baan?). Sjinkie als alles weer goed gaat kan gaan meedoen om de medailles. Maar het word moeilijker dan op de 1500 meter denk ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
erg moeilijk
Ik denk jorien brons en Sjinkie goud of zilver
Is het dit keer in de klassieke stijl? De wax zal de doorslag geven als de wind niet spelbreker wordt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:18 schreef Remzz het volgende:
Wat denken we van Sjinkie en Jorien morgen?
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
in de heats gaan er gelukkig nog 3 door.
ik ga het helaas missen. Flopshowquote:
Frankflopshowquote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:57 schreef franklop het volgende:
[..]
ik ga het helaas missen. Flopshow
Dat is matigquote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:57 schreef franklop het volgende:
[..]
ik ga het helaas missen. Flopshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |