In zware omstandigheden maken mensen als Wust wel een kans op deze afstand, nu kunnen de meer natuurlijke sprinters dit wel volhoudenquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Had in Sochi toch een medaille, of vergis ik mij? Zo gek is het ook niet te denken dat ze hier kans maakt op een medaille.
Eurosport zendt het ook uitquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze laten echt alles zien, behalve het schaatsen zelf, dus ja
Het zal niet echt spannend worden. Top 3 is allang bekend. Alleen nr 2 en 3 kunnen nog van volgorde wisselen.quote:
Mwuah ik zie wel 5 kanshebsters voor het podium hoor. Bergsma, Leenstra, ter Mors, Tagaki en Kodaira. Herzog misschien nog.quote:Op woensdag 14 februari 2018 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het zal niet echt spannend worden. Top 3 is allang bekend. Alleen nr 2 en 3 kunnen nog van volgorde wisselen.
Ooit goud bij kunstrijden.quote:Op woensdag 14 februari 2018 11:16 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dit ja.
De enige gouden niet-schaatsmedaille op de Winterspelen.
Bowequote:Op woensdag 14 februari 2018 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah ik zie wel 5 kanshebsters voor het podium hoor. Bergsma, Leenstra, ter Mors, Tagaki en Kodaira. Herzog misschien nog.
De rest vergeet je even voor de vorm?quote:Op woensdag 14 februari 2018 11:19 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Prima, met jou durf ik wel
[..]
[..]
1 Kodairaquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah ik zie wel 5 kanshebsters voor het podium hoor. Bergsma, Leenstra, ter Mors, Tagaki en Kodaira. Herzog misschien nog.
Is toch gekkigheid johquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De rest vergeet je even voor de vorm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |