Eurosport 2 is een internationaal kanaal, terwijl Eurosport 1 nationaal is.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Mij ontgaat de logica dat ES zowel op ES1 als ES2 ijshockey doet, immers is ES2 hun eigen kanaal en niet iets wat ze doorzetten van IOC.
ES2 nemen ze niet echt serieus volgens mij. Gister tijdens het curling al lopen schelden dat daar een herhaling van het snowboarden bezig was.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Mij ontgaat de logica dat ES zowel op ES1 als ES2 ijshockey doet, immers is ES2 hun eigen kanaal en niet iets wat ze doorzetten van IOC.
quote:
Ik zie een duidelijk verband.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat is wel een enorme verrassing ja.
Die gaat knallen op de teamsprintquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:28 schreef Columbiafan het volgende:
Chanavat gaat dit niet redden.Ondanks klassiek wel een verrassing voor mij.
Hoor net dat 60% van alle Koreanen Kim hetenquote:
16 toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoor net dat 60% van alle Koreanen Kim heten
En de rest Lee en Park.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is wel een hele voorzichtige schatting.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Choiquote:
Dat zou ook kunnen.quote:
Avvakumovaquote:
And it's gonequote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:30 schreef heywoodu het volgende:
Bing de top-30 in, waardoor we nu twee man op plek dertig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |