Waarom logisch? Snap dat onze medaillespiegel gebaseerd is op schaatsen, maar er is meer dan dat. Denk dat heeeeel veel Nederlanders juist tijdens de OS sporten willen zien die ze nooit kijken.quote:
Het nu over shorttrack en schaatsen gaan hebben wel ja, als er verder alleen een kwalificatie bezig is (waar, laten we eerlijk zijn, weinig mensen in Nederland wat om geven).quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt die ellenlange voorbeschouwingen logisch ja?
Nee nee, de NOS bepaalt wat wij willen zien. En dat is gelul over schaatsen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom logisch? Snap dat onze medaillespiegel gebaseerd is op schaatsen, maar er is meer dan dat. Denk dat heeeeel veel Nederlanders juist tijdens de OS sporten willen zien die ze nooit kijken.
Iets langer ja, metertje of 150.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moeten de mannen een langere afstand afleggen?
Bij de zomerspelen was jij er vaak zat mad over.quote:
Als dit de finales waren bij het langlaufen had ik het onzin gevonden (hadden ze het ook gedaan, maar goed), bij een kwalificatie is het gewoon vrij logisch.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom logisch? Snap dat onze medaillespiegel gebaseerd is op schaatsen, maar er is meer dan dat. Denk dat heeeeel veel Nederlanders juist tijdens de OS sporten willen zien die ze nooit kijken.
Nee, zelfde afstand. Dit is een van de weinige disciplines waarin de vrouwen sneller zijn dan de mannen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moeten de mannen een langere afstand afleggen?
Dat kan, maar goed, klassiek..quote:
Nou ja, kwalificatie of niet.... Live sport is nog altijd beter dan Live praten over sport.... Verder zie ik het probleem overigens niet, durf te zappen zou ik zeggen....quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het nu over shorttrack en schaatsen gaan hebben wel ja, als er verder alleen een kwalificatie bezig is (waar, laten we eerlijk zijn, weinig mensen in Nederland wat om geven).
En terecht. Een beetje schaatsen voorbeschouwen tijdens de zomerspelen...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de zomerspelen was jij er vaak zat mad over.
Vooral dat natuurlijk. Dat bijna alle zenders de voorkeur geven aan praten in een studio ipv een volledige ijshockeywedstrijd in de groepsfase live uitzenden vind ik ook logisch overigens.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou ja, kwalificatie of niet.... Live sport is nog altijd beter dan Live praten over sport.... Verder zie ik het probleem overigens niet, durf te zappen zou ik zeggen....
Mij ontgaat de logica dat ES zowel op ES1 als ES2 ijshockey doet, immers is ES2 hun eigen kanaal en niet iets wat ze doorzetten van IOC.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral dat natuurlijk. Dat bijna alle zenders de voorkeur geven aan praten in een studio ipv een volledige ijshockeywedstrijd in de groepsfase live uitzenden vind ik ook logisch overigens.
Ja op beide dingen hetzelfde uitzenden is dan wel weer lomp domquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Mij ontgaat de logica dat ES zowel op ES1 als ES2 ijshockey doet, immers is ES2 hun eigen kanaal en niet iets wat ze doorzetten van IOC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |