Dat ze daar inmiddels 5 dagen achter lopen is wel heel ergquote:Op maandag 12 februari 2018 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh wat fijn een Valentijn moetje van de Febo
Ja ik dacht fuckk het is valentijnquote:Op maandag 12 februari 2018 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ze daar inmiddels 5 dagen achter lopen is wel heel erg
Je kunt het morgen nog goed makenquote:Op maandag 12 februari 2018 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik dacht fuckk het is valentijn
Als ze alleen in de caravan is geen blote schouder?quote:Op maandag 12 februari 2018 22:12 schreef Yaksa het volgende:
Beau is ook al naar haar hutje gegaan.
[ afbeelding ]
Dan hoeft ze niet meer te teasen....quote:Op maandag 12 februari 2018 22:14 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Als ze alleen in de caravan is geen blote schouder?
Welke caravan?quote:Op maandag 12 februari 2018 22:14 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Als ze alleen in de caravan is geen blote schouder?
Nee hequote:Op maandag 12 februari 2018 22:26 schreef IkFok het volgende:
Hij wil Romy zo snel mogelijk zwanger maken
Ik heb het idee dat-ie iedere avond een slokkie te veel op heeft.quote:
Dat heeft hij al geprobeerd daarquote:Op maandag 12 februari 2018 22:29 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Kunnen ze cemal niet vertellen je iemand alleen kan bezwangeren via anale sex
100% zeker dat die malloot het gelooft
Verrassendquote:Op maandag 12 februari 2018 22:29 schreef IkFok het volgende:
Wat een onzin gesprek tussen Cemal en romy
Hopen dat ze vooral veel van Billy terug gaat kijken dan.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Romy wil weten hoe mensen over dr denken
Ze gaat veel terug kijken
Leuk die hobbies van jequote:
Tossoquote:Op maandag 12 februari 2018 22:38 schreef Gooddeal het volgende:
Liefie gaat plassen en de sushi in de koelkast zetten.
Vreten dom lullen en neukenquote:Op maandag 12 februari 2018 22:40 schreef Gooddeal het volgende:
Het is maar goed dat het stopt. Niet meer te redden met dit soort malloten.
quote:
Dat weet je niet. Ik zou het mallotig vinden dat ze stoppen met de kijkcijfers die ze nu hebben.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:40 schreef Gooddeal het volgende:
Het is maar goed dat het stopt. Niet meer te redden met dit soort malloten.
Past makkelijk op z'n bicepsquote:Op maandag 12 februari 2018 22:32 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Cemal wil een tattoo van romy dr hoofd
Is het gooi je hobbies op de cos avond ofzoquote:
Nou ik heb nieuws voor je ze stoppenquote:Op maandag 12 februari 2018 22:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ik zou het mallotig vinden dat ze stoppen met de kijkcijfers die ze nu hebben.
Forrellekequote:Op maandag 12 februari 2018 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Past makkelijk op z'n biceps![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze de handen vol hebben om er nog iets van te maken .quote:Op maandag 12 februari 2018 22:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ik zou het mallotig vinden dat ze stoppen met de kijkcijfers die ze nu hebben.
Ze vindt het flesje zo mooi.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat vindt je ervan dat ik biertjes drink?
Tja je bent ook voor Spartaquote:Op maandag 12 februari 2018 22:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Proostquote:Op maandag 12 februari 2018 22:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik zuip me iedere keer weer te pletterquote:
Alles wentquote:Op maandag 12 februari 2018 22:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Romy heeft jaren niet meer gekotst van de drank
Goed om te weten.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Romy heeft jaren niet meer gekotst van de drank
Nee toch hequote:Op maandag 12 februari 2018 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Zullen we iets actiefs gaan doen vraagt Cemal
Hoeren lokken? zet een kaars voor je raam vannacht...quote:Op maandag 12 februari 2018 22:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Het is heel warm door de kaarsen
Erm okquote:Op maandag 12 februari 2018 22:54 schreef Serieus_Persoon het volgende:
De elektrische nep vagina staat aan
Man man manquote:
Het moet nog gebeuren.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:57 schreef chufi het volgende:
Heeft Romy Cemal al uit elkaar getrokken of wordt het een aftreksel van grootspraak
ja,gek ook,is er helemaal geen saint-Valentijn nog.quote:
Ze maken TV voor 2 dagen laterquote:Op maandag 12 februari 2018 22:58 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ja,gek ook,is er helemaal geen saint-Valentijn nog.
op 14 februari is vaste datum voor ..niet vandaag![]()
oh..ok!quote:Op maandag 12 februari 2018 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze maken TV voor 2 dagen laterzo nep ook
Euhhh okquote:Op maandag 12 februari 2018 23:00 schreef DKUp het volgende:
Je hebt mooie borsten. Ze zijn echt super mooi.
quote:Op maandag 12 februari 2018 23:02 schreef chufi het volgende:
Hebben ze alle ook lekker fris gedouched voordat ze aan dit Valentijns avontuur begonnen?
Nee joh, geloof er helemaal niks van. Die heeft het prima buiten nu. Hoop het inderdaad ook niet eigenlijkquote:Op maandag 12 februari 2018 23:02 schreef magnaal het volgende:
Is het nu echt zeker, dat Giorgio terug gaat keren? Er zijn toch ook andere spectaculaire of gezellige oud bewoners? Ik trek die Gio echt niet meer, met zijn pauwen schreeuwen
Ben van ellende ook maar uitzendingen aan het kijken ..zit nu bij de vete van Linda en Madi ..wat wel opvalt is dat Linda constant aan het werk is tijdens haar uitspraken en Madi tijdens haar wandelingetjes en meest op haar bed ...quote:Op maandag 12 februari 2018 22:55 schreef Gooddeal het volgende:
Rot voor de mee- en teruglezers, maar meer is er niet te melden.
En Gio heeft 'n geweldige carriere als presentatorquote:Op maandag 12 februari 2018 23:03 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee joh, geloof er helemaal niks van. Die heeft het prima buiten nu. Hoop het inderdaad ook niet eigenlijk
Lieve sletjes en heertjes!quote:Op maandag 12 februari 2018 23:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Gio heeft 'n geweldige carriere als presentator
Ik denk dat Fee moet weten, dat Ivan niet gek is en Nederlander is, dus best wel weet wat Valentijn inhoud..quote:Op maandag 12 februari 2018 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Valentijn is heel leukFay tegen Ivan
Baldr en Mehmet of Kweeltje Kweeling eruit en Giorgio is welkomquote:Op maandag 12 februari 2018 23:06 schreef Paule33 het volgende:
De regie moet nog van inwoner 16 af,ik geloof niet dat ze gaan veer
iemand anders laten logeren,dus ik geloof het niet.
Weet hij ook wel hoor, hij baalde dat hij zijn vriendin niet ziet zei diequote:Op maandag 12 februari 2018 23:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat Fee moet weten, dat Ivan niet gek is en Nederlander is, dus best wel weet wat Valentijn inhoud..
Weer pottenbak opnames zeker.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:10 schreef snetje het volgende:
Wekker van Linda gaat morgen weer om 6 uur?...
Baldr, dan kan hij ophouden met te hopen dat de andere inwoners zijn huwelijk wel zullen gaan regelenquote:Op maandag 12 februari 2018 23:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Baldr en Mehmet of Kweeltje Kweeling eruit en Giorgio is welkom
Ja, die moet weer naar de pottenbakkers show.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:10 schreef snetje het volgende:
Wekker van Linda gaat morgen weer om 6 uur?...
Ik had begrepen uit de hints dat ze al was afgevallen?..quote:
Nee toch, die Walter was toch afgevallen?quote:Op maandag 12 februari 2018 23:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik had begrepen uit de hints dat ze al was afgevallen?..
Tja, dat was de gedachte hier, ik weet het ook niet.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik had begrepen uit de hints dat ze al was afgevallen?..
Muts op zijn kop en hand aan zijn leuter.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Chipp heeft zijn gangster legging aan
Met roosjes?quote:Op maandag 12 februari 2018 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Chipp heeft zijn gangster legging aan
Daar heeft hij ook een handje vanquote:Op maandag 12 februari 2018 23:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Muts op zijn kop en hand aan zijn leuter.
quote:Op maandag 12 februari 2018 23:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Muts op zijn kop en hand aan zijn leuter.
quote:
Een ijskrabber zal ook al schelenquote:Op maandag 12 februari 2018 23:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Keertje douchen zou misschien helpen.
Tis net een LauraB ...die wilde ook niet in bikini...quote:Op maandag 12 februari 2018 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Chip is echt bijna nog nooit zonder shirt of lange broek op de stream geweest
Misschien een slechte huid; brandplekken, wijn vlekken, heel veel puistenquote:Op maandag 12 februari 2018 23:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Tis net een LauraB ...die wilde ook niet in bikini...
veel puisten op zn rug volgens mij. Daar piepte hij laatst overquote:Op maandag 12 februari 2018 23:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien een slechte huid; brandplekken, wijn vlekken, heel veel puisten
Dan toch maar beter een blote schouder van Beau.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien een slechte huid; brandplekken, wijn vlekken, heel veel puisten
Nou ik vind het wel zielig als mensen zich voor hun lichaam schamen littekens bvquote:Op maandag 12 februari 2018 23:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan toch maar beter een blote schouder van Beau.
Ziet er veel beter uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
maar dat oogt ook een beetje zielig dat je constant wil uitstralen dat je sexie wil zijnquote:Op maandag 12 februari 2018 23:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan toch maar beter een blote schouder van Beau.
Ziet er veel mooier uit.
En voor wie eigenlijkquote:Op maandag 12 februari 2018 23:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar dat oogt ook een beetje zielig dat je constant wil uitstralen dat je sexie wil zijn
Dat is niet sexy, dat is mode tegenwoordig.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar dat oogt ook een beetje zielig dat je constant wil uitstralen dat je sexie wil zijn
Neehee voor hun verjaardag pfffquote:Op maandag 12 februari 2018 23:24 schreef Gooddeal het volgende:
Of Chip ook iets voor Demi heeft.![]()
Dan spoor je toch niet helemaal volgens mij.
Waarom zou je met Valentijn iets voor de zus van je vriendin kopen, al is het een tweeling.
ga allemaalquote:Op maandag 12 februari 2018 23:47 schreef yaello het volgende:
Chipp weer lekker aan z'n pikkie trekken terwijl Fay een gesprek probeert te voeren.
quote:Op maandag 12 februari 2018 23:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
zeker gezelligquote:
Nu mag Fay zeker nog even aan zn balletjes kriebelen.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:57 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
zeker gezellig
kweeling met een borrel in de hand in de wacht voor een valentijnsbeurt
en sjippie ligt met zijn rug naar het gedrochtje toe met zijn borrelnootjes te spelen
rosmantisch hoor
kijk nou maar uit met wat je zegtquote:Op maandag 12 februari 2018 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt ie al te ronken .. Hokkietokkie held Almere lacht je uit man
Dat is toch serieus heel wat anders dan een oubollig vest aan doen en wanhopig de mouwen op je polsen laten hangen.quote:
ze doet er niet veel aan om er een beetje appetijtelijk er uit te zien de laatste tijdquote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is toch serieus heel wat anders dan een oubollig vest aan doen en wanhopig de mouwen op je polsen laten hangen.
Sorry, je kunt alles van Beau leuk vinden, maar verstand van mode heeft ze nul .
En dan winterkleren bestellen omdat ze het zo koud heeftquote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Over dat sneue gedoe van Beau met die blote schouder.![]()
En dat nog mode noemen ook.
Ja, maar wel met V-hals, anders kan die schouder niet bloot.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:03 schreef DeKenau het volgende:
[..]
En dan winterkleren bestellen omdat ze het zo koud heeft
jaquote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Vind ik net zo raar als die gescheurde broeken.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Door Johan stemmers.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:10 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Vooralsnog staat ze wel op 1 in de poll.
Face it.
mwa er staat vrijwel altijd een debiel op 1quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:10 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Face it.
Kan die Beau eigenlijk wel wat verkeerds bij je doen? Je zit haar nog net niet in de reet. Vind haar goedkoop en wil scoren bij de mannen en laat ze vervolgens achter met een stijve pik. Goh wat een moordwijf die Beau van je...chapeau...quote:Op maandag 12 februari 2018 23:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is niet sexy, dat is mode tegenwoordig.
En Beau kan het hebben.
Het is gewoon een tic. Net zo aangeleerd als dat eeuwige vingertje aan de mond, of een pen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vind ik net zo raar als die gescheurde broeken.
Omdat ze het vriendje van Johan was...FACE ITquote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:10 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Face it.
Rare gewoontes, niet mijn ding.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het is gewoon een tic. Net zo aangeleerd als dat eeuwige vingertje aan de mond, of een pen.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:13 schreef Gooddeal het volgende:
Maar goed, dit blijft een eeuwige discussie.![]()
Ieder zijn mening.
Bekijk het eens van de positieve kant. Beau wordt hier elke keer afgekat, maar uiteindelijk doet ze het best goed. Brengt geld binnen met B&B's en High Theas en Borrels met Beau. De rest van de inwoners doet helemaal niks.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan die Beau eigenlijk wel wat verkeerds bij je doen? Je zit haar nog net niet in de reet. Vind haar goedkoop en wil scoren bij de mannen en laat ze vervolgens achter met een stijve pik. Goh wat een moordwijf die Beau van je...chapeau...
Ieder zijn eigen mening, accepteer het nou dat iemand anders er anders over denkt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de positieve kant. Beau wordt hier elke keer afgekat, maar uiteindelijk doet ze het best goed. Brengt geld binnen met B&B's en High Theas en Borrels met Beau. De rest van de inwoners doet helemaal niks.
maar dat vroeg hij niet , , wat vind je niet goed aan bo?of noem eens een paar minpuntjes opquote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de positieve kant. Beau wordt hier elke keer afgekat, maar uiteindelijk doet ze het best goed. Brengt geld binnen met B&B's en High Theas en Borrels met Beau. De rest van de inwoners doet helemaal niks.
ik vind bo ook wel leuk , ik ben niet zon fan als jou , maar als je haar met de rest van de vrouwen vergelijkt valt ze wel meequote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:30 schreef Yaksa het volgende:
Minpuntjes bij Beau: Ze zou wat vaker zich direct kunnen uitspreken naar anderen. Maar dat doet ze niet omdat ze er eerst over na wil denken. Minpuntje twee: Zou ik zo niet weten.
Ik vind Bo een beetje achterbaks, maar misschien is er iets mis met mijn mensenkennisquote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik vind bo ook wel leuk , ik ben niet zon fan als jou , maar als je haar met de rest van de vrouwen vergelijkt valt ze wel mee
Euhm, deze reactie staat bij de verkeerde post lijkt me?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen mening, accepteer het nou dat iemand anders er anders over denkt.
Nee, Jose, de grootverdiener van Utopia ligt ook de hele dag op de bank te niksen...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik noem iedere inwoner bij naam, wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 01:54 schreef Za het volgende:
Waarom hebben alle deelnemers hier in de COS bijnamen behalve BAHs?
Bahs heb ik van de week ook voorbij zien komenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:07 schreef Za het volgende:
[..]
Zij wordt Bats genoemd, en dan Reums, de Kweeling etc etc.
Prima maar de enige Bahs wordt niet Bahs genoemd, wil je het overwegen? BVD
Omdat ik niet zo snel kan typen, gebruik ik wel de 2ling , Demi en Fay,maar ik zal ze nooit uitschelden, trouwens ik vind ieder inwoner daar thuis horenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:07 schreef Za het volgende:
[..]
Zij wordt Bats genoemd, en dan Reums, de Kweeling etc etc.
Prima maar de enige Bahs wordt niet Bahs genoemd, wil je het overwegen? BVD
Ah gelukkigquote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:10 schreef kkka3 het volgende:
Bahs heb ik van de week ook voorbij zien komen
De "Bassie" tijden zijn vervlogen.quote:Ik noem hem gewoon k*tventje
Fan ben ik nooit geweest, veel te sloom. Het bleek nog een gluiperd te zijn ook. Toen ie eindelijk wat concurentie in de poll kreeg kwam zijn ware aard boven. En die bleek niet sjiek. Nee, heb een grote hekel aan Bahs en ik was blij dat die hypocriet was opgedonderdquote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:14 schreef Za het volgende:
[..]
Ah gelukkig
[..]
De "Bassie" tijden zijn vervlogen.
Ik was ook zo blij dat hij weg was, maar daar is hij weer als een vervelende vliegquote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:25 schreef kkka3 het volgende:
Nee, heb een grote hekel aan Bahs en ik was blij dat die hypocriet was opgedonderd
Dat zegt meteen alles over Doos. Zij zal zich hierin dan winnaar voelen? Is op zich al vreemd. Want Beu is ook voor schut gezet. Als ik Doos inschat vindt ze dat dan weer heerlijk. En nu gaan ze trouwenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:32 schreef Za het volgende:
[..]
Ik was ook zo blij dat hij weg was, maar daar is hij weer als een vervelende vlieg![]()
Alles voor de aandacht, zelfs zijn aanzoek aan Do 2 dagen voor vertrek, met zijn vogels, kekke brillen, damesjasjes, en obstacle run op pumps.
Ik begrijp niet dat Do hier in trapt, hij heeft haar openlijk zwaar vernederd door Beau avond aan avond te krikken in de Bassavan.
Dat maakt het herkennen wat ze voor karakter ze hebben dan wel rol spelen gelijk wat makkelijker, dat Gluipkutje Boo doet wat ze doet met mannetjes of Zwamneus ReNeeNee die zwamt of Konkelteef Linda of Mallootje Madi..quote:Op dinsdag 13 februari 2018 01:54 schreef Za het volgende:
Waarom hebben alle deelnemers hier in de COS bijnamen behalve BAHs?
Nee ze zal het zolang ze samen zijn elke ruzie te berde brengen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 03:51 schreef kkka3 het volgende:
Dat zegt meteen alles over Doos. Zij zal zich hierin dan winnaar voelen?
Alles voor de aandacht, het aanzoek staat zelfs online.quote:Is op zich al vreemd. Want Beu is ook voor schut gezet. Als ik Doos inschat vindt ze dat dan weer heerlijk. En nu gaan ze trouwenOf was dat een schreeuw om aandacht met het oog op Baldrs huwelijk. Alles is vooraf uitgedacht. Berekenend kutvolk. Op een dag breekt het ze op. Dat kan niet anders
Ik vroeg me af waarom niet iedereen een bijnaam had.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 04:44 schreef 5thencounter het volgende:
Dat maakt het herkennen wat ze voor karakter ze hebben dan wel rol spelen gelijk wat makkelijker, dat Gluipkutje Boo doet wat ze doet met mannetjes of Zwamneus ReNeeNee die zwamt of Konkelteef Linda of Mallootje Madi..
Ach, iedereen krijgt wat 'ie verdiendquote:Op dinsdag 13 februari 2018 05:03 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waarom niet iedereen een bijnaam had.
Heeft toch helemaal niets meer met utopia te maken als je iedere dag de poort uit magquote:Op dinsdag 13 februari 2018 07:13 schreef HiDiHo het volgende:
Linda vertrekt weer naar pottenbakkers
Nee preciesquote:Op dinsdag 13 februari 2018 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft toch helemaal niets meer met utopia te maken als je iedere dag de poort uit mag
Het is supersaai momenteel, gebeurd geen ene donder meerquote:Op dinsdag 13 februari 2018 07:57 schreef pullup het volgende:
Ook weer aan het meekijken![]()
Wel lekker rustig op de streams nu![]()
[ afbeelding ]
Ik zag het al aan het aantal topics dat er per dag nog vol gekletst werdquote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is supersaai momenteel, gebeurd geen ene donder meer
Ja, das ook niet veel meer, scheelt wel in het terug lezenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag het al aan het aantal topics dat er per dag nog vol gekletst werd
Het zal wel weer aantrekken als de eindstrijd spannender gaat wordenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, das ook niet veel meer, scheelt wel in het terug lezen
Dat zal wel net zo telleurstelling worden als het hele Utopia is geweest.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zal wel weer aantrekken als de eindstrijd spannender gaat worden
Een Utopia is precies zo boeiend en interessant als de fantasie van de bedenker toestaatquote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal wel net zo telleurstelling worden als het hele Utopia is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |