Dat ze daar inmiddels 5 dagen achter lopen is wel heel ergquote:Op maandag 12 februari 2018 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh wat fijn een Valentijn moetje van de Febo
Ja ik dacht fuckk het is valentijnquote:Op maandag 12 februari 2018 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ze daar inmiddels 5 dagen achter lopen is wel heel erg
Je kunt het morgen nog goed makenquote:Op maandag 12 februari 2018 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik dacht fuckk het is valentijn
Als ze alleen in de caravan is geen blote schouder?quote:Op maandag 12 februari 2018 22:12 schreef Yaksa het volgende:
Beau is ook al naar haar hutje gegaan.
[ afbeelding ]
Dan hoeft ze niet meer te teasen....quote:Op maandag 12 februari 2018 22:14 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Als ze alleen in de caravan is geen blote schouder?
Welke caravan?quote:Op maandag 12 februari 2018 22:14 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Als ze alleen in de caravan is geen blote schouder?
Nee hequote:Op maandag 12 februari 2018 22:26 schreef IkFok het volgende:
Hij wil Romy zo snel mogelijk zwanger maken
Ik heb het idee dat-ie iedere avond een slokkie te veel op heeft.quote:
Dat heeft hij al geprobeerd daarquote:Op maandag 12 februari 2018 22:29 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Kunnen ze cemal niet vertellen je iemand alleen kan bezwangeren via anale sex
100% zeker dat die malloot het gelooft
Verrassendquote:Op maandag 12 februari 2018 22:29 schreef IkFok het volgende:
Wat een onzin gesprek tussen Cemal en romy
Hopen dat ze vooral veel van Billy terug gaat kijken dan.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Romy wil weten hoe mensen over dr denken
Ze gaat veel terug kijken
Leuk die hobbies van jequote:
Tossoquote:Op maandag 12 februari 2018 22:38 schreef Gooddeal het volgende:
Liefie gaat plassen en de sushi in de koelkast zetten.
Vreten dom lullen en neukenquote:Op maandag 12 februari 2018 22:40 schreef Gooddeal het volgende:
Het is maar goed dat het stopt. Niet meer te redden met dit soort malloten.
quote:
Dat weet je niet. Ik zou het mallotig vinden dat ze stoppen met de kijkcijfers die ze nu hebben.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:40 schreef Gooddeal het volgende:
Het is maar goed dat het stopt. Niet meer te redden met dit soort malloten.
Past makkelijk op z'n bicepsquote:Op maandag 12 februari 2018 22:32 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Cemal wil een tattoo van romy dr hoofd
Is het gooi je hobbies op de cos avond ofzoquote:
Nou ik heb nieuws voor je ze stoppenquote:Op maandag 12 februari 2018 22:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ik zou het mallotig vinden dat ze stoppen met de kijkcijfers die ze nu hebben.
Forrellekequote:Op maandag 12 februari 2018 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Past makkelijk op z'n biceps![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze de handen vol hebben om er nog iets van te maken .quote:Op maandag 12 februari 2018 22:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ik zou het mallotig vinden dat ze stoppen met de kijkcijfers die ze nu hebben.
Ze vindt het flesje zo mooi.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat vindt je ervan dat ik biertjes drink?
Tja je bent ook voor Spartaquote:Op maandag 12 februari 2018 22:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Proostquote:Op maandag 12 februari 2018 22:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik zuip me iedere keer weer te pletterquote:
Alles wentquote:Op maandag 12 februari 2018 22:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Romy heeft jaren niet meer gekotst van de drank
Goed om te weten.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Romy heeft jaren niet meer gekotst van de drank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |