Dat komt wel zodra Universa op CMC gelist wordt. De marketcap is momenteel zo'n 130 miljoen en dat zou betekenen dat hij ergens rond de 120e positie komt te staan. Dat levert al meteen veel meer aandacht op.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens iets gelezen over universa behalve in dit topic
Denk dat veel mensen op dat moment XVG nog wel zagen verdubbelen in gedachten. Nu zit iedereen met die 5ct kutcoin.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Iets van 0,30usd op de piek.
Jazeker, en ik zit er over te denken om er nog meer te halenquote:Op maandag 12 februari 2018 23:49 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Heeft er hier iemand PACcoin btw?
Wel inwisselen dan voor de nieuwe $PAC coinquote:Op maandag 12 februari 2018 23:49 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Jazeker, en ik zit er over te denken om er nog meer te halen
De vergelijking met Ethereum slaat nergens op. De markt was toen compleet anders, en wunderkind Vitalik is echt even wat anders dan een van de zoveelste Russische investeerders hoor.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:35 schreef MaGNeT het volgende:
Univera is nu sowieso nog kut aangezien het niet meer is dan een Ethereum token.
En als ze niet meer gaan leveren dan dat, dan is die 4 cent ook teveel.
Het kan dus 2 kanten op: ze komen met een mooi werkende blockchain die z'n beloften waarmaakt of ze verprutsen het en je investering is weg.
Dat is bij iedere ICO tot nu toe zo geweest. Ook de Ethereum ICO had dat risico, 4 jaar terug.
Want toen Ethereum zijn ICO deed, was er nog helemaal geen Ethereum blockchain, dus zelfs geen ERC20 placeholder![]()

Ja dat klopt maar dat wist je toen ook niet. Ik heb heel die Ethereum ICO niet eens meegemaakt denk ik toen zat mijn Bitcoin nog in een winterslaap en ik ook helaasquote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:00 schreef kthxbye het volgende:
[..]
De vergelijking met Ethereum slaat nergens op. De markt was toen compleet anders, en wunderkind Vitalik is echt even wat anders dan een van de zoveelste Russische investeerders hoor.
Redelijk en redelijkquote:Op maandag 12 februari 2018 23:59 schreef Jimbo het volgende:
iemand een samenvatting? hoe gaat het op de markt en met XRP ?
Als je die dude hoort praten, WTFquote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:00 schreef kthxbye het volgende:
[..]
De vergelijking met Ethereum slaat nergens op. De markt was toen compleet anders, en wunderkind Vitalik is echt even wat anders dan een van de zoveelste Russische investeerders hoor.
Simuleer een Android/IOS omgeving op de computer en haal de account van je telefoon daarheen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:01 schreef BadVlad het volgende:
Godver, ben daarnet van de trap gevallen en mijn iPhone die in mijn broek zat is nu 90 graden gebogen. Nu kan ik geen meer geld overmaken en dus geen nieuwe telefoon kopen.
tijd om je bitcoin eens gebruiken danquote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:01 schreef BadVlad het volgende:
Godver, ben daarnet van de trap gevallen en mijn iPhone die in mijn broek zat is nu 90 graden gebogen. Nu kan ik geen meer geld overmaken en dus geen nieuwe telefoon kopen.
Ja, alles staat twee keer de helft, en crasht morgen naar de moon.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:59 schreef Jimbo het volgende:
iemand een samenvatting? hoe gaat het op de markt en met XRP ?
Verder alles wel chill?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:01 schreef BadVlad het volgende:
Nee nog niet die moeten eerst nog de 100k aan tikken, die van mij ook, daarna gewoon twee iPhones kopen, ééntje als reserve. En als je hem niet gebruikt gewoon gesealed laten en dan over 20 jaar verkopen aan een nerd die er weer 100k voor geeft als collectors item. win-win-winquote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd om je bitcoin eens gebruiken dan
Hmm, dat zou ik wel kunnen proberen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:02 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Simuleer een Android/IOS omgeving op de computer en haal de account van je telefoon daarheen.
kope?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:01 schreef BadVlad het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |