Arbitrage is niet zonder risico's.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:32 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik experimenteer met een wallet door hypes en bullshit te volgen. Net nog 400% winst behaald op YoBit op THOM coin en DALE ofzo, nooit iets over gelezen, gewoon op dom gevoel afgegaan. Het prijsverschil in ETH bood gisteren ook erg lucratieve mogelijkheden (817 USD op Binance en 877 op YoBit), gezien je XVG kunt gebruiken om tussen YoBit en Binance transacties te doen.
quote:Op maandag 12 februari 2018 23:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Arbitrage Crypto is niet zonder risico's.
Ik weet dat wel bijna zeker. Topic over geopend eerder, over Gate.io was dat btw, maar Binance komt uit hetzelfde nest blijkt uit de transacties in de Ethereum blockchain.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
Dit al voorbij gekomen hier?
https://steemit.com/crypt(...)-and-insider-trading
Ja dit dus... no risk no reward, vraag maar aan JesuisdroppieGODquote:Op maandag 12 februari 2018 23:35 schreef MaGNeT het volgende:
Univera is nu sowieso nog kut aangezien het niet meer is dan een Ethereum token.
En als ze niet meer gaan leveren dan dat, dan is die 4 cent ook teveel.
Het kan dus 2 kanten op: ze komen met een mooi werkende blockchain die z'n beloften waarmaakt of ze verprutsen het en je investering is weg.
Dat is bij iedere ICO tot nu toe zo geweest. Ook de Ethereum ICO had dat risico, 4 jaar terug.
Want toen Ethereum zijn ICO deed, was er nog helemaal geen Ethereum blockchain, dus zelfs geen ERC20 placeholders![]()
Ik heb nog nergens iets gelezen over universa behalve in dit topicquote:Op maandag 12 februari 2018 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Ik geloof niet in de Universa hype.
De hype ontwikkeld zich nog. Paar dagen geleden was die munt nog 25% minder waard.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens iets gelezen over universa behalve in dit topic
Waar is onze hendig sjieke vriend met zijn 7 tientjes Verge wat een ton werd eigenlijk?quote:Op maandag 12 februari 2018 23:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dit dus... no risk no reward, vraag maar aan JesuisdroppieGOD
op wereldreisquote:Op maandag 12 februari 2018 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar is onze hendig sjieke vriend met zijn 7 tientjes Verge die een ton werden eigenlijk?
Wat magnet eerder al zei, er is geen hype...quote:Op maandag 12 februari 2018 23:39 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
De hype ontwikkeld zich nog. Paar dagen geleden was die munt nog 25% minder waard.
Komt wel als grotere exchanges het volume omhoog helpen.
6 ton bedoel jequote:Op maandag 12 februari 2018 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar is onze hendig sjieke vriend met zijn 7 tientjes Verge wat een ton werd eigenlijk?
ik dacht 650k Verge maar kan het mis hebbenquote:Op maandag 12 februari 2018 23:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, hij had 430k XVG maar XVG is geen 1,20 waard geweest voor zover ik weet
Kan ook, maar verge is geen 1usd geweest toch?quote:Op maandag 12 februari 2018 23:43 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
ik dacht 650k Verge maar kan het mis hebben
Iets van 0,30usd op de piek.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kan ook, maar verge is geen 1usd geweest toch?
Dan ben ik in de war, dan was het iemand andersquote:Op maandag 12 februari 2018 23:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kan ook, maar verge is geen 1usd geweest toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |