quote:Op maandag 12 februari 2018 21:47 schreef crpytoshill het volgende:
gaat weer lekker! voelt als december 2017
wanneer krijgt wall street vakantiegeld?quote:Op maandag 12 februari 2018 21:51 schreef Dwaalboy het volgende:
Tis bijna april... vakantiegeld moon
$50 per utn..quote:Op maandag 12 februari 2018 21:01 schreef Mr.Meneer het volgende:
“Minister of Trade of Malaysia and #Universa Blockchain agreed to launch something very unique and serious in March for the very first 6,000,000 people.”
Aankondiging van een announcement is een grote rode vlag voor mij doorgaans, maar goed, ik heb die coins nu al. Wat staat er in maart te gebeuren?
Etherdelta overleden?quote:Gruny64 @Gruny64 20:28
So where are all these new ICOs going to list their tokens now????
0 volume from EtherDelta on CMC for days now, so its finally died - right? Just as well, most folk will never admit it but there have been thousands of hacked keys & coins stolen from EtherDelta over the last couple of months. I hope Zack is enjoying his millions he sold the site for whilst so many others have suffered.
1 Miljard+ voor een whitepaper en een veelbelovende websitequote:Op maandag 12 februari 2018 21:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
UNIVERSAAAAAJAAAA gaat nog naar de 25 cent en dan pas sell
Fomo is a bitch. Gefrustreerde reactie van jequote:Op maandag 12 februari 2018 22:26 schreef ITrade het volgende:
[..]
1 Miljard+ voor een whitepaper en een veelbelovende website![]()
De tulpenmanie hype is real.
Ja, maar ... miljoemiljard TPS & CEO op foto met een minister van Rusland.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:26 schreef ITrade het volgende:
[..]
1 Miljard+ voor een whitepaper en een veelbelovende website![]()
De tulpenmanie hype is real.
Ohja Alexander doet het niet voor het geld.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:29 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Fomo is a bitch. Gefrustreerde reactie van je
waar ga ik mijn dragons dan latenquote:
Lijkt me inderdaad sterk, als je het award "Business Angel" krijgt en meerdere bedrijven hebt + 90+ startups.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:37 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ohja Alexander doet het niet voor het geld.
Het is ook niet gauw goed. Ik vind het juist prima van Binance, zo proberen ze alleen serieuze ICO's te behandelen en hun klanten te beschermen. Zouden er meer moeten doen.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
Dit al voorbij gekomen hier?
https://steemit.com/crypt(...)-and-insider-trading
We zwaaien wel naar ze wanneer UTN de top 10 bestormt.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad sterk, als je het award "Business Angel" krijgt en meerdere bedrijven hebt + 90+ startups.
Maargoed ik kan ernaast zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |