Zoals aan DP026quote:Op maandag 12 februari 2018 14:12 schreef KingRadler het volgende:
Vitesse geeft ook gratis kaartjes weg aan kinderen die het minder hebben
CLEAN SWEEPquote:Op maandag 12 februari 2018 14:18 schreef wimderon het volgende:
WIJ gunnen Lotte van Beek een medalje omdat ze blessures heeft gehad.
WIJ gunnen Marrit Leenstra een medalje omdat ze vaak als vierde of lager eindigt.
WIJ gunnen Ireen Wüst een medalje omdat ze er zoveel voor doet en al zo lang aan de top staat.
Dit op zich wel.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:18 schreef wimderon het volgende:
WIJ gunnen Marrit Leenstra een medalje omdat ze vaak als vierde of lager eindigt.
Wie hoop jij Wim?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:18 schreef wimderon het volgende:
WIJ gunnen Ireen Wüst een medalje omdat ze er zoveel voor doet en al zo lang aan de top staat.
Dat denk ik ook niet, maar ik laat me graag verrassenquote:Op maandag 12 februari 2018 14:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Takagi gaat echt niet nog een keer falen.
quote:Op maandag 12 februari 2018 14:18 schreef wimderon het volgende:
We zijn er bijnaquote:Op maandag 12 februari 2018 14:20 schreef wimderon het volgende:
Ze is in haar eentje naar Lapland getrokken met een georganiseerde reis
Oh begrijp me niet verkeerd, hoe meer medailles hoe beter. Maar op de 1500 dames lijkt het me wel heel onwaarschijnlijk, een sweep.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar ik laat me graag verrassen
Eigen cameraploeg?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:21 schreef butz0rs het volgende:
Is de NOS ingehuurd door de OBS om de regie te doen ofzo? Continue Wurst in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |