abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 14 februari 2018 @ 14:53:29 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177179119
Vaak weet je vooral na 1 date of je iemand niet wilt..
En of je er een tweede date mee wilt.

Relatie is toch wat meer voor nodig. Zeker als je een eeuwige vrijgezel bent en niet snel gevoelens krijgt voor iemand is dat lastig binnen een maand zo sterk te ontwikkelen.
pi_177179134
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:53 schreef Cue_ het volgende:
Vaak weet je vooral na 1 date of je iemand niet wilt..
En of je er een tweede date mee wilt.

Relatie is toch wat meer voor nodig. Zeker als je een eeuwige vrijgezel bent en niet snel gevoelens krijgt voor iemand is dat lastig binnen een maand zo sterk te ontwikkelen.
Gewoon je tijd nemen, en duidelijk communiceren. Is voor iedereen het beste lijkt me.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 14 februari 2018 @ 14:54:48 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177179145
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Gewoon je tijd nemen, en duidelijk communiceren. Is voor iedereen het beste lijkt me.
Doe ik momenteel ook.
pi_177179156
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:28 schreef Allures het volgende:
En welk zelfhulp boek heeft je tot die zwart/wit conclusie doen komen? :D
Misschien eens een keer buiten komen en de wereld ervaren zoals deze is.

Valt wel op dat het meeste commentaar komt van vrouwen die al in een relatie zitten :').
pi_177179194
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doe ik momenteel ook.
Daarom, loopt ook wel los dus *O*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177179232
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Misschien eens een keer buiten komen en de wereld ervaren zoals deze is.

Valt wel op dat het meeste commentaar komt van vrouwen die al in een relatie zitten :').
ja die zullen dan toch wel weten wat ze doen he :D want hoe loopt het voor jou so far? Met je psychologie van de koude grond
  woensdag 14 februari 2018 @ 15:00:51 #107
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_177179246
Het is Valentijnsdag, de dag van de liefde. ❤❤
Laten we vandaag eens vol liefde naar elkaar toe zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_177179259
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:59 schreef Allures het volgende:

[..]

ja die zullen dan toch wel weten wat ze doen he :D want hoe loopt het voor jou so far? Met je psychologie van de koude grond
Die hebben geen idee hoe het werkt, zitten al jaren vastgeroest.. :D.

Ervaring heet dat, maar dat is voor jou vast moeilijk voor de stellen als je al 12 jaar "vast" zit.

Meer zeg ik er niet over, einde discussie en terug naar het daten O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2018 15:02:08 ]
pi_177179418
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Die hebben geen idee hoe het werkt, zitten al jaren vastgeroest.. :D.

Ervaring heet dat, maar dat is voor jou vast moeilijk voor de stellen als je al 12 jaar "vast" zit.

Meer zeg ik er niet over, einde discussie en terug naar het daten O+
En hoe veel relaties heb je er nou al aan overgehouden als je allemaal zo goed weet hoe het zit? Alle meiden wisten het na 2/3 dates zeker, en dat hadden ze ook bij dates met andere mannen, of alleen bij jou? Kortom, welke factor is daar de algemene deler?

Gewoon zomaar wat vragen die bij mij opkomen, voordat je hier jouw dateleven op anderen gaat projecteren.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177179444
Eens trouwens met cue en rival dat een 'nee' vaak wel snel duidelijk is. Maar niet of je met iemand verder wil

Misschien heb je vooral ervaring met de nee
pi_177179597
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:10 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En hoe veel relaties heb je er nou al aan overgehouden als je allemaal zo goed weet hoe het zit? Alle meiden wisten het na 2/3 dates zeker, en dat hadden ze ook bij dates met andere mannen, of alleen bij jou? Kortom, welke factor is daar de algemene deler?

Gewoon zomaar wat vragen die bij mij opkomen, voordat je hier jouw dateleven op anderen gaat projecteren.
Ik projecteer helemaal niets. Mensen maken het zichzelf gewoon moeilijk.

Ja vast, ligt altijd aan mij. Heb er wellicht een aandeel in, net zoals er altijd 2 kanten/partijen zijn. Ze hadden ook dates met andere mannen, dus jammer joh, ligt niet alleen aan mij.

Maak het gewoon bespreekbaar naar elkaar toe, en dan zie je het vanzelf wel.
pi_177179872
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon wat meer tijd nodig
Ik vind het nogal wat om na pakembeet 15 uur samen al te weten dat je met iemand oud wil worden :D

Ik weet dan alleen of ik er nog eens een uur of wat aan wil besteden:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 14 februari 2018 @ 15:37:19 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177179919
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zo ging het bij mij ook. Mijn vriend is nooit lang alleen geweest en wilde ook in notime een label en een naampje en een fb-official :')

Enige dat ik (als woest autonome vrijgezel en loving it)op dat moment kon zeggen was dat ik hem graag beter wilde kennen vanuit de intentie richting relatie te werken. Ik ben daar bruut eerlijk in geweest naar hem toe zodat hij wist waar hij aan toe was en wat mijn intenties daarin waren.

Hij bleef me ondertussen overspoelen met gezelligheid, lieve woorden, orgasmes, kaartjes en mooie gebaren, dus na een aantal maanden zaten we volledig op dezelfde pagina O+
Tnx :)
pi_177179952
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:10 schreef Prisha het volgende:

[..]

o|O
Ik had onze eerste Valentijnsdag eigenlijk heel anders voorgesteld!

quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:03 schreef Cue_ het volgende:
Hoe gaan jullie om met iemand die veeel enthousiaster dan jijzelf?
Mijn date lijkt echt al over z'n oren te zijn, zegt 't ook. Vindt mij helemaal geweldig en geeft regelmatig complimentjes.

Ik ben nog niet zover, vind hem wel leuk, maar kennen elkaar nog niet goed. Dus dat heeft tijd nodig en wat dates en gesprekken.

Ergens merk ik dat het me afschrikt , bet ook gewoon niet kan geloven dat iemand zo snel al zoiets voor me voelt/over me denkt.

Tips/ervaringen?
Je ervaart, je voelt, je reflecteert en vraagt zelfs anderen om advies. Wat mij betreft kan je deze situaties niet beter aanpakken. Dat is alvast knap en die kan in de pocket (haha pocket. nailed it. vergeef mij alsjeblieft. ok.) Je zegt dat het je afschrikt, je bent nog niet zover en je kan het maar moeilijk geloven dat iemand zoiets zo snel over je denkt. Begrijp ik hieruit dat zijn houding bij jou een gevoel van wantrouwen over zijn intenties oproept? Intenties zijn vrij eenvoudig meetbaar, niet met woorden maar met daden. Als goede daden lang genoeg aanhouden zal je vanzelf zekerheid vinden in jouw vertrouwen richting hem. Als zijn woorden ook synchroon (of enigszins synchroon, want relatiedynamiek) blijven met zijn daden dan groeit dit gevoel zelfs vanzelf.

Neem zeggeschap over jouw eigen gevoel en handel daarnaar. Zodra je hier grip op krijgt zal blijken dat wantrouwen contraproductief is. In de tussentijd kan je genieten van al het moois dat het enthousiasme van een ander persoon jou brengt. Mijn ervaring heeft geleerd dat ik op goed bedoeld enthousiasme heel, heel zuinig moet zijn. Dat zijn namelijk de pareltjes. Misschien zal je zelfs in de toekomst van dit persoon leren om ook ergens ongebreideld enthousiast over te zijn. Dat is namelijk mogelijk, ik heb het zelf dankzij een ander kunnen verfijnen. En dat laatste maakt waarom iemand dit eerder - of met minder moeite - kan doen dan een ander. Over intenties zegt het weinig.

Er valt hier heul. heul veel over te zeggen, dus ik hou het hier even bij. Ik las in jouw verhaal tussen de regels een gevoel van wantrouwen, richting hem of richting jezelf. Ik weet niet of dat juist is, maar ik hoop dat je er iets aan hebt.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:35 schreef rival het volgende:

[..]

Vreemd. Ik heb juist de ervaring dat als je dit soort dingen gewoon netjes bespreekt dat het juist wel goed komt.
Precies, ook mijn ervaring. Je moet er alleen voor waken dat je niet vergroeit tot een behaarde praatpaal en vergeet ze zo nu en dan eens onmeunig hard uit elkaar te trekken op de keukentafel. Maar goed, dat ben ik. Wat zeg ik nou weer.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 07:53 schreef Kaizen_ het volgende:
Valentijnsdag. O+___!!!
I reject your reality and substitute my own! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2018 15:44:23 ]
pi_177180273
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tnx :)
En toevoeging: ik heb hem gezegd dat ik het uitmaak als hij ons op FB als stel aanmerkt :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177180336
Wacht even, zowel Cue als DancingPhoebe zijn bijna aan de kerel?

Waar gaat het heen met de wereld, jullie zijn het meuibilair hier!
pi_177180415
Dude ik woon al een jaar samen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177180584
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dude ik woon al een jaar samen :D
Ja? Precies? Je hebt op Valentijnsdag 2017 gaan samenwonen? Wat romanties!
pi_177180820
Ik denk dat ik na Valentijnsdag nog wel een nachtje in mijn appartement heb geslapen, maar vaak zal het niet geweeest zijn.

Voor februari vorig jaar was het meer nachtje bij hem nachtje bij mij. Agz we allebei luie lamme takken zijn waren we dat vrij snel zat :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177180993
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat ik na Valentijnsdag nog wel een nachtje in mijn appartement heb geslapen, maar vaak zal het niet geweeest zijn.

Voor februari vorig jaar was het meer nachtje bij hem nachtje bij mij. Agz we allebei luie lamme takken zijn waren we dat vrij snel zat :D
Herkenbaar. Je blijft maar heen en weer fietsen. Gedoe.

Nadeel is wel dat ik niet meer precies weet wanneer ik ben gaan samenwonen.
  woensdag 14 februari 2018 @ 16:34:51 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177181109
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:58 schreef BrrrKoud het volgende:
Wacht even, zowel Cue als DancingPhoebe zijn bijna aan de kerel?

Waar gaat het heen met de wereld, jullie zijn het meuibilair hier!
Zoals je leest staat bij mij nog niets vast, alles is nog mogelijk :P
pi_177181111
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is Valentijnsdag, de dag van de liefde. ❤❤
Laten we vandaag eens vol liefde naar elkaar toe zijn.
pi_177181199
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En toevoeging: ik heb hem gezegd dat ik het uitmaak als hij ons op FB als stel aanmerkt :')
"het is ingewikkeld"
A mind with a heart of it's own
pi_177181523
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En toevoeging: ik heb hem gezegd dat ik het uitmaak als hij ons op FB als stel aanmerkt :')
Lekker onder de plak zitten :'), je mag nog niet eens aan de wereld laten zien dat je een relatie hebt :N
pi_177181747
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Lekker onder de plak zitten :'), je mag nog niet eens aan de wereld laten zien dat je een relatie hebt :N
Alle opties open houden..
pi_177182265
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Lekker onder de plak zitten :'), je mag nog niet eens aan de wereld laten zien dat je een relatie hebt :N
Inderdaad. He's my bitch en mn pussytentacles hebben hem in een stevige wurggreep die alle persoon- en mannelijkheid uit hem wringt.

Als hij zich verder gedraagt mag hij 1 keer per maand 5 minuten z'n kunstje op me doen terwijl ik lig te dromen van premium boys :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177183699
Nou, ik ben alweer van de markt, denk ik. Fucking verwarrend allemaal. Vrijdag dus eerste “date” gehad. Hij is blijven slapen en zaterdag naar huis gegaan om carnaval met vrienden te vieren. Om 8 uur savonds was hij weer bij me en is tot maandag 12 uur gebleven. Toen afscheid genomen, hij naar huis, ik kon me niet meer concentreren, heb de middag vrij genomen en toen is hij omgekeerd en teruggekomen. Dus eigenlijk duurde de date van vrijdagavond tot dinsdagochtend :@

Ik vind hem superleuk, we appen bijna non-stop, ik heb mijn profielen overal verwijderd, geplande dates afgezegd en scharrels ingelicht en zondagmiddag komt hij weer. Het weekend erop ga ik vanaf vrijdagmiddag naar hem en blijf ik waarschijnlijk tot maandag. Het gaat allemaal bizar snel, maar het voelt ook bizar goed. Hij is enorm open en eerlijk en wil net zo graag bij mij zijn als ik bij hem. Alleen de timing... we liggen allebei in scheiding en ik had gedacht zeker een paar jaar vrijgezel te zijn en nu dit... en hoewel het totaal niet zo voelt, toch vraag ik me af of ik geen rebound van hem ben, of hij echt zo is, wat er eigenlijk allemaal gebeurt en of het wel “echt” is...
Sarcasme. Herken het.
pi_177184028
Dingen die zo snel beginnen kunnen ook net zo snel weer eindigen. Maar net zo goed niet en dan is alles fantastischvooraltijd.

Ik zou er op gokken :D

Al denk ik op de een of andere manier wel dat het voor jou persoonlijk goed zou zijn geweest om even alleen tenzijn geweest, nadat alles afgehandeld en weer gewoon "normaal" waren en ook weer geweldig omdat je dat allemaal zo goed geregeld hebt en alles helemaal naar jouw zin is en je je leven helemaal zo indeelt zoals jij het -binnen de grenzen van jouw situatie- leuk vindt O+

Of altijd goed voor je, klinkt een beetje lifeguru-y :')... het had me gewoon echt tof voor je geleken :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177184087
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, ik ben alweer van de markt, denk ik. Fucking verwarrend allemaal. Vrijdag dus eerste “date” gehad. Hij is blijven slapen en zaterdag naar huis gegaan om carnaval met vrienden te vieren. Om 8 uur savonds was hij weer bij me en is tot maandag 12 uur gebleven. Toen afscheid genomen, hij naar huis, ik kon me niet meer concentreren, heb de middag vrij genomen en toen is hij omgekeerd en teruggekomen. Dus eigenlijk duurde de date van vrijdagavond tot dinsdagochtend :@

Ik vind hem superleuk, we appen bijna non-stop, ik heb mijn profielen overal verwijderd, geplande dates afgezegd en scharrels ingelicht en zondagmiddag komt hij weer. Het weekend erop ga ik vanaf vrijdagmiddag naar hem en blijf ik waarschijnlijk tot maandag. Het gaat allemaal bizar snel, maar het voelt ook bizar goed. Hij is enorm open en eerlijk en wil net zo graag bij mij zijn als ik bij hem. Alleen de timing... we liggen allebei in scheiding en ik had gedacht zeker een paar jaar vrijgezel te zijn en nu dit... en hoewel het totaal niet zo voelt, toch vraag ik me af of ik geen rebound van hem ben, of hij echt zo is, wat er eigenlijk allemaal gebeurt en of het wel “echt” is...
Sodeju, dat is wel heel snel. En heeft hij ook kinderen, woont ie een beetje in de buurt?

Als het een rebound is, so be it.
  woensdag 14 februari 2018 @ 19:11:18 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177184195
Wat het ook is, geniet ervan!
Zonde om het te laten varen omdat het "niet verstandig is" lijkt me zo. :)
pi_177184273
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, ik ben alweer van de markt, denk ik. Fucking verwarrend allemaal. Vrijdag dus eerste “date” gehad. Hij is blijven slapen en zaterdag naar huis gegaan om carnaval met vrienden te vieren. Om 8 uur savonds was hij weer bij me en is tot maandag 12 uur gebleven. Toen afscheid genomen, hij naar huis, ik kon me niet meer concentreren, heb de middag vrij genomen en toen is hij omgekeerd en teruggekomen. Dus eigenlijk duurde de date van vrijdagavond tot dinsdagochtend :@

Ik vind hem superleuk, we appen bijna non-stop, ik heb mijn profielen overal verwijderd, geplande dates afgezegd en scharrels ingelicht en zondagmiddag komt hij weer. Het weekend erop ga ik vanaf vrijdagmiddag naar hem en blijf ik waarschijnlijk tot maandag. Het gaat allemaal bizar snel, maar het voelt ook bizar goed. Hij is enorm open en eerlijk en wil net zo graag bij mij zijn als ik bij hem. Alleen de timing... we liggen allebei in scheiding en ik had gedacht zeker een paar jaar vrijgezel te zijn en nu dit... en hoewel het totaal niet zo voelt, toch vraag ik me af of ik geen rebound van hem ben, of hij echt zo is, wat er eigenlijk allemaal gebeurt en of het wel “echt” is...
Scharrels inlichten, hoe werkt dat?
pi_177184291
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:11 schreef Cue_ het volgende:
Wat het ook is, geniet ervan!
Zonde om het te laten varen omdat het "niet verstandig is" lijkt me zo. :)
Ja, nou, precies dat. Het is te goed om op voorhand al te zeggen dat het niet verstandig is, ook al zou dat het later blijken te zijn.

Ik heb een kind, en dat wil ik de komende maanden zeker gescheiden houden van elkaar. Hij heeft geen kinderen en woont op 2 uur rijden afstand. Dus ideaal is anders, maar die afstand is in dit gebal misschien juist goed, want het forceert ons ook om rustig aan te doen.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 14 februari 2018 @ 19:18:48 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177184348
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:15 schreef MCH het volgende:

[..]

Scharrels inlichten, hoe werkt dat?
"hi, ik heb een vriendje, dus afspreken gaat hem momenteel niet worden"

Gewoon simpel
pi_177185831
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, ik ben alweer van de markt, denk ik. Fucking verwarrend allemaal. Vrijdag dus eerste “date” gehad. Hij is blijven slapen en zaterdag naar huis gegaan om carnaval met vrienden te vieren. Om 8 uur savonds was hij weer bij me en is tot maandag 12 uur gebleven. Toen afscheid genomen, hij naar huis, ik kon me niet meer concentreren, heb de middag vrij genomen en toen is hij omgekeerd en teruggekomen. Dus eigenlijk duurde de date van vrijdagavond tot dinsdagochtend :@

Ik vind hem superleuk, we appen bijna non-stop, ik heb mijn profielen overal verwijderd, geplande dates afgezegd en scharrels ingelicht en zondagmiddag komt hij weer. Het weekend erop ga ik vanaf vrijdagmiddag naar hem en blijf ik waarschijnlijk tot maandag. Het gaat allemaal bizar snel, maar het voelt ook bizar goed. Hij is enorm open en eerlijk en wil net zo graag bij mij zijn als ik bij hem. Alleen de timing... we liggen allebei in scheiding en ik had gedacht zeker een paar jaar vrijgezel te zijn en nu dit... en hoewel het totaal niet zo voelt, toch vraag ik me af of ik geen rebound van hem ben, of hij echt zo is, wat er eigenlijk allemaal gebeurt en of het wel “echt” is...
Haha, zie je nou, hadden ik en de ander (quoten uit gesloten topic lukt niet mobiel) toch gelijk ;).

Veel plezier en geniet ervan, allebei in de rebound én iemand om mee te kletsen over elkaars scheidingen, wat wil je nog meer? (dit bedoel ik serieus, voor dat mensen erover struikelen en mij afschilderen als boeman).

Ps. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt over een "hell yes" moment date / hotel de botel zijn O+ ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2018 20:19:14 ]
pi_177186005
Vanavond om 22:00 uur First Dates op NPO3. Zijn er mensen die dit kijken?

Ben zelf niet aan het daten maar vind dat soort programma's wel vermakelijk.
pi_177186190
Dit bevestigt alleen dat het ooook een optie is....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177187326
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zo apart dit altijd, kom hordes vrouwen tegen die bijna altijd roepen dat ze het al weten bij de eerste date of het iets gaat worden ja of nee, en hier op fok is het áltijd anders of niet waar :').

En niet alleen lezen wat je wil lezen, er staat 2 of 3 dates.

En als je iemand volledig wil kennen voor je een relatie instapt ben je 3 tot 6 maanden verder.. Dat werkt echt niet zo.

Meestal is het vanaf de eerste date ongeveer een maand, en dan is er een relatie ontstaan, zo niet, dan gaat het hoogst waarschijnlijk ook niets worden..
Nou niet overdrijven. Ik had een date, knappe leeftijdgenote destijds (midden dertig). Na date 2 al zoenen en seks, bij date 3 liet ze vallen dat ze binnenkort haar moeder wilde voorstellen. Bij date 4 wilde ze voor de week erop een datum voor prikken.

ik zei op date 3 al, ja komt wel goed, eerst goed leren kennen. Bij date 4 zei ik: Ja, sorry mij ga je toch echt te snel ik hoef volgende week je moeder niet te zien. Toen was ze geirriteerd en was ik een spelbreker, ook omdat ze een feestje wilde vieren vanwege de nacht in haar nieuwe huis (net verhuisd) samen. Nog wel verder gedate maar het enthousiasme was daarmee wel geremd. Overigens kon ze het blijkbaar inderdaad niet laten haar moeder te vragen en die zei verstandig dat ze nog wel een paar weken ermee wilde wachten.

Kortom, van mij hoeft het ook nog niet meteen zo overdreven. Misschien kan je het dan wel weten maar hou het gewoon lekker bij rustig daten. Tenzij je zelf ook hoteldebotel bent en het idee hebt dat de ander ook er zo in staat. Dan krijg je van die verhalen dat mensen na date 3 al bij de ander intrekken, kan ik mij echt niets bij voorstellen en naarmate ik vaker single ben wordt mij dat alleen maar een horrorverhaal zoiets.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177187412
Ik heb het mn ouders vrij snel verteld omdat ik een paat dagen weg ging met hem, masr wel gelijk gezegd dat ze er vanzelf wel meer over zouden horen en/of zien...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177187571
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, zie je nou, hadden ik en de ander (quoten uit gesloten topic lukt niet mobiel) toch gelijk ;).

Veel plezier en geniet ervan, allebei in de rebound én iemand om mee te kletsen over elkaars scheidingen, wat wil je nog meer? (dit bedoel ik serieus, voor dat mensen erover struikelen en mij afschilderen als boeman).

Ps. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt over een "hell yes" moment date / hotel de botel zijn O+ ^O^
Vent. :') Als mijn huidige vriend zo hard van stapel was gelopen als Cue's date was 't nooit wat geworden. Het kostte mij echt wel een halfjaar om echt op het "oké, dit is een relatie"-punt te komen. Hij was daar wat eerder, maar was gelukkig heel geduldig. _O- Inmiddels alweer richting vier jaar samen en ik ben echt helemaal weg van die vent. O+

Het kan heel snel gaan, maar dat hoeft niet. En als je er niet zo snel in bent, betekent dat heus niet dat je er dan nooit gaat komen, dat je 't beter af kunt kappen of dat er iets mis met je is. :')

Spirit: leuk voor je! *O*

*kruipt terug in lurkmodus
Your opinion of me is none of my business.
pi_177187744
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vent. :') Als mijn huidige vriend zo hard van stapel was gelopen als Cue's date was 't nooit wat geworden. Het kostte mij echt wel een halfjaar om echt op het "oké, dit is een relatie"-punt te komen. Hij was daar wat eerder, maar was gelukkig heel geduldig. _O- Inmiddels alweer richting vier jaar samen en ik ben echt helemaal weg van die vent. O+

Het kan heel snel gaan, maar dat hoeft niet. En als je er niet zo snel in bent, betekent dat heus niet dat je er dan nooit gaat komen, dat je 't beter af kunt kappen of dat er iets mis met je is. :')

Spirit: leuk voor je! *O*

*kruipt terug in lurkmodus
Ah! Bewijs voor mijn stelling :7
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177189839
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zo apart dit altijd, kom hordes vrouwen tegen die bijna altijd roepen dat ze het al weten bij de eerste date of het iets gaat worden ja of nee, en hier op fok is het áltijd anders of niet waar :').
Wuhehe, erg herkenbaar :')
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:52:02 #142
416931 yats
(non) Average Joe
pi_177190535
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat ik na Valentijnsdag nog wel een nachtje in mijn appartement heb geslapen, maar vaak zal het niet geweeest zijn.

Voor februari vorig jaar was het meer nachtje bij hem nachtje bij mij. Agz we allebei luie lamme takken zijn waren we dat vrij snel zat :D
Herkenbaar, al duurde de tochtjes naar de ander niet een paar minuten maar een uur of zes. Dan kom je ook wat sneller tot het idee om sa men te gaan wonen natuurlijk... ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 15 februari 2018 @ 01:20:54 #143
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_177192741
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:38 schreef Docker_ het volgende:

[..]

Wil je er over praten? ;)
Ok, ik ging dus uit met een vriendin die ik al lang niet meer gesproken heb. Iets meer dan een jaar geleden mee gedate, maar klikte niet van haar kant. Afgesproken om weer eens op stap te gaan (carnaval), na een half jaar ofzo minimaal contact te hebben gehad. Had al het vermoedde dat haar vriend erbij zou zijn, maar niet zeker. Nou ja kom in de kroeg, zijn ze er nog niet dus maar wat drinken. Uiteindelijk is ze er, met vriend, stellen ons voor, alles ok. Op den duur had ik al redelijk wat op en leg ik mijn hand tijdens een gesprek op haar bil ipv op dr rug. Ze zegt "iedere ander had ik geslagen maar jou niet" (vriend zag dit uiteraard niet), tijdje zo gestaan. Later kwam ik haar tegen ergens uit het zicht van dr vriend en wilde dr zoenen, dat wilde ze niet. Ok, maakt niet uit, heb het geprobeerd. Daarna nog een tijdje staan drinken met hun en andere.

Maandag weer flink gechat, alles is nog steeds goed, ze heeft alleen wel een probleem gehad omdat vrienden het wel hadden gezien :') . Maar geen probleem om te blijven chatten en nogmaals weer een keer wat af te spreken.

Zij had overigens een stuk minder gedronken. Nou ja die vriend moet ik voorlopig maar niet meer tegenkomen :') .

Het is erg fout natuurlijk, maar ik vind haar echt leuk en zij mij ook wel maar net niet genoeg om een keuze te maken.

Ik zal nu wel heel veel haat reacties gaan krijgen :') .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_177192796
quote:
99s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:20 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ok, ik ging dus uit met een vriendin die ik al lang niet meer gesproken heb. Iets meer dan een jaar geleden mee gedate, maar klikte niet van haar kant. Afgesproken om weer eens op stap te gaan (carnaval), na een half jaar ofzo minimaal contact te hebben gehad. Had al het vermoedde dat haar vriend erbij zou zijn, maar niet zeker. Nou ja kom in de kroeg, zijn ze er nog niet dus maar wat drinken. Uiteindelijk is ze er, met vriend, stellen ons voor, alles ok. Op den duur had ik al redelijk wat op en leg ik mijn hand tijdens een gesprek op haar bil ipv op dr rug. Ze zegt "iedere ander had ik geslagen maar jou niet" (vriend zag dit uiteraard niet), tijdje zo gestaan. Later kwam ik haar tegen ergens uit het zicht van dr vriend en wilde dr zoenen, dat wilde ze niet. Ok, maakt niet uit, heb het geprobeerd. Daarna nog een tijdje staan drinken met hun en andere.

Maandag weer flink gechat, alles is nog steeds goed, ze heeft alleen wel een probleem gehad omdat vrienden het wel hadden gezien :') . Maar geen probleem om te blijven chatten en nogmaals weer een keer wat af te spreken.

Zij had overigens een stuk minder gedronken. Nou ja die vriend moet ik voorlopig maar niet meer tegenkomen :') .

Het is erg fout natuurlijk, maar ik vind haar echt leuk en zij mij ook wel maar net niet genoeg om een keuze te maken.

Ik zal nu wel heel veel haat reacties gaan krijgen :') .
Ze kickt op de aandacht en de spanning denk ik. Zou mn tijd in iemand anders investeren. Stel dat ze jou vriendin wordt, flikt ze jou hetzelfde :')
pi_177192825
Accepteren/Respecteren dat ze een vriend heeft, niet afspreken en contact verbreken (recommended)

of

Afspreken, keiharde porno hebben en dealen met alle drama die je los maakt

of

Afspreken, keiharde porno hebben en ghosten (je bent echt een eikel als je dit doet :r )

of

Verder sukkelen zoals nu :')

Ik heb iig hard gelachen om je post _O-

Oh en...

quote:
99s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:20 schreef DaMook het volgende:
Ik zal nu wel heel veel haat reacties gaan krijgen :')
pi_177192831
quote:
99s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:20 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ok, ik ging dus uit met een vriendin die ik al lang niet meer gesproken heb. Iets meer dan een jaar geleden mee gedate, maar klikte niet van haar kant. Afgesproken om weer eens op stap te gaan (carnaval), na een half jaar ofzo minimaal contact te hebben gehad. Had al het vermoedde dat haar vriend erbij zou zijn, maar niet zeker. Nou ja kom in de kroeg, zijn ze er nog niet dus maar wat drinken. Uiteindelijk is ze er, met vriend, stellen ons voor, alles ok. Op den duur had ik al redelijk wat op en leg ik mijn hand tijdens een gesprek op haar bil ipv op dr rug. Ze zegt "iedere ander had ik geslagen maar jou niet" (vriend zag dit uiteraard niet), tijdje zo gestaan. Later kwam ik haar tegen ergens uit het zicht van dr vriend en wilde dr zoenen, dat wilde ze niet. Ok, maakt niet uit, heb het geprobeerd. Daarna nog een tijdje staan drinken met hun en andere.

Maandag weer flink gechat, alles is nog steeds goed, ze heeft alleen wel een probleem gehad omdat vrienden het wel hadden gezien :') . Maar geen probleem om te blijven chatten en nogmaals weer een keer wat af te spreken.

Zij had overigens een stuk minder gedronken. Nou ja die vriend moet ik voorlopig maar niet meer tegenkomen :') .

Het is erg fout natuurlijk, maar ik vind haar echt leuk en zij mij ook wel maar net niet genoeg om een keuze te maken.

Ik zal nu wel heel veel haat reacties gaan krijgen :') .
Ik heb eens staan zoenen met een chick met haar huilende vriend naast haar. Ik denk dat ze het voor de cuckold kick deed. Toen ze weer single was, was het na 1 kusje gedaan want er was geen spanning meer en eigenlijk klikten wij verder ook niet :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 15 februari 2018 @ 01:43:38 #147
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_177192850
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:29 schreef Ayora het volgende:

[..]

Ze kickt op de aandacht en de spanning denk ik. Zou mn tijd in iemand anders investeren. Stel dat ze jou vriendin wordt, flikt ze jou hetzelfde :')
Moet eerlijk zeggen dat ik het wel goed vind dat ze niet wilde zoenen omdat ze een vriend heeft :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  donderdag 15 februari 2018 @ 01:45:52 #148
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_177192858
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:37 schreef Weissmania het volgende:
Accepteren/Respecteren dat ze een vriend heeft, niet afspreken en contact verbreken (recommended)

of

Afspreken, keiharde porno hebben en dealen met alle drama die je los maakt

of

Afspreken, keiharde porno hebben en ghosten (je bent echt een eikel als je dit doet :r )

of

Verder sukkelen zoals nu :')

Ik heb iig hard gelachen om je post _O-

Oh en...

[..]

[ afbeelding ]
Ow ik ga niet verder sukkelen zoals nu :P . Maar er werd gevraagd wat er was, en nu heb ik het verteld :P . Het was leuk, maar ik ga gewoon verder en hoop op een andere leuke dame :) . Contact helemaal verbreken weet ik nog niet zeker, we hebben in dat jaar dat ze die vriend heeft ook leuk contact gehad zonder bijbedoelingen van beide (ik heb enkele dates gehad die ook leuk waren).
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_177192863
quote:
99s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:43 schreef DaMook het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat ik het wel goed vind dat ze niet wilde zoenen omdat ze een vriend heeft :P .
Hand op haar bil was wel ok?
  donderdag 15 februari 2018 @ 01:55:05 #150
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_177192907
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:46 schreef Ayora het volgende:

[..]

Hand op haar bil was wel ok?
Op dat moment voor haar wel en dus geen #metoo moment, voor mij was het toen ook ok :P . Achteraf misschien iets minder, maar gebeurd is gebeurd. Ze heeft er blijkbaar wel nog enige last van gehad met dr vriend, die hoef ik voorlopig dus niet te zien :P .

Er nu over praten vind ik veel ongemakkelijker ;) , maar er waren mensen nieuwsgierig hoe de afspraak ging :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')