Tot de zomerstop.quote:Op zondag 11 februari 2018 13:50 schreef Klummie het volgende:
Hetzelfde slechte middenveld weer. Hoe lang mag die Vilhena nog blijven falen?
Nee, toen hadden we Botteghin nog.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:01 schreef Duveldrinker het volgende:
Speelde Feyenoord vorig jaar ook zo vaak terug op Jones? Dit jaar echt verschrikkelijk vaak
Dat is de tactiek van de tegenstander, want Jones geeft de bal toch weer terugquote:Op zondag 11 februari 2018 15:01 schreef Duveldrinker het volgende:
Speelde Feyenoord vorig jaar ook zo vaak terug op Jones? Dit jaar echt verschrikkelijk vaak
Met name El Ahmadi en Toornstra spelen alles terug . Die speelden vorig jaar ook.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:02 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nee, toen hadden we Botteghin nog.
Ogenuitkrabtactiek, als ze maar lang genoeg zo blijven spelen ziet niemand meer hoe kut het is denkt Gio.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:05 schreef fetX het volgende:
Laten we eens stoppen met die lange ballen. Alleen maar balverlies
Hoef ze allebei nietquote:Op zondag 11 februari 2018 15:14 schreef govie het volgende:
Kasia is wel een goeie, als frazer komt dan neemt hij hem mee.
Hoop dat ze beide niet komen.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:14 schreef govie het volgende:
Kasia is wel een goeie, als frazer komt dan neemt hij hem mee.
Het zag er onhandig uit, maar dit was van zo dichtbij dat dit niet Jones zijn schuld was. Vilhena en St Juste stonden er wat bij waardoor Kashia van zo dichtbij in kon koppen.quote:
Er gaan veel fouten aan vooraf. Maar was niet lekker gekeept.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het zag er onhandig uit, maar dit was van zo dichtbij dat dit niet Jones zijn schuld was. Vilhena en St Juste stonden er wat bij waardoor Kashia van zo dichtbij in kon koppen.
Sparta uit was ook wel aardig.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:17 schreef fetX het volgende:
Ik zou graag willen zeggen het lijkt de laatste minuten nergens op, maar dat is al het hele seizoen zo. AZ uit daargelaten.
Dat was één iemand volgens mij.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:18 schreef MPC60 het volgende:
Ik las hier van de week dat mensen terugverlangde naar de goeie ouwe tijd dat je je lekker kon ergeren. Tevreden nu?
Hij kreeg wel wat bijval volgens mij.quote:
Ik vind hem ook wel aardig spelen.quote:
Beste man bij Feyenoord kant dat zegt genoeg.quote:
Welke oude tijd?quote:Op zondag 11 februari 2018 15:18 schreef MPC60 het volgende:
Ik las hier van de week dat mensen terugverlangde naar de goeie ouwe tijd dat je je lekker kon ergeren. Tevreden nu?
Mij ook.quote:
Dat plan heb ik net al uitgelegd, op een gegeven moment zijn we allemaal blind.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:20 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Welke oude tijd?
Ik onder Koeman en Rutten best een leuk Feyenoord gezien. Dit voetbal lijkt nergens op, wat is eigenlijk het plan van Gio? Lange ballen op Jorgensen?
Het hele seizoen erger ik me al aan het voetbal.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:18 schreef MPC60 het volgende:
Arm schiet weer uit de kom lijkt het.quote:
Wtf, Gio moet gewoon risico nemen.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:28 schreef Duveldrinker het volgende:
2 wissels verneukt aan backs wordt geen RvP
Giovanni laten ze lekker zitte!quote:Op zondag 11 februari 2018 15:28 schreef Duveldrinker het volgende:
2 wissels verneukt aan backs wordt geen RvP
Club Brugge laatst nog gezien?quote:Op zondag 11 februari 2018 15:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jones is echt fucking dramatisch.
Vermeer net pingel gepaktquote:
Dat was donderdag al zichtbaarquote:Op zondag 11 februari 2018 15:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Volgens mij boeit de spelers de competitie ook niet meer.
Als je dat tegen een Noord-Amerika andere zegt, dan gaat ie vervelende gebaartjes maken.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:35 schreef fetX het volgende:
Waarom is er nog niemand die tegen El Ahmadi heeft gezegd dat hij niet op goal moet schieten?
Wat staat hier?quote:Op zondag 11 februari 2018 15:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je dat tegen een Noord-Amerika andere zegt, dan gaat ie vervelende gebaartjes maken.
Goed verhaal. Neem er nog een.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je dat tegen een Noord-Amerika andere zegt, dan gaat ie vervelende gebaartjes maken.
Probeer het eens opnieuwquote:Op zondag 11 februari 2018 15:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Welke taal is dit?quote:Op zondag 11 februari 2018 15:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Carnavalho.quote:
Gio kan alleen de ene speler voor de andere speler wisselen. Meer kun je niet vragen.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:44 schreef govie het volgende:
Hoe meer ik ze zie tobben, hoe meer ik verlang naar een coach die gewoon met 2 spitsen speelt. maakt me niet wat voor systeem, zolang er maar 2 centrumspitsen instaan.
Opportunisme en toevalstreffers dus.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:48 schreef Oldground het volgende:
We winnen wedstrijden vooral op individuele kwaliteit.
quote:
En een andere trainer graag.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgend jaar een compleet nieuw middenveld hopelijk.
Gewoon een heel nieuw team wil je kampioen wordenquote:Op zondag 11 februari 2018 15:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgend jaar een compleet nieuw middenveld hopelijk.
quote:Op zondag 11 februari 2018 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk wordt dit het einde van Gio.
Dat zou het enige positieve zijn aan deze middagquote:Op zondag 11 februari 2018 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
ADO komt nog dichtbijquote:Op zondag 11 februari 2018 15:55 schreef Wicky15 het volgende:
Besef dat AZ de afgelopen twee thuiswedstrijden gelijk heeft gespeeld tegen Roda en VVV en we komen nog geen kut dichterbij
Gaat niet gebeuren natuurlijkquote:Op zondag 11 februari 2018 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Wordt het toch niet. Zieke club.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan je lang wachten..die zit tot zijn elleboog bij Van Geel in zijn poeperdquote:Op zondag 11 februari 2018 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Is weer gaan zitten want teveel risico op 3-1....quote:Op zondag 11 februari 2018 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt het toch niet. Zieke club.
Straks lekker van Persie brengen voor 5 minuten
Dat zou een zegen zijn voor de club.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
En die kutdirecteur moet ook opzouten als ie gio en vangeel laat zitten.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:57 schreef macca728 het volgende:
Je krijg nog moeite de play offs te halen, elke uitwedstrijd is schade
eens.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou een zegen zijn voor de club.
Deze achterstand is volledig terecht. Zonder rood had Vitesse hoogstwaarschijnlijk ook gescoord. Er zit geen lijn in, geen idee. Het is klaar.
Gio, sodemieter op. En snel.
Alsof Gio wat kan doen aan zo'n kneuzenactie.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Gio mag blijven zitten, dan is er dus geen topsport klimaat. Want dit is gewoon een aanfluiting.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:59 schreef T3hTommay het volgende:
Waarom zou je Gio ontslaan als de situatie na deze wedstrijd niet slechter is dan een maand geleden? Mensonterend is het al het hele seizoen en de directie is maar wat blij met de beker. Nu ontslaan of aan hert eind van het seizoen afscheid nemen maakt geen verschil.
Of wel? Zeg het maar jongens.
Sodemieter op is nogal overdreven. Gewoon normaal afscheid van elkaar nemen, dit wordt niks meer. Nu lekker bouwen naar volgend seizoen.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou een zegen zijn voor de club.
Deze achterstand is volledig terecht. Zonder rood had Vitesse hoogstwaarschijnlijk ook gescoord. Er zit geen lijn in, geen idee. Het is klaar.
Gio, sodemieter op. En snel.
Ja dan had Persie in de spits gedaanquote:Op zondag 11 februari 2018 15:59 schreef Wicky15 het volgende:
Jorgensen had ook beter maar gewoon verkocht kunnen worden denk ik
Uiteindelijk wel ja, het is een produkt van zijn falende leiding.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof Gio wat kan doen aan zo'n kneuzenactie.
Dan accepteer je als club dat je al het hele seizoen achter de feiten aan loopt, het voetbal nergens op lijkt en er bovenal totaal geen verbetering in lijkt te zitten. Het lijkt alleen maar minder te gaan zelfs.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:59 schreef T3hTommay het volgende:
Waarom zou je Gio ontslaan als de situatie na deze wedstrijd niet slechter is dan een maand geleden? Mensonterend is het al het hele seizoen en de directie is maar wat blij met de beker. Nu ontslaan of aan hert eind van het seizoen afscheid nemen maakt geen verschil.
Die zit alweer op de bankquote:Op zondag 11 februari 2018 16:00 schreef Mansjester het volgende:
Jammer van die rode kaart
Hopelijk kan van Persie alsnog zijn gebruikelijke tien minuutjes pakken
Dat is er ook niet, maar dat is al een tijdje zo. Daarom dus: er is nu geen extra reden voor de directie om 'm op straat te zetten als een maand, of wellicht zelfs langer terug.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gio mag blijven zitten, dan is er dus geen topsport klimaat. Want dit is gewoon een aanfluiting.
Draagvlak voor een vertrek van Gio is nu groter dan na de lichte euforie van een (mogelijke) bekerwinst. Dan zie ik hem wel aanblijven.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:59 schreef T3hTommay het volgende:
Daarnaast kost het geld want je selectie moet je afwaarderen. Begrotingtechnisch kan het een probleem groter worden.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan accepteer je als club dat je al het hele seizoen achter de feiten aan loopt, het voetbal nergens op lijkt en er bovenal totaal geen verbetering in lijkt te zitten. Het lijkt alleen maar minder te gaan zelfs.
Nee, het gaat alleen maar minder. Het voetbal wordt met de week slechter. Gewoon klaar nu. Laat v Gastel het maar af maken.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sodemieter op is nogal overdreven. Gewoon normaal afscheid van elkaar nemen, dit wordt niks meer. Nu lekker bouwen naar volgend seizoen.
Hij moet gewoon wieberen. Desnoods zet je Kuyt voor deze groep. Zolang Gio maar weg is.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat is er ook niet, maar dat is al een tijdje zo. Daarom dus: er is nu geen extra reden voor de directie om 'm op straat te zetten als een maand, of wellicht zelfs langer terug.
Hele technische staf heeft hier debet aan hoor. Van gastel zit er met dezelfde mindset in als gioquote:Op zondag 11 februari 2018 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, het gaat alleen maar minder. Het voetbal wordt met de week slechter. Gewoon klaar nu. Laat v Gastel het maar af maken.
Die mag ook wieberen. Wat een worstenbroodje is dat.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, het gaat alleen maar minder. Het voetbal wordt met de week slechter. Gewoon klaar nu. Laat v Gastel het maar af maken.
Van Geel, van Gastel en Wouters moeten natuurlijk ook tegelijk met Gio oprotten.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele technische staf heeft hier debet aan hoor. Van gastel zit er met dezelfde mindset in als gio
Echt zó blij dat ze die verlengd en niet verkocht hebben. Ge-nie-ten.quote:
Pleur dan ook gelijk die NOS bal eruit.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Van Geel, van Gastel en Wouters moeten natuurlijk ook tegelijk met Gio oprotten.
Als die niet het lef heeft om ze per direct te ontslaan maakt die zich ook weer onsterfelijk belachelijk ja.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Pleur dan ook gelijk die NOS bal eruit.
Peter Bosz?quote:Op zondag 11 februari 2018 16:05 schreef govie het volgende:
Ik denk zelf dat gullit een prima interimtrainer zou kunnen zijn. Zet alle neuzen weer de juiste kant op zodat ze volgend vers kunnen beginnen met een nieuwe coach.
Die vuile overlopert, nog liever rijkaard.quote:
Zeg maar gerust de 2e bullshit kaartquote:Op zondag 11 februari 2018 16:11 schreef DaMart het volgende:
Wat is dit voor scheids? Tweede twijfelachtige rode kaart...
Als dat het eind van Gio inhoudt, open ik de champiquote:Op zondag 11 februari 2018 16:11 schreef Wicky15 het volgende:
Dus HMF drinkt een biertje op deze nederlaag?
Thuis in bed.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Zullen we gaan rellen in arnhem of in zeist?
Beste wat Feyenoord kan doen is een keer kwaliteit kopen.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:14 schreef KingRadler het volgende:
Gio had beter een verdediger bij kunnen doen...
Donder op man. Met deze selectie moet je gewoon tot minimaal februari/maart meedoen om de titel.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:14 schreef Syntix het volgende:
Snap niet dat gio weg moet van jullie. Dit is gewoon jullie niveau. Vorig jaar zo fucking veel geluk gehad.
haha okquote:Op zondag 11 februari 2018 16:14 schreef BadderHaring het volgende:
Veel boosheid hier. Volgens HMF is dat nergens voor nodig. Kampioen worden past helemaal niet bij Feyenoord, een 5e plek is ook prima.
HMF is een broodmongool..quote:Op zondag 11 februari 2018 16:14 schreef BadderHaring het volgende:
Veel boosheid hier. Volgens HMF is dat nergens voor nodig. Kampioen worden past helemaal niet bij Feyenoord, een 5e plek is ook prima.
Opzich deed die het best aardig tot aan die domme tackel. Volgens mij is het ook gewoon fruystratie die eruit komt. Je ziet iedereen kut op je positie maar jij mag er niet in, dit getreiter maandenlang doet natuurlijk wel wat met die jongen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |