SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Meedoen is belangrijker.....quote:Op zondag 11 februari 2018 08:32 schreef MadMaster het volgende:
Bob was ook in Zuid Korea...
Goedemorgen!
Ja, als titel voor een uurtje draaien klinkt dat wel leuk.quote:
Je bent meteen weer weg? Jij ook fijne dag gewenst.quote:
Goedemorgen just me.quote:
Kabouter kan niet wachten om naar carnaval te gaanquote:Op zondag 11 februari 2018 09:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent meteen weer weg? Jij ook fijne dag gewenst.
En groot gelijk.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:11 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter kan niet wachten om naar carnaval te gaan
quote:Op zondag 11 februari 2018 09:47 schreef peaceman het volgende:
Morge....
10:00 - 12:00 DJ Peaceman - slowly wake up
Hopelijk vandaag zonder hikjes
ik neem aan dat je nu ook wel ff geniet van de waterjongens?quote:Op zondag 11 februari 2018 10:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zit nog ff na te genieten van het schaatsen.
Van de waterboys wel jaquote:Op zondag 11 februari 2018 10:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik neem aan dat je nu ook wel ff geniet van de waterjongens?
Het zit bij mij bijna op gelijke hoogte met Blöf. In beide gevallen is het de stem waar ik echt niet tegen kan.quote:
enige voordeel dan nog is dat je dit nummer waarschijnlijk nog nooit had gehoord.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zit bij mij bijna op gelijke hoogte met Blöf. In beide gevallen is het de stem waar ik echt niet tegen kan.
Dat klopt.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
enige voordeel dan nog is dat je dit nummer waarschijnlijk nog nooit had gehoord.
Ik heb naar Mad geluisterd en heel veel nummers in het kader van de Olympische Spelen gehoord?quote:Op zondag 11 februari 2018 10:58 schreef peaceman het volgende:
Straks 1 liedje in het kader van de olympische spelen. Wie van de week naar Mad geluisterd heeft, weet welke.
Droog vriezend weer met zonnetje is ook wel lekker. Maar de zon is wel een voorwaarde, ja.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:01 schreef peaceman het volgende:
laat de lente maar komen, ben klaar met de winter
ja klopt, maar eentje had ie niet en ik wel, dus die ga ik over anderhalf liedje draaienquote:Op zondag 11 februari 2018 11:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb naar Mad geluisterd en heel veel nummers in het kader van de Olympische Spelen gehoord?
Ah, ik weet niet mee welk liedje dat was. Dus ik laat me verrassen.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja klopt, maar eentje had ie niet en ik wel, dus die ga ik over anderhalf liedje draaien
Anders wij hier wel!quote:Op zondag 11 februari 2018 11:01 schreef peaceman het volgende:
laat de lente maar komen, ben klaar met de winter
nu dus.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:58 schreef peaceman het volgende:
Straks 1 liedje in het kader van de olympische spelen. Wie van de week naar Mad geluisterd heeft, weet welke.
Dat snap ik wel....quote:Op zondag 11 februari 2018 11:18 schreef livelink het volgende:
Ik vond 'Niets te verliezen' op het eerste gehoor toch mooier.
prima toch?quote:Op zondag 11 februari 2018 11:18 schreef livelink het volgende:
Ik vond 'Niets te verliezen' op het eerste gehoor toch mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |