NATTEKRANTquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:33 schreef franklop het volgende:
Nog geen reeks
Voorspelde al dat Ammann goed ging zijn
Daarom postte ik de stand erbij.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat zegt weinig, wind fluctueert meer dan de afstand vandaag.
Welke sfeer?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:36 schreef Columbiafan het volgende:
Dit is wel niet geweldig voor de sfeer.
Het is een beetje doods inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:36 schreef Columbiafan het volgende:
Dit is wel niet geweldig voor de sfeer.
Kom jij dan even met wat humor om te lachen dan.quote:
Je moet hem vragen om zijn uitslagen in de FPCL te plaatsen hier.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kom jij dan even met wat humor om te lachen dan.
Daarvoor moet je bij R_R zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kom jij dan even met wat humor om te lachen dan.
Keurig. Wie mogen we hier dan de schuld van geven?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Topics waar ik postte zijn gewoon netjes gereekst
Wie is de verantwoordelijke voor deze reeks? Jij of heywoodu?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Topics waar ik postte zijn gewoon netjes gereekst
Post #6.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Keurig. Wie mogen we hier dan de schuld van geven?
Hoiquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Keurig. Wie mogen we hier dan de schuld van geven?
quote:
Ze missen daar een type Robin Haase.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:42 schreef DeLuna het volgende:
Kan iemand die windmachine uitzetten?
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef showtimer het volgende:
Stemverheffing bij de Duitser, het gaat beginnen
Ik heb trouwens ook nog nooit wat mis zien gaan op de schans zelfquote:
Slachtoffer als leider?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:42 schreef Columbiafan het volgende:
Karl een beetje slachtoffer van de omstandigheden.
Zelfs jij zou nog overeind blijven staanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook nog nooit wat mis zien gaan op de schans zelf
Bijna, in 1988. Met Eddie.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zekerquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:45 schreef Remzz het volgende:
Is dit Peter van Hal? Hij is wel erg enthousiast
Ik had geld op Ito staan bij deze wedstrijd, notering van 34, en ook nog notering van 11 dat hij het podium zou halen. Stond tweede na de eerste ronde, toen deed hij dit in de tweede rondequote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Totaalsom van 2 sprongenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:45 schreef silverhill het volgende:
Dus hierna komt nog een ronde, en dan nemen ze het gemiddelde van die twee als eindscore?
Niet het gemiddelde maar gewoon de som van beide scores.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:45 schreef silverhill het volgende:
Dus hierna komt nog een ronde, en dan nemen ze het gemiddelde van die twee als eindscore?
Die dekselse Dirkie uit Katwijkowicequote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, die dekselse Polen.
quote:
Ok duidelijk, dankquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Niet het gemiddelde maar gewoon de som van beide scores.
Niet dat het iets uitmaakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Niet het gemiddelde maar gewoon de som van beide scores.
Ik kom alleen met humor om te huilen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:39 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij R_R zijn.
Hij deed Loitzl gewoon naquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had geld op Ito staan bij deze wedstrijd, notering van 34, en ook nog notering van 11 dat hij het podium zou halen. Stond tweede na de eerste ronde, toen deed hij dit in de tweede ronde![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had geld op Ito staan bij deze wedstrijd, notering van 34, en ook nog notering van 11 dat hij het podium zou halen. Stond tweede na de eerste ronde, toen deed hij dit in de tweede ronde![]()
Het zou me verbazen inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Begin steeds meer te vrezen dat er geen (volledige) tweede ronde komt....
Stiekem is Heywoodu de zoon van, of het neefje van.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:47 schreef Redefine het volgende:
Zo Peter is even de player aan het pluggenZeker familie van hewyoodu.
Goede beelden dit.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heywoodu van Hal.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stiekem is Heywoodu de zoon van, of het neefje van.
quote:
Zou wel gaaf zijn, nadat het eerder in Zakopane voor eigen publiek nog net mis ging met zijn eerste zege.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dan heeft Hula een zeer grote kans om goud te pakken.
Tenzij je Ziggo en 5 schermen hebt is de player eigenlijk wel een must.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:47 schreef Redefine het volgende:
Zo Peter is even de player aan het pluggenZeker familie van hewyoodu.
Nou ja, heel veel kun je niet doen op een gegeven momentquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:50 schreef Columbiafan het volgende:
Lijkt me overigens wel dat ze bij de OS gewoon alles er gaan aan doen om een tweede ronde er door te krijgen.
We kunnen straks een heel rijtje Peter van Hal spreekwoorden op papier zetten.quote:
Welkom bij mijn rodelgevoel.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben heel erg teleurgesteld, zoveel voorpret en dan dit.![]()
Voor een slechts 1 euro, mag niemand klagen dat die niks van de Spelen kan zien.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tenzij je Ziggo en 5 schermen hebt is de player eigenlijk wel een must.
Dit is wel weer een echte nattekrant vraag.quote:
Verplaatsen naar morgen? Heb je in ieder geval een eerlijke wedstrijd.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, heel veel kun je niet doen op een gegeven moment
Geldt eigenlijk wel een beetje voor de hele eerste dag....quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben heel erg teleurgesteld, zoveel voorpret en dan dit.![]()
Het voordeel is wel dat je dan al snel land op een berg laptops.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:52 schreef Columbiafan het volgende:
Als de Duitsers hier 4-8 eindigen spring ik uit het raam.
Doe maar nietquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:52 schreef Columbiafan het volgende:
Als de Duitsers hier 4-8 eindigen spring ik uit het raam.
Nee, ik heb blijkbaar iets gemistquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is wel weer een echte nattekrant vraag.
Je krijgt niet mee dat die extreme verschillen in wind per springer de wedstrijd nogal verpesten?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb blijkbaar iets gemist
Dus driekwart van de springers valt tegen?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:56 schreef Columbiafan het volgende:
Tande, bijna alle mooie jongens vallen tegen.![]()
Ik kijk pas net 3 minuten, dus nee.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je krijgt niet mee dat die extreme verschillen in wind per springer de wedstrijd nogal verpesten?
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:56 schreef Redefine het volgende:
Ah de NOS nu ook erbij. Ayolt gaat straks met smekende stem roepen HELP ONS van die wind af.
Sinds de zeilwedstrijd in Rio kan ik niet meer normaal naar Ayold luisterenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:56 schreef Redefine het volgende:
Ah de NOS nu ook erbij. Ayolt gaat straks met smekende stem roepen HELP ONS van die wind af.
De NOS heeft vakkundig het gejank uit elk filmpje geknipt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Ik kan dat fragment niet meer vinden, zocht hem laatst nog
Dat was vrij gênant inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sinds de zeilwedstrijd in Rio kan ik niet meer normaal naar Ayold luisteren
Ik geloof dat ik hem net, toen ik heel even zapte naar de NOS, voor het eerst sinds Rio weer hoordequote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gate compensatie wel. Wind niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk pas net 3 minuten, dus nee.
Daar zijn windpunten toch voor?
Voor een medaille doet hij nog mee.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:57 schreef Columbiafan het volgende:
Welli, dit is erg teleurstellend na die prachtige sprongen deze week.
Ik denk dat niemand dat meer kan.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vooral omdat er hier op FOK! zo'n aandacht op gevestigd werdquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dat meer kan.
FOK! is leidend in opinie wat betreft sport.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral omdat er hier op FOK! zo'n aandacht op gevestigd werd
Die piekt pas over 6 dagenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:58 schreef heywoodu het volgende:
Veel beter van Freitag dan eerder in de week
Whehehequote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:59 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsers gaan daadwerkelijk 4-8 eindigen als Heywoodu gelijk krijgt en we geen tweede ronde krijgen.![]()
Hoe zouden ze dat regelen bij de NOS, wie bij commentaar mag geven bij de OWS? Lootjes trekken?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dat meer kan.
Wat gebeurde er dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:00 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ga nu even bidden voor een tweede ronde.![]()
Ja. Want dan kan Hula het nog weleens gaan weggeven.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:00 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ga nu even bidden voor een tweede ronde.![]()
Dat is levensgevaarlijk en vragen om ongelukkenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Noobvraag: waarom meten ze niet alleen afstand? Dat is toch veel makkelijker?
Tegenwind is voordelig, anders zou het oneerlijk zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Noobvraag: waarom meten ze niet alleen afstand? Dat is toch veel makkelijker?
Nee. Zodra je bij de NOS eenmaal een vaste waarde bent. Mag je zelf uitkiezen wat je wilt verslaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dat regelen bij de NOS, wie bij commentaar mag geven bij de OWS? Lootjes trekken?
Die had nog wel beduidend meer gepresteerd dan Hulaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
We hebben een opvolger voor Bystol.
Jij hebt het gelukkig kunnen verdringenquote:
Ik heb het weggedronken denk ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt het gelukkig kunnen verdringen
Vandaar zijn klasseringquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
Antii Altoo? Wat een naam.
Anti = tegen
Alto = hoogte
'Tegen hoogte', beetje lastig bij het skispringen
Dit meldenquote:
Die tegenwind is wel een goede reden idd.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tegenwind is voordelig, anders zou het oneerlijk zijn.
En wat DeLuna zegt.
Dat is ook een optie.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het weggedronken denk ik.
Stond gepland opm 14:35.quote:
Karma voor die Koreanen. Weten ze tenminste wat wij moeten doorstaan voor sommige sportenquote:
Ze worden nu ook beoordeeld op landing. Haal je dat weg dan gaat iedereen zich laten vallen of andere gekke capriolen uithalen om maar zo ver mogelijk te komen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die tegenwind is wel een goede reden idd.
Maar afstand is nu toch nog steeds extra punten waard waardoor men zo ver mogelijk wil springen? Wat is het extra gevaar dan?
Ja, maar je krijgt ook punten als je op een goede manier land.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar afstand is nu toch nog steeds extra punten waard waardoor men zo ver mogelijk wil springen? Wat is het extra gevaar dan?
De gatehoogte wordt soms aangepast omdat er anders te ver gesprongen kan worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah oké. Thx voor de uitleg.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze worden nu ook beoordeeld op landing. Haal je dat weg dan gaat iedereen zich laten vallen of andere gekke capriolen uithalen om maar zo ver mogelijk te komen.
Dat is goed nieuws. En overigens ook meer dan terecht.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:05 schreef Columbiafan het volgende:
Ik lees overigens dat bij de OS geen wedstrijd afgebroken mag worden na 1 sprong.
Wat heeft dat met OWS te maken?quote:
Hoe sterk is Hula mentaal?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die had nog wel beduidend meer gepresteerd dan Hula
In Zakopane chokete hij. Of nou ja, nu buiten de medailles vallen is natuurlijk niet choken, dat is gewoon een normale sprong laten zienquote:
Dat gaan we wellicht meemaken als er tweede ronde komt. Kan mij niet herinneren dat hij ooit in een zelfde klassering aan sprong 2 mocht beginnen.quote:
Dus Stoch nog steeds topfavoriet voor goud?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In Zakopane chokete hij. Of nou ja, nu buiten de medailles vallen is natuurlijk niet choken, dat is gewoon een normale sprong laten zien
Huh?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:13 schreef Columbiafan het volgende:
Kasai had een DSQ moeten krijgen in de kwalificatie.
Heeft hij een concurrent afgesneden bij het ingaan van een bocht?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:13 schreef Columbiafan het volgende:
Kasai had een DSQ moeten krijgen in de kwalificatie.
Nou niet topfavoriet, maar hij heeft nog wel gewoon prima kans natuurlijk. Hula ook, Forfang ook, Freitag en Wellinger zelfs ook nogquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dus Stoch nog steeds topfavoriet voor goud?
Welli had wel echt pech met de wind daarnet, die is niet geboren voor het geluk.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou niet topfavoriet, maar hij heeft nog wel gewoon prima kans natuurlijk. Hula ook, Forfang ook, Freitag en Wellinger zelfs ook nog
quote:
Oeiquote:
Hij staat er natuurlijk wel het beste voor na Hula. Waarbij ik mij echt afvraag of die laatste het de tweede ronde nog houdt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou niet topfavoriet, maar hij heeft nog wel gewoon prima kans natuurlijk. Hula ook, Forfang ook, Freitag en Wellinger zelfs ook nog
Stoch heeft zoveel ervaring in dergelijke situaties, het zou mij verbazen mocht hij Hula niet pakken.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Idem.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:17 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Stoch heeft zoveel ervaring in dergelijke situaties, het zou mij verbazen mocht hij Hula niet pakken.
23.19 daar. weet niet of het park goed te bereiken is?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef Columbiafan het volgende:
Koreaantjes zijn allemaal gaan slapen?
Nja, dit zijn de Olympische Spelen, daar blij je toch een uurtje langer voor wakker?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:20 schreef franklop het volgende:
[..]
23.19 daar. weet niet of het park goed te bereiken is?
Normaliter hadden ze nu ongeveer klaar geweest denk ik?
Als je niet meer thuis kan komen anders snap ik wel dat je weg gaatquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:21 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nja, dit zijn de Olympische Spelen, daar blij je toch een uurtje langer voor wakker?
Als het een sport was, waarmee ze heel veel hebben misschien nog wel. Maar nu niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:21 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nja, dit zijn de Olympische Spelen, daar blij je toch een uurtje langer voor wakker?
Zijn nog klein hè. Allemaal op de tijd de spleetoogjes dicht.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:19 schreef Columbiafan het volgende:
Koreaantjes zijn allemaal gaan slapen?
Erger nog: Hij kreeg een standje van Peter.quote:
Als hij zijn norm van hier haalt kan hij bijna niet van het podium vallen. Dus of een choke of een plak.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In Zakopane chokete hij. Of nou ja, nu buiten de medailles vallen is natuurlijk niet choken, dat is gewoon een normale sprong laten zien
Ik leef nog hoor, heb maar wat curling aangezet op de player, dat moest ik nog zien.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:38 schreef Columbiafan het volgende:
Ik word hier niet vrolijk van. Zelfs Heywoodu heeft het loodje gelegd?
#TeamStochquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:39 schreef Aguero het volgende:
Voor wie juichen wij hier in de strijd om het goud?
Van materiaalsponsoren (zoals Uvex, of een snowboardfabrikant) mag de naam wel zichtbaar zijn, maar volgens mij in beperkte mate. Dus niet tien keer Uvex op je helm ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:39 schreef Edje666 het volgende:
Ff vraagje voor de kenners hier:
Wat bedoelde de commentator net met dat reclame afplakken? Er staat toch ook giga groot UVEX op de helmen en brillen? En ook merken op de boards bij het snowboarden etc...
Kleding- en materiaalsponsors van de diverse NOC's mogen wel getoond worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:39 schreef Edje666 het volgende:
Ff vraagje voor de kenners hier:
Wat bedoelde de commentator net met dat reclame afplakken? Er staat toch ook giga groot UVEX op de helmen en brillen? En ook merken op de boards bij het snowboarden etc...
Maar de reclame die hij moest afdekken stond giga klein op zo'n lusje die ervoor zorgt dat de ski's bij elkaar gebonden blijven :S Dat is toch ook materiaal?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van materiaalsponsoren (zoals Uvex, of een snowboardfabrikant) mag de naam wel zichtbaar zijn, maar volgens mij in beperkte mate. Dus niet tien keer Uvex op je helm ofzo.
Misschien dat die naam al op de ski's stond ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:42 schreef Edje666 het volgende:
[..]
Maar de reclame die hij moest afdekken stond giga klein op zo'n lusje die ervoor zorgt dat de ski's bij elkaar gebonden blijven :S Dat is toch ook materiaal?
Ik denk dat het idd het verschil is tussen persoonlijke vs team-/landsponsors.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kleding- en materiaalsponsors van de diverse NOC's mogen wel getoond worden.
Van persoonlijke sponsor waarschijnlijk dan.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:42 schreef Edje666 het volgende:
[..]
Maar de reclame die hij moest afdekken stond giga klein op zo'n lusje die ervoor zorgt dat de ski's bij elkaar gebonden blijven :S Dat is toch ook materiaal?
Zeg, volgens Innauer mag er wel afgebroken worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kleding- en materiaalsponsors van de diverse NOC's mogen wel getoond worden.
Het mag ook wel, als er absoluut geen andere optie is.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zeg, volgens Innauer mag er wel afgebroken worden.
Ja dat blijktquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien dat die naam al op de ski's stond ofzo
Ik weet niet precies hoe het zit hoor, alleen dat het vrij streng is.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:44 schreef Edje666 het volgende:
[..]
Ja dat blijktVond het nogal opmerkelijk. Wel interessant dat het zo krampachtig is. Thnx voor de info! Herken ik Kasai in je user-icon btw?
Minder dan de eerste ronde.quote:
Het is daar bijna middernacht, geloof niet dat er nog alternatieven zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het mag ook wel, als er absoluut geen andere optie is.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het mag ook wel, als er absoluut geen andere optie is.
quote:Wenn bei OWS und SWM aus witterungsbedingten Gründen an einem
Tag nur ein Wertungsdurchgang durchgeführt werden kann, ist der zweite
Wertungsdurchgang am darauf folgenden ersten Tag, an dem die Wetterbedingungen das Springen erlauben, mit einem vorherigen Probedurchgang neu anzusetzen.
Nur im Ausnahmefall, dass bis zum letzten Tag der OWS oder SWM der
zweite Wertungsdurchgang nicht durchgeführt werden kann, stellt das
Ergebnis von nur einem Wertungsdurchgang bereits das Endergebnis dar.
Die nachträgliche Umwandlung eines Probedurchganges in einen
Wertungsdurchgang ist in keinem Falle statthaft.
Denk ze ergens de komende twee weken wel nog gaan kunnen springen.quote:Es ist also sogar noch ein bisschen extremer: Der Wettkampf darf überhaupt nicht nach einem Durchgang abgebrochen werden; es sei denn, man kann in den nächsten 15 Tagen witterungsbedingt nicht springen.
Morgen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het is daar bijna middernacht, geloof niet dat er nog alternatieven zijn.
Het is zo erg dat sporters vlak voor en tijdens de spelers ook niks op de social media mogen zeggen over persoonlijke sponsoren.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:44 schreef Edje666 het volgende:
[..]
Ja dat blijktVond het nogal opmerkelijk. Wel interessant dat het zo krampachtig is. Thnx voor de info! Herken ik Kasai in je user-icon btw?
Peter heeft duidelijk de Olympische vorm te pakkenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:47 schreef Redefine het volgende:
Je kan er een glas limonade opzetten. Peter schud ze gewoon uit zijn mouw vandaag
Heywoodu is zijn grootste fan. Wordt zelfs op Eurosport aan gerefereerdquote:
En vervolgens mogen ze hun ouders wel bedanken? Dat zijn de grootste 'sponsors' van de meeste wintersportersquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is zo erg dat sporters vlak voor en tijdens de spelers ook niks op de social media mogen zeggen over persoonlijke sponsoren.
Mocht Achtereekte een autodealer uit haar dorp als sponsor hebben, dan mag ze die pas in het openbaar na de Spelen bedanken
Gaat erom dat sponsornamen buiten de olympische (bijv Samsung en Coca Cola) verboden zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:48 schreef Edje666 het volgende:
[..]
En vervolgens mogen ze hun ouders wel bedanken? Dat zijn de grootste 'sponsors' van de meeste wintersporters
Ja goeie vraag! Dacht ik net ook al aan...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Wordt de afstand trouwens gemeten op het moment dat een deel van de ski de grond raakt? Meestal de achterkant dus. Of wordt het gemeten als de voet de grond raakt? Of als de hele ski de grond raakt? #noob #durftevragen
De ouders hebben er (meestal) geen financieel/commercieel voordeel bij.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:48 schreef Edje666 het volgende:
[..]
En vervolgens mogen ze hun ouders wel bedanken? Dat zijn de grootste 'sponsors' van de meeste wintersporters
Ik bedoelde het ook sarcastischquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De ouders hebben er (meestal) geen financieel/commercieel voordeel bij.
In theorie welquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:50 schreef Columbiafan het volgende:
Tande ontzettend veel mazzel, kan dit een medaille worden?
Olympisch kampioen worden voor zestien toeschouwersquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:51 schreef franklop het volgende:
Tikkeltje anti-climax wel zo door die wind.
Waarvan 10 op FOK!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olympisch kampioen worden voor zestien toeschouwers
Nee, eerste ronde waren er al 5 betere scores.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:50 schreef Columbiafan het volgende:
Tande ontzettend veel mazzel, kan dit een medaille worden?
Ja, het hart van deze wedstrijdquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:52 schreef Felagund het volgende:
[ link | afbeelding ]
Iets klopt er niet.
Neem aan dat forum.fok.pl ook wel druk bezet is momenteelquote:
Zolang het bij de grote schans maar niet gebeurdquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:51 schreef Columbiafan het volgende:
Zelden een wedstrijd zo gruwelijk traag zien opschieten.
Is ook wel raar toch? Sport waar het zo om concentratie gaat, die gasten springen nooit op dit soort tijdstippen.quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is ook wel raar toch? Sport waar het zo om concentratie gaat, die gasten springen nooit op dit soort tijdstippen.
Jij hebt kaartjes?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zolang het bij de grote schans maar niet gebeurd
Nouja, ik denk dat de springers hun Europese ritme min of meer proberen aanhouden.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is ook wel raar toch? Sport waar het zo om concentratie gaat, die gasten springen nooit op dit soort tijdstippen.
Achterkant van de ski.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Wordt de afstand trouwens gemeten op het moment dat een deel van de ski de grond raakt? Meestal de achterkant dus. Of wordt het gemeten als de voet de grond raakt? Of als de hele ski de grond raakt? #noob #durftevragen
Volgens Thoma is het windnet 2 meter te laag voor de grote.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zolang het bij de grote schans maar niet gebeurd
Net ff opgezocht, en nee:quote:
https://en.wikipedia.org/(...)s_distance_measured?quote:The distance is measured between the front and the rear foot, if the jumper performs a telemark-landing. If the jumper lands with his feet side-by-side, the distance is measured directly under his feet.
Lekker geregeld weer.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volgens Thoma is het windnet 2 meter te laag voor de grote.
Iemand heeft een voorkeur.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:52 schreef Felagund het volgende:
[ link | afbeelding ]
Iets klopt er niet.
Deze hele wedstrijd IS al een anti-climax an sichquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:56 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben zo ontzettend bang voor een geweldige anti-climax.
"Skispringer Peter Prevc is gepasseerd in het algemeen klassement maar behoudt de gouden medaille. Prevc werd voorbij gestreefd maar behoudt de gouden medaille. Er is met hem gepraat, over dat het niet eerlijk is, maar Prevc behoudt de gouden medaille."quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:52 schreef Felagund het volgende:
[ link | afbeelding ]
Iets klopt er niet.
Wind is juist te hard gekquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:57 schreef Columbiafan het volgende:
Tande kan hier zo nog een medaille pakken met deze flopwind.
Ach ja, het rodelen staat ook ingedeeld op run 2 ipv de totale stand.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:57 schreef zorro28 het volgende:
Volgens mij staan ze op die site gewoon op volgorde van de tweede sprong puntenaantal
Daar kan je de totale stand tenminste nog vinden, onder een ander kopjequote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach ja, het rodelen staat ook ingedeeld op run 2 ipv de totale stand.
Als Stoch en Forfang van het podium donderen wordt het een enorm drama. Tande voor Hula en Johansson ouzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Deze hele wedstrijd IS al een anti-climax an sich
Zeker weten dat minstens één springer in die toren bovenin dat al gedaan heeftquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:58 schreef franklop het volgende:
Had ondertussen al 3x kunnen poepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |